ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Οι επαγγελματικές συναντήσεις επηρεάζουν τις πωλήσεις (Μέρος 2ο)

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
23/05/2016 - Updated on 24/05/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Οι επαγγελματικές συναντήσεις επηρεάζουν τις πωλήσεις (Μέρος 2ο)
Share on Facebook

bored-employees-in-presentation

Στο πρώτο μέρος του άρθρου μας αναλύσαμε τα οφέλη μιας επιτυχημένης επαγγελματικής συνάντησης και πως αυτές οι συναντήσεις επηρεάζουν τις πωλήσεις.

Διαβάστε Επίσης

Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας

Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας

Nov 13, 2025
Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό

Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό

Nov 13, 2025

Σήμερα θα αναφέρουμε εναλλακτικούς τρόπους προώθησης των συμφερόντων σας, που στις περισσότερες φορές θα αποδώσουν καλύτερα και ουσιαστικότερα σε σχέση με μια ατέρμονη και αέναη συνάντηση, όπου άπαντες – μεταξύ αυτών κι εσείς – είστε απροετοίμαστοι και απλά διεκπεραιώνετε το καθήκον σας.

Θα ρωτήσει κάποιος: ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ Ή ΟΧΙ;

Βεβαίως και να κάνετε προγραμματισμένες και υπεύθυνες συναντήσεις, αλλά να μην κάνετε συναντήσεις για το θεαθήναι.

Έχουμε ήδη ξεκαθαρίσει πως οι απροετοίμαστες επαγγελματικές συναντήσεις είναι το τέλειο όπλο για να σκοτώνουμε το χρόνο μας. Έχοντας αυτό υπ’ όψη, και αφού ξεκαθαρίσουμε τους τρόπους, δηλαδή το “πως” διεξάγεται μια συνάντηση, ας ερευνήσουμε το “γιατί” πρέπει να μαζευτούμε και να συζητήσουμε.

Η δουλειά του διευθυντή είναι να βελτιώσει την απόδοση του ανθρώπινου δυναμικού μιας εταιρίας. Η πείρα μας διδάσκει ότι αυτό επιτυγχάνεται καλύτερα με την έναν προς έναν επαφή, παρά σε ομάδες.

Πόσες φορές έχετε πει, “θα κάνω μια συνάντηση με σκοπό την εκπαίδευση αυτή την εβδομάδα” ή “Οι άνθρωποι μου χρειάζονται παρακίνηση, ας κάνουμε μια ζωηρή, κεφάτη συνάντηση σήμερα”.

Ας μην γελιόμαστε. Ούτε η εκπαίδευση, ούτε η παρακίνηση γίνεται σωστά σε συναντήσεις. Πόσο μάλλον όταν αυτές είναι απροετοίμαστες και γίνονται για να γίνονται… Η εκπαίδευση και η παρακίνηση είναι ενέργειες που ιδανικά θα έπρεπε να γίνουν σε προσωπικό επίπεδο.

Η καλύτερη εκπαίδευση γίνεται όταν κάθεστε μαζί με ένα άτομο και φτιάχνετε πρόγραμμα που ταιριάζει στο συγκεκρι­μένο άτομο. Η πιο αποτελεσματική μέθοδος παρακίνησης είναι να ενεργοποιήσετε τον ενθουσιασμό του συγκεκρι­μένου ατόμου, παρά να κάνετε μια επιφανειακή ομαδική συνάντηση.

Ο πιο σημαντικός λόγος να μην κάνετε μια συνάντηση, είναι το κόστος. Σκεφτείτε πόσα χρήματα σας κοστίζει ο καθένας από τους ανθρώπους σας την ώρα, αθροίστε τις αμοιβές τους και πολλαπλασιάστε αυτό το ποσό με τον αριθμό των ωριαίων συναντήσεων που είχατε τον προηγούμενο μήνα αλλά και τα συμπεράσματα που βγήκαν από αυτές τις συναντήσεις. Σας ικανοποιούν; Αν όχι, το σύνολο του κόστους, θα σας ξυπνάει τα βράδια όλη την εβδομάδα.

Ο διευθυντής που επιθυμεί να συγκαλέσει μια συνάντηση, θα ήταν καλύτερα να πάει ήσυχα στο γραφείο του, να κλείσει την πόρτα, να κοιτάξει έξω από το παράθυρο και να αναρωτηθεί, «Για ποιόν ΑΚΡΙΒΩΣ λόγο ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να συγκαλέσω μια συνάντηση αυτήν την εβδομάδα;» Αν δεν σας έρθουν αμέσως στο μυαλό μερικές καλές απαντήσεις, σταματήστε.

Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις:

Περπατήστε στο γραφείο και καθίστε με τους νεώτερους συνεργάτες σας. Παρατηρήστε τι κάνουν. Ακούστε τι λένε και σε ποιους μιλάνε. Κάντε τους ερωτήσεις και ακούστε τις απαντήσεις τους. Μερικές φορές δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα – το να ακούτε απλώς μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό.

Οι άνθρωποι που καμιά φορά διστάζουν μπροστά σε κόσμο ή δεν προλαβαίνουν λόγω χρόνου στις συσκέψεις να μιλήσουν , μπορεί να σας πουν κάτι απ’ ευθείας για κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα που θα είναι εξόχως σημαντικό.

Καθίστε με ένα υπάλληλο και εξετάστε μερικές από τις γραφειοκρατικές λεπτομέρειες, και ότι έχει σχέση με τη γραφική εργασία στο γραφείο σας. Πότε είναι οι ημερομηνίες λήξης για μερικές εργασίες; Υπάρχει τίποτα που ο υπάλληλος θέλει να σας συμβουλευτεί; Κάτι σημαντικό που θα πρέπει να έρθει στο γραφείο σας να το συζητήσετε;

Καλέστε τον υπεύθυνο του γραφείου. Πάνω στο καφέ ρωτήστε τη γνώμη του για το πως πάνε οι συνεργάτες σας: Ποιος είναι «πεσμένος;» Ποιος έχει πρόβλημα με την εκτέλεση της δουλειάς του; Ποιος τα πάει καλά κ.λπ.

Θα εκπλαγείτε με το τι μαθαίνει το προσωπικό του γραφείου με την καθημερινή επαφή που έχει με τους συνεργάτες.

Όταν είστε προσιτός και επικοινωνείτε με το προσωπικό σας, γλιτώνετε το χρόνο, την προσπάθεια και το άγχος μιας συνάντησης.

Βεβαίως και είναι ευθύνη του διευθυντή να αποφασίσει πότε μια συνάντηση κρίνεται αναγκαία. Σε γενικές γραμμές όμως λέμε, “όταν δεν είσαι σίγουρος για το θέμα που συγκαλείς σύσκεψη, τότε άστο”.

Οι διάφορες εναλλακτικές λύσεις που λίγο παραπάνω σας προτείναμε, είναι λιγότερο περιοριστικές και λιγότερο χρονοβόρες και συνήθως προσφέρουν περισσότερες ευκαιρίες για πληροφορίες από ότι οι τυποποιημένες συναντήσεις όπου μόλις τελειώσουν, οι άνθρωποι σας θα τρέξουν στην καφετέρια για να κάνουν ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ άτυπη συνάντηση, για να συζητήσουν αυτό που ΠΡΑΓ­ΜΑΤΙΚΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ.

Θέλετε αλήθεια να καλέσετε το προσωπικό σας σε συνάντηση αυτή την εβδομάδα;

Διαβάστε το πρώτο μέρος. 

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 7,55% στην παραγωγή της Interlife στο 9μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 13, 2025
Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Eurobank & Fairfax Digital: Επιτάχυνση της υιοθέτησης ΑgenticAI στον τραπεζικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Nov 12, 2025
Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία
Video

Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επτασφράγιστο μυστικό η στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας στις ασφάλειες

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Το 83% επινοεί του κωδικούς του on line – Πώς θα δείτε αν σας έχουν χακάρει
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό

    Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αύξηση 7,55% στην παραγωγή της Interlife στο 9μηνο του 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ