ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Νομίζεις πως η κρίση σου στέκεται εμπόδιο;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
06/05/2016 - Updated on 09/05/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Overcome-Obstacles
Share on Facebook

Overcome-Obstacles

Ξυπνάς το πρωί και ξεκινάς για τη δουλειά. Και σταματώντας στο φανάρι, τα ερωτήματα που αρχίζουν να σε βαραίνουν έρχονται πιο ξεκούραστα από εσένα.

Διαβάστε Επίσης

Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

Dec 18, 2025
Head of Group Life Business Development στην Groupama η Μ. Μαυρομμάτη

Head of Group Life Business Development στην Groupama η Μ. Μαυρομμάτη

Dec 17, 2025
  • Γιατί οι άνθρωποι δουλεύουν, καταβάλλοντας τον εαυτό τους μερικές φορές (ή παραμελώντας την οικογένεια, την προσωπική ζωή κ.λπ.);
  • Γιατί κάνουν ένα συγκεκριμένο είδος εργασίας; Γιατί επιλέγουν μια εργασία επικίνδυνη, χωρίς σίγουρο εισόδημα, με υψηλό ρίσκο, πολύ ανιαρή, κατώτερη των προσόντων τους;
  • Γιατί συνεχίζουν να κάνουν την ίδια δουλειά κάθε χρόνο ή γιατί σταματούν;
  • Γιατί αλλάζουν εργασία τη στιγμή που φαίνεται ότι μπήκε το νερό στο αυλάκι; Ή γιατί φαίνεται να χάνουν το ενδιαφέρον τους αυτήν ακριβώς τη στιγμή;
  • Πώς αντιμετωπίζουν την ανία, την πλήξη ή τις διαρκείς προκλήσεις των νέων τεχνολογικών εξελίξεων στο χώρο τους;

Εκεί αρχίζεις και καταλαβαίνεις πως άθελα ή ηθελημένα, έχεις μπει στη ζώνη των «Θεωριών» και της έλλειψης ουσίας. Εκεί που τίποτε δεν έχει πλάκα πλέον. Εκεί που τα ερωτήματα απλά σε εγκλωβίζουν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας χωρίς κανένα νόημα.

ΦΥΓΕ από αυτήν τη ζώνη γρήγορα!

«Θεωρία» είναι ένα σύστημα από δομημένες αρχές, που αναφέρονται σε μια πραγματικότητα (π.χ. στην εργασία). Οι θεωρίες είναι δημιουργήματα και όπως τα υλικά αντικείμενα, μπορεί να είναι πολύτιμα δημιουργήματα ή και άχρηστα. Εξαρτάται από την ανάλυση!

Σε κάθε περίπτωση, μια θεωρία είναι χρήσιμη, όταν συνοδεύεται από μια πράξη. Τότε λέμε πως δημιουργεί κίνητρο. Η βαρεμάρα αλλά και η απόγνωση είναι ένα κίνητρο για κάποιον για να αυξήσει τους κανόνες δημιουργικότητάς του. Αν λοιπόν σου περιγράφαμε τη βασική ιδέα πίσω από τις πιο πετυχημένες εταιρείες του κόσμου, θα σου φαινόταν τόσο εκνευριστικά γελοίες και τόσο χωρίς «θεωρία». Είναι όμως έτσι;

Ιδού:

«Θα δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι στο οποίο πετάς ζωντανά πουλιά με μία σφεντόνα πετυχαίνοντας γουρούνια και γκρεμίζοντας τα σπίτια τους», Angry Birds, 1,7 δισ. downloads, 152 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις το 2012!

«Θα φτιάξουμε μια σελίδα σαν το “Myspace”, το “Friendster” και το “HotOrNot” στην οποία ο καθένας θα βάζει πληροφορίες για τον εαυτό του, εικόνες, την άποψή του και τι σκέφτεται και οι φίλοι του θα σχολιάζουν. Θα το κάνουμε διαθέσιμο μόνο σε φοιτητές του Χάρβαρντ», Facebook, μερικά  δισ. χρήστες στον κόσμο!

«Θα ανοίξουμε ένα online βιβλιοπωλείο με μόνο μερικές εκατοντάδες τίτλους, με τους πελάτες να πληρώνουν μόνο με πιστωτική κάρτα (παρά το ότι οι περισσότεροι φοβούνται), με τα έξοδα αποστολής να είναι περίπου όσο και η αξία του βιβλίου και το πακέτο να φτάνει στον προορισμό του μετά από πέντε-έξι μέρες!» Amazon.com, 61 δισ. δολάρια έσοδα το 2012.

«Θα στήσουμε ένα site στο οποίο ο χρήστης θα εισάγει στοιχεία της τράπεζάς του (αριθμούς λογαριασμών και καρτών, passwords), οικονομικά στοιχεία του εισόδηματός του καθώς και τα δάνεια, την περιουσία και τις επενδύσεις του. Εμείς θα του τα παρουσιάζουμε όλα μαζί σε μία σελίδα για να μην κουράζεται να ψάχνει…» Mint.com, πάνω από 10 εκατ. χρήστες.

«Θα στηρίξουμε ένα λειτουργικό σύστημα εντελώς καινούργιο, που δεν μπορεί να τρέξει σε καμία από τις υπάρχουσες συσκευές μας (θα φτιάξουμε καινούργιες), δεν θα μπορεί να τρέξει καμία από τις εκατοντάδες εκατομμύρια εφαρμογές που ήδη υπάρχουν για Mac, Windows ή Linux. Μόνο εμείς, η Apple, θα μπορούμε να γράφουμε και να εγκρίνουμε εφαρμογές. Γιατί ο κώδικας θα είναι δικός μας και μόνον δικός μας», iOS, πάνω από 400 εκατ. συσκευές.

«Θα δημιουργήσουμε μια μηχανή αναζήτησης σαν τις άλλες (Yahoo, Lycos, AltaVista, Webcrawler και καμιά δεκαριά ακόμη) αλλά χωρίς διαφήμιση στην πρώτη σελίδα και χωρίς άλλο περιεχόμενο… Τους αλγόριθμους θα τους γράψουμε μόνοι μας. Και τι όνομα θα του δώσουμε;» Google, πάνω από 34.000 αναζητήσεις και εκατοντάδες (ή μήπως χιλιάδες) δολάρια έσοδα το δευτερόλεπτο!

«Θέλουμε να κάνουμε κάτι ανάμεσα σε SMS και email, αλλά μόνο για υπολογιστή και έξυπνα τηλέφωνα. Θα μπορείς να είσαι σύντομος γράφοντας 140 χαρακτήρες και θα διαβάζεσαι από όσους σε ακολουθούν… Τι όνομα θα του δώσουμε;» Τwitter, και έχει εκατ. χρήστες!

jumping

Θέλετε και εσείς τώρα να επιχειρήσετε; Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους είναι ότι μια καλή ιδέα χρηματοδοτείται πάντα. Η αλήθεια είναι ότι εκατομμύρια άνθρωποι έχουν ιδέες, και η ιδέα που εκτελείται χωρίς τα κατάλληλα δεδομένα, την κατάλληλη ομάδα ή την κατάλληλη αγορά έχει σαφώς λιγότερες πιθανότητες να εξασφαλίσει χρηματοδότηση.

Τι μπορείτε, λοιπόν, να κάνετε για να εξασφαλίσετε μια ουσιαστική και θετική πρώτη συνάντηση με έναν επενδυτή;

  • Πειραματιστείτε όσο το δυνατόν νωρίτερα

Στόχος σας είναι να πάτε σε μια συνάντηση με επενδυτές και να πείτε: «Ξέρω ακριβώς τι θέλουν οι άνθρωποι εκεί έξω. Ξέρω ποιοι είναι, και να τι έχω μάθει απ’ αυτούς».

  • Χρειάζεστε ένα πραγματικό προϊόν αλλά μέχρι να το αποκτήσετε, υποκριθείτε ότι το έχετε

Στις αρχές της Zappos, ο ιδρυτής της Εταιρείας πήγε σε ένα τοπικό κατάστημα υποδημάτων και ζήτησε απ’ τον ιδιοκτήτη να βγάλει φωτογραφίες από τα διαθέσιμα παπούτσια. Έβαλε τις φωτογραφίες στην ιστοσελίδα και υποσχέθηκε να έρθει πίσω και να τα αγοράσει αν οι άνθρωποι εκδήλωναν ενδιαφέρον διαδικτυακά. Οι παραγγελίες άρχισαν να έρχονται και ο ιδρυτής συνέχισε να πηγαίνει στο κατάστημα για να αγοράζει τα παπούτσια. Ηθικό δίδαγμα; Όχι μόνο δεν είχε κατάστημα, αλλά στην αρχή δεν είχε ούτε τα παπούτσια που πωλούσε. Κατάφερε να επιβεβαιώσει την ύπαρξη ζήτησης στην αγορά δίχως απόθεμα.

  • Μπορείτε να κατασκευάσετε αυτό που πουλάτε;

Έχετε πραγματικά εξειδικευμένη γνώση σε αυτό που κατασκευάζει η εταιρεία σας;  Αν δεν μπορείτε να κατασκευάσετε αυτό που πουλάτε, μάλλον δεν μπορείτε να είστε μέσα στο παιχνίδι.

  • Στοχεύστε σε μια αγορά στην οποία θα επιτύχετε

Πόσοι άνθρωποι χρειάζονται αυτό που έχετε να προσφέρετε; Να θυμάστε: «Είναι καλύτερο να έχετε 100 ανθρώπους να σας λατρεύουν παρά 1.000 ανθρώπους απλώς να σας θέλουν».

  • Βρείτε έναν θερμό τρόπο να συστηθείτε

Ο Όουεν Ντέιβις, ιδρυτής της AlphaPrime Ventures τονίζει ότι καμία από τις 50 επενδυτικές συμφωνίες του δεν προέκυψαν από ένα ψυχρό email.

Για περισσότερα επιμορφωτικά άρθρα και όχι μόνο αναζητήστε το “ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING”.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΣΑΠΕ: Πρόεδρος ο Κ. Ρούσσης – Το νέο ΔΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”
Insurtech

Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πενιχρή η συμμετοχή των επιχειρήσεων στην ασφάλισή τους έναντι φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Πόσο τονώθηκε η ζήτηση στις ασφαλίσεις κατοικιών λόγω μειωμένου ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

1,3 εκατ. συμβόλαια περιουσίας είχαν οι Έλληνες το 2024

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Ατλαντική ένωση: Νέα Προϊόντα Ομαδικών Ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Atradius: Με ενισχυμένα έσοδα 8,3% και αυξημένη κερδοφορία πάνω από 10% το 9μηνο του 2024
Ασφάλιση Πιστώσεων Ειδήσεις & Νέα

Η Atradius Hellas στηρίζει τον ΣΕΒΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Head of Group Life Business Development στην Groupama η Μ. Μαυρομμάτη

    Head of Group Life Business Development στην Groupama η Μ. Μαυρομμάτη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συνέργεια δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην Υγεία, προς όφελος των πολιτών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ