Video

Μόνο για το παρελθόν μπορείς να είσαι σίγουρος;


Δείτε μία έξυπνη διαφήμιση αντίστροφης ψυχολογίας της Εθνικής Ασφαλιστικής για τον συνταξιοδοτικό προγραμματισμό που βγήκε το 2013. Η διαφήμιση προβάλλεται στο πλαίσιο αφιερώματος για τις διαφημίσεις στην ασφαλιστική αγορά.


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 + fourteen =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Μόνο για το παρελθόν μπορείς να είσαι σίγουρος;! https://www.insurancedaily.gr/mono-gia-to-parelthon-mporeis-na-eisai-s/