Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου: Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια


Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια. Ή τουλάχιστον δεν αποτυπώνουν την πραγματικότητα. Σύμφωνα με τον κ. Δημητρίου, CEO της Generali Hellas δεν γίνεται όλες οι Ασφαλιστικές εταιρείες να παρουσιάζουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για το 2018 αλλά στα στατιστικά της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος η αύξηση στα συνολικά αποτελέσματα να ήταν μόλις 1.8%. Γι’ αυτό και ο ίδιος, κατά τη διάρκεια κοπή πίτας της Εταιρείας του την περασμένη Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου αρκέστηκε στην αύξηση της παραγωγή που σημείωσε η Generali στο 4% όπως επίσης και στο ότι η περασμένη χρονιά έκλεισε με 208 εκατ. κύκλο εργασιών.

του Νίκου Μωράκη 

Αντί λοιπόν να μιλήσει για νούμερα. Κάτι που ίσως πολλοί περιμένανε καθώς ο κ. Δημητρίου είναι και Πρόεδρος της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος, μίλησε για στρατηγική. Για τη στρατηγική που έχει επιλέξει μαζί με τους συνεργάτες του να ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια για να παραμείνουν κερδοφόροι και να συνεχίσουν στα ίδια υψηλά επίπεδα την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν. Στρατηγική, που όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος, πολλές φορές νομίζουν ότι είναι γνωστή στους συνεργάτες – ενώ δεν είναι – δημιουργώντας προβλήματα ως προς τους κοινούς τους στόχους.

Ποια θα είναι η στρατηγική για την Generali τα επόμενα χρόνια;

Η στρατηγική θα βασίζεται σε 3 βασικούς πυλώνες που έχουν να κάνουν με την εποπτεία και το κανονιστικό πλαίσιο, την αγορά στην οποία απευθύνονται εταιρεία και συνεργάτες και τέλος το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται.

Εποπτεία

Solvency II, GDPR, IDD και IFRS που έρχονται τα επόμενα χρόνια είναι μερικοί από τους νέους κανόνες στο πλαίσιο των οποίων πρέπει να δραστηριοποιείται μια ασφαλιστική εταιρεία όπως και οι διαμεσολαβητές. Ειδικά τα IFRS θα αλλάξουν τελείως τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούνται οι ασφαλιστικές εταιρείες.

Πού απευθυνόμαστε

Ο κόσμος είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσει να ασφαλίζετε. Το θέμα είναι πώς τους προσεγγίζουμε. Ποιοι είναι το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Οι millennials αντικαθιστούν σιγά σιγά τους generation Z. Το νέο κοινό είναι περισσότερο διαβασμένο, χρησιμοποιεί τεχνολογία και θέλουν να τους εξυπηρετήσει κάποιος με γνώσεις. Έχουν υψηλότερες απαιτήσεις. Δεν θα πάνε direct. Θα αναζητήσουν το διαμεσολαβητή που ταιριάζει στις ανάγκες τους.

Περιβάλλον 

Η οικονομία της χώρας συνδέεται άμεσα με τη δραστηριότητα των ασφαλιστικών εταιρειών. Οι δυστοκίες που συναντά το Ελληνικό Δημόσιο στην αντιμετώπιση θεμάτων, όπως η πρόσβαση σε αξιοπρεπείς ιατροφαρμακευτικές υπηρεσίες αλλά και το συνταξιοδοτικό, δημιουργούν μια τεράστια ευκαιρία για τους διαμεσολαβητές και τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Ο κ. Δημητρίου έκλεισε την ομιλία του τονίζοντας ότι η Generali δίνει μεγάλη αξία στους συνεργάτες της – ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές – επενδύοντας σε εργαλεία και εφαρμογές.


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × three =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Π. Δημητρίου: Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια! https://www.insurancedaily.gr/p-dimitriou-arithmi-den-lene-panta-tin-alithia/