ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Ο «Συγκρατημένος Ενθουσιασμός» που οδηγεί στην πώληση

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
13/04/2016 - Updated on 15/04/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Ο «Συγκρατημένος Ενθουσιασμός» που οδηγεί στην πώληση
Share on Facebook

exliharation-corporate-dude-1MBΤεχνικές κλεισίματος. Όπως πολύ καλά γνωρίζουν όλοι οι επιτυχημένοι επαγγελματίες, δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να κλείσει μια πώληση. Ποιος τρόπος είναι ο καλύτερος; Αυτό εξαρτάται από τον πελάτη, την περίσταση και το προσωπικό στυλ του επαγγελματία.

Μάλλον έχετε συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν πολλοί δρόμοι που οδηγούν στην επιτυχία. Όλοι, όμως, οι δρόμοι έχουν λακκούβες και απότομες στροφές – κανένας δεν είναι ίσιος και ανθοστόλιστος.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Το σχόλιο ενός ιδιαίτερα επιτυχημένου μέλους του MDRT περιγράφει γλαφυρά την κατάσταση: Μια μέρα τον πλησίασε ένας συνάδελφος του και τον ρώτησε: «Πώς μπορείς να θεωρείς τόσο εύκολο τον τομέα των πωλήσεων;» Το μέλος του MDRT απάντησε: «Θα ήθελα να ξέρεις ότι αν και ίσως μοιάζει εύκολο για κάποιον τρίτο, δεν είναι καθόλου εύκολο για εμένα. Το μυστικό βρίσκεται στη σωστή Στάση-Διάθεση και Συμπεριφορά του Πωλητή!»

Μελετώντας τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία της πώλησης, συνειδητοποιεί κανείς ότι στην ουσία υπάρχουν έξι βήματα:

  1. Αναζήτηση πελατών
  2. Τηλεφωνική προσέγγιση
  3. Συνέντευξη
  4. Παρουσίαση
  5. Κλείσιμο
  6. Συστάσεις

Τα μέλη του MDRT τονίζουν τη σπουδαιότητα του κλεισίματος και τον τρόπο με τον οποίο οι αποτελεσματικές τεχνικές κλεισίματος ενισχύουν τις υπόλοιπες διαδικασίες. Την αναζήτηση των υποψήφιων πελατών, την τηλεφωνική προσέγγιση, τη συνέντευξη και την εξασφάλιση συστάσεων.

Ίσως έχετε ακούσει ότι το κύριο συστατικό του επιτυχημένου κλεισίματος είναι ο ενθουσιασμός.

Τουλάχιστον το 50% της αποτελεσματικότητας του κλεισίματος εξαρτάται από το πόσο ενθουσιώδης είστε εσείς ο ίδιος για το προϊόν που πουλάτε.

Ένας από τους καλύτερους ορισμούς της πώλησης είναι αυτός που κάνει λόγο για τη «μετάδοση του ενθουσιασμού».

Με άλλα λόγια, όταν μεταδίδετε τον ενθουσιασμό σας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, η πώληση είναι δεδομένη! Είναι περιττό να σημειώσουμε ότι για να μπορέσετε να μεταδώσετε ενθουσιασμό απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η ύπαρξή του.

Οι επιτυχημένοι επαγγελματίες γνωρίζουν τα προϊόντα τους, πιστεύουν σε αυτά, τα εμπιστεύονται, τα αγαπούν και θεωρούν ότι προσφέρουν και εξασφαλίζουν πολλά οφέλη στον πελάτη που θα τα αγοράσει. Αν δεν πιστεύετε στα προϊόντα σας, αν δεν τα αγαπάτε, αν δεν τα χρησιμοποιείτε εσείς ο ίδιος, αν δεν είστε πρόθυμος να τα πουλήσετε στη μητέρα σας ή στον καλύτερο σας φίλο, πιθανότατα δεν θα μπορέσετε να κλείσετε την πώληση. Πρέπει να μεταδώσετε τον ενθουσιασμό σας στον πελάτη για να τον πείσετε να αγοράσει.

Δεν αναφερόμαστε στον ενθουσιασμό που θα σας κάνει να χοροπηδάτε γύρω γύρω. Αναφερόμαστε σ’αυτό που ονομάζεται «Συγκρατημένος ενθουσιασμός».

Ο ενθουσιασμός βρίσκεται μέσα σας και κοχλάζει. Όμως, εσείς είστε σαν χύτρα και από το καπάκι της βγαίνει μόνο ένα σφύριγμα. Μεταδίδετε μια μορφή δυναμικής έντασης, η οποία όμως δεν εκφράζεται με γρήγορη ομιλία ή με έντονες κινήσεις. Υπάρχει μέσα σας – και η δύναμη της έχει εκπληκτικά αποτελέσματα. Όπως είπε και ο Ralf Waldo Emerson, “ποτέ δεν έγινε κάτι μεγάλο και σημαντικό χωρίς ενθουσιασμό!”.

Το συγκεκριμένο απόσπασμα είναι από το βιβλίου του MDRT – Πώς να κλείνετε την πώληση, εκδόσεις morax. Για περισσότερες πληροφορίες 2109594121 & 2109594165 

Tags: επιμόρφωση
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Atradius: Με ενισχυμένα έσοδα 8,3% και αυξημένη κερδοφορία πάνω από 10% το 9μηνο του 2024
Ασφάλιση Πιστώσεων Ειδήσεις & Νέα

Η Atradius Hellas στηρίζει τον ΣΕΒΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
FMΙΑ25: Σήμερα οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Σήμερα οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Διψήφια άνοδος των αποθεματικών για κεφαλαιοποιητικές συντάξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διψήφια άνοδος των αποθεματικών για κεφαλαιοποιητικές συντάξεις

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της  ΕΣΑΠΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της ΕΣΑΠΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

    “Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στρατεύει ιδιώτες ο Τραμπ για επιθετικές κυβερνοεπιχειρήσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αποζημίωση 40 εκατ. δολ. σε δύο γυναίκες για το ταλκ της J&J

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΑΙ αυτοματισμός και βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ