Insurtech

Netflix vs HBO και η μάχη για την ιδιωτική ασφάλιση

media.bizj.us

“Ο στόχος είναι να γίνουμε γρηγορότεροι από το HBO, να το φτάσουμε πιο γρήγορα από οτι αυτό μπορεί να φτάσει εμάς”, αυτό είχε δηλώσει ο επικεφαλής περιεχομένου του Netflix πριν από τέσσερα χρόνια.

Την ίδια πρόκληση αντιμετωπίζουν στην ιδιωτική ασφάλιση οι startups και οι ασφαλιστικές εταιρείες κατά τον Haribou Canig ιδρυτή του InsureTech Connect Conference. Για τον ίδιο όλα κρίνονται στην ταχύτητα.

Το ζήτημα είναι εάν ασφαλιστικές εταιρείες που βρίσκονται στην αγορά πάρα πολλά χρόνια μπορούν να υιοθετήσουν και να χρησιμοποιήσουν έγκαιρα τις νέες τεχνολογίες για καταναλωτές ή εάν  οι νεοφυείς εταιρείες που έχουν ήδη την τεχνολογία θα προλάβουν πρώτες να αποκτήσουν τις ικανότητες που έχουν οι παραδοσιακές εταιρείες.

“Μακροπρόθεσμα νικητής θα είναι αυτός που θα έχει ενσωματώσει στην πρακτική του και τα δύο αυτά στοιχεία, τις ικανότητες του HBO που είναι ένα παραδοσιακό μέσο αλλά και την τεχνολογία του Netflix” εξηγεί ο Honig. Ο Prashanth Gangu, από τη διεθνή εταιρεία συμβούλων Oliver Wyman, συμφωνεί ότι “ο ρυθμός αλλαγής είναι σημαντικό θέμα για την ασφαλιστική αγορά. Για να μείνει κάποιος στην αγορά θα πρέπει να υιοθετήσει και να δημιουργήσει νέα ασφαλιστικά προϊόντα και νέες δυνατότητες για τους πελάτες”.

Ο Eric Boyum, διευθύνων σύμβουλος στον τομέα της τεχνολογίας και των επικοινωνιών στην Aon Risk Solutions, δήλωσε ότι δεν είναι τα insurtechs “κάνουν απλώς αυτό που, ειλικρινά, θα έπρεπε να κάνει η ασφαλιστική βιομηχανία”.

Μία εταιρεία που είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προσκλήσεις της επόμενης δεκαετίας είναι η CSAA Insurance Group. Τα τελευταία έξι χρόνια η CSAA προετοιμάζεται για τα αυτόνομα οχήματα και την ασφάλιση κατά παραγγελία, καθώς και το πως να δημιουργήσει συστήματα μέσα από τα οποία θα μπορεί ο καταναλωτής να κάνει μία ασφάλιση τόσο εύκολα όσο το να αγοράζει ένα προϊόν από την Amazon. Η εταιρεία ξανασχεδιάζει βασικές επιχειρηματικές της δραστηριότητες στο αυτοκίνητο και την ασφάλιση κατοικίας για να λειτουργούν στον νέο κόσμο. Αντί να αρνείται τις προβλέψεις που δείχνουν ότι τα ασφάλιστρα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μειωθούν κατά 40 τοις εκατό, αξιοποιεί την πληροφόρηση που υπάρχει για να «αλλάξει την εταιρεία », αναφέρει η Paula Downey, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της CSAA.

Η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει υποθετικά τη μείωση 1 δις δολαρίων στον κλάδο αυτοκινήτου την επόμενη δεκαετία αλλά ως βεβαιότητα. Το έρώτημα για εμάς προσθέτει η Downey δεν είναι το εάν αυτό θα γίνει αλλά το πότε για αυτό και η CSAA έχει θέσει έναν οργανωτικό στόχο να αντικαταστήσει τα “χαμένα έσοδα”. Πηγή: Insurance Journal


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twenty + four =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Netflix vs HBO και η μάχη για την ιδιωτική ασφάλιση! https://www.insurancedaily.gr/netflix-vs-hbo-ke-machi-gia-tin-idiotiki-asfalisi/