ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Όταν με ένα email κάτι πάει στραβά

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/09/2018
in Marketing & Sales
A A
email
Share on Facebook

Ήταν Δευτέρα πρωί και ο Lee άνοιξε τα εισερχόμενά του για να βρει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον διευθυντή του: «Lee, αποφάσισα να κάνει ο Carlos την παρουσίαση στο διοικητικό συμβούλιο, αντί για εσένα. Είμαι βέβαιος δεν θα είσαι οκ με αυτό».

Του David Maxfield, bestselling συγγραφέας στους New York Times

Διαβάστε Επίσης

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

Jul 1, 2025
Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025

Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025

Jun 30, 2025

Ο Lee είχε περάσει ολόκληρο το Σαββατοκύριακο ετοιμάζοντας την παρουσίαση. Όχι μόνο γνώριζε τους αριθμούς μέσα και έξω, αλλά ήταν επίσης ενθουσιασμένος που θα μιλούσε στο διοικητικό συμβούλιο. Αν τα κατάφερνε καλά η ενέργεια αυτή θα έπαιζε ρόλο στην πορεία του μέσα στην εταιρεία. Έτσι λοιπόν, στη πραγματικότητα, ο Lee δεν ήταν «οκ με αυτό». Ενοχλήθηκε και αισθάνθηκε προδομένος. Αλλά θα μπορούσε να πει πραγματικά τι νιώθει σε ένα email; Και αν το έκανε, θα άλλαζε κάτι;

Σε όλους τυχαίνουν εκπλήξεις όπως αυτή που εμφανίστηκε στο email του Lee. Τις αποκαλώ «ναρκοπέδια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου». Κι αυτό γιατί κρύβονται ανάμεσα στα αθώα μηνύματα που λαμβάνουμε κάθε μέρα.

Παρακάτω υπάρχουν έξι κατηγορίες τέτοιων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που πιθανώς να έχετε λάβει. Αυτά τα φαινομενικά αθώα μηνύματα οδηγούν σε καταστάσεις που θα θέλαμε να αποφύγουμε:

Χωρίς απάντηση: Όταν κάποιος χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να δηλώσει μία απαίτηση ή να ανακοινώσει μια αμφιλεγόμενη απόφαση και ελπίζει ότι κανείς δεν θα απαντήσει. Αναφέρομαι κυρίως σε περιπτώσεις που δεν είναι σαφές ποιος έχει το δικαίωμα σε κάποια ενέργεια ή απόφαση. Όπως και να έχει ο παραλήπτης του μηνύματος αισθάνεται ότι κάποιος εισβάλλει στο χώρο του.

Αποφεύγοντας «το δράμα»: Όταν κάποιος χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να αποφύγει να συγκρουστεί. Στην προκειμένη περίπτωση το μόνο σίγουρο είναι ότι προτιμά να αλληλεπιδράσει με το πληκτρολόγιο παρά με έναν συνεργάτη. Πολλοί άνθρωποι είναι τόσο παγιδευμένοι στην καθημερινότητα που ξεχνούν ότι έχουν να κάνουν με ανθρώπους και λειτουργούν μηχανικά. Αλλά το τελικό αποτέλεσμα αυτών των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ότι ο παραλήπτης συχνά αισθάνεται ότι δεν λαμβάνουν υπόψη το ρόλο του.

Τα γραπτά μένουν: Κάποιοι χρησιμοποιούν τα μηνύματα προκειμένου να κρατούν αρχεία από την επικοινωνία τους και να έχουν αποδείξεις εάν χρειαστεί να λογοδοτήσουν. Αυτό όμως ίσως οδηγήσει στο να βγουν ευαίσθητα δεδομένα στη φόρα. Είναι λάθος να χρησιμοποιείτε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να έχετε τα πάντα γραπτώς.

Εξαιρετικά Αναλυτικά: Όταν κάποιος διατυπώνει τα επιχειρήματά του με υπερβολικές λεπτομέρειες, ώστε να μη χρειάζεται να απαντήσει σε ερωτήσεις ή να προσκρούσει σε διαφωνίες. Υπάρχει χρόνος και τόπος για να εξαντλήσετε την άποψή σας γραπτώς. Αλλά τυπικά, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δεν προσφέρεται για αυτό. Μπορεί να είναι τρομακτικό να ανοίξει κάποιος το email του και να βρει μια πραγματεία πέντε παραγράφων.

Για να αποφύγετε συναντήσεις: Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επειδή οι εναλλακτικές λύσεις θα απαιτούσαν προγραμματισμό μιας συνάντησης, κλήσης ή απλά να σηκωθείτε από την καρέκλα. Όλοι μας κάνουμε αυτό το σφάλμα από καιρό σε καιρό. Άλλωστε ένα από τα σημαντικότερα οφέλη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η ευκολία.

Ασφαλής Επίθεση: Όταν κάποιος επιτίθεται από την ασφάλεια του υπολογιστή του, λέγοντας πράγματα που ποτέ δεν θα τολμούσε να πει αυτοπροσώπως.

Μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα γιατί είναι λάθος όλα τα παραπάνω αν τα αντιμετωπίσουμε σαν αποτυχία να συνομιλήσουμε με τους συνεργάτες μας. Στην ουσία παραβιάζουν δύο σημαντικές προϋποθέσεις στις οποίες βασίζεται ο εποικοδομητικός διάλογος: ο αμοιβαίος σκοπός και ο αμοιβαίος σεβασμός.

Ο αμοιβαίος σκοπός είναι προϋπόθεση για να υπάρξει ουσιαστική ανταλλαγή ιδεών σε ένα διάλογο. Εάν δεν μπορείτε να ευθυγραμμιστείτε με τους άλλους σε αυτό που προσπαθείτε να πετύχετε, τότε είναι πιθανό να καταλήξετε σε ανταγωνισμό και σύγκρουση. Και οι έξι προαναφερθέντες περιπτώσεις δείχνουν κάποιον που εστιάζει εγωιστικά χωρίς να έχει κοινούς στόχους με τον παραλήπτη του μηνύματος.

Ο αμοιβαίος σεβασμός είναι η προϋπόθεση συνέχισης του διαλόγου. Η εποικοδομητική συνομιλία θα σταματήσει εάν δείξετε ασέβεια ή περιφρόνηση για τους άλλους.

Όταν ο αμοιβαίος σκοπός ή ο αμοιβαίος σεβασμός παραβιάζεται, οι άνθρωποι αισθάνονται αμυντικοί, ανασφαλείς ή κακοί. Ο πειρασμός είναι να απαντήσετε και εσείς με επίθεση. Κι αυτό γίνεται όταν η κατάσταση οδηγείται σε σύγκρουση. Ευτυχώς, υπάρχουν στρατηγικές για να τα αποφύγετε όλα αυτά:

Προγραμματίστε μια κλήση: Μην απαντάτε στο περιεχόμενο του μηνύματος που λάβατε στο email σας. Αντ’ αυτού, απαντήστε και ζητήστε να προγραμματίσετε μια κλήση. Χρησιμοποιήστε ένα μήνυμα κειμένου, εάν το ζήτημα είναι χρονικά ευαίσθητο. «Έλαβα το email σας, ας μιλήσουμε. Είναι στις 2 μ.μ. καλή ώρα για εσάς;»

Συναντηθείτε πρόσωπο με πρόσωπο: Μια προσωπική συνάντηση είναι πάντα το καλύτερο. Βλέποντας το πρόσωπο του άλλου μπορείτε να καταλάβετε πολλά πράγματα όπως τι σκέφτεται, αν είναι ειλικρινής κ.λπ. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, χρησιμοποιήστε μια εφαρμογή διασκέψεων με βιντεοκλήση.

Βρείτε το σκοπό: Απεμπολήστε τον αρνητικό τόνο δηλώνοντας ότι στόχος σας είναι να βρεθεί μια λύση που να λειτουργεί για όλα τα μέρη. Αυτό μετατρέπει τη συζήτηση σε διάλογο όπου δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Μπορείτε να πείτε: «Θα ήθελα να βρω μια λύση που να λειτουργεί και για τους δυο μας. Νομίζω ότι μια συζήτηση θα μας βοηθήσει να φτάσουμε εκεί».

Δείξτε σεβασμό: Έχετε ήδη λάβει σήματα ασέβειας. Αντιμετωπίστε τα εκφράζοντας το σεβασμό σας. «Με ενδιαφέρουν οι ανησυχίες σας και εκτιμώ την άποψή σας.»

Εστίαστε στα γεγονότα: Καθώς αρχίζετε να συζητάτε το περιεχόμενο, αποφύγετε να κάνετε κρίσεις ή να διατυπώνετε συμπεράσματα. Αντ’ αυτού, εστιάστε προσεκτικά τα γεγονότα: λεπτομέρειες και δεδομένα. Εστιάστε στα τυχόν κενά ανάμεσα σε αυτό που περιμένατε και τι παρατηρήσατε.

Ελέγξτε γρήγορα για κατανόηση και συμφωνία. Στο VitalSmarts καλούμε την αρχή οποιασδήποτε συζήτησης «το επικίνδυνο μισό λεπτό», επειδή έχετε μόνο 30 δευτερόλεπτα για να δηλώσετε τη στάση σας πριν ζητήσετε την άποψη του άλλου ατόμου.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός και βολικός τρόπος επικοινωνίας. Αλλά όταν η ψηφιακή επικοινωνία οδηγεί σε συγκρούσεις και αργή λήψη αποφάσεων, ήρθε η ώρα να βγούμε από πίσω από την οθόνη και να κάνουμε διάλογο.

Πηγή: Περιοδικό “ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING”

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
300250png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ