Personal Life Coaching & εξειδικευμένες ομάδες υποστήριξης στην QPiraeus
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
aig-cyber-edgegif

Personal Life Coaching & εξειδικευμένες ομάδες υποστήριξης στην QPiraeus

Συνέντευξη του Ρωμανού Πουλόπουλου, Διευθυντή Κλάδου Ζωής QPiraeus

Βίκυ Γερασίμου Βίκυ Γερασίμου •
17/03/2021
• Συνεντεύξεις
1 min
Share on Facebook

Στο συνεργατοκεντρικό μοντέλο που έχει αναπτύξει η QPiraeus στον κλάδο Ζωής με βασικό άξονα την εξατομικευμένη εκπαίδευση και εξέλιξη των ανθρώπων του δικτύου της αναφέρεται σε συνέντευξή του στο «am» ο Ρωμανός Πουλόπουλος, Διευθυντής Κλάδου Ζωής.

Η Εταιρεία έχει δημιουργήσει ομάδες εργασίας που αποτελούνται από επίλεκτους συνεργάτες με σκοπό την περαιτέρω εξειδίκευσή τους σε συγκεκριμένους τομείς των ασφαλίσεων ζωής.

Τι μέρος των ασφαλίσεων είναι η Ζωή και η Υγεία στο χαρτοφυλάκιο της QPiraeus;

Οι ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας αποτελούν το 25% του συνολικού χαρτοφυλακίου της QPiraeus και μέσα στο 2020 αποτελούν περισσότερο από το 33% της συνολικής νέας παραγωγής της Εταιρείας. Στόχος μας μέσα στην επόμενη τριετία είναι το ποσοστό που θα αναλογεί στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας να αγγίζει το 40% του συνολικού χαρτοφυλακίου και η νέα παραγωγή να προέρχεται σε ποσοστό μεγαλύτερο από 50% μέσα από αυτές.

Αλλάζει ο Covid-19 την επικοινωνία με τον πελάτη και την εκπαίδευση των συνεργατών σας;

Ναι, φυσικά ο Covid-19 έφερε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο επικοινωνίας γενικότερα στην κοινωνία μας και αναμενόμενα και στον τρόπο επικοινωνίας τόσο με τους πελάτες όσο και με τους συνεργάτες μας. Οι συναντήσεις εν μέσω πανδημίας ήταν σε αρκετές περιπτώσεις δύσκολο ακόμα και αδύνατον να γίνουν από κοντά. Σε πολλές περιπτώσεις οι συναντήσεις και η επικοινωνία με τους πελάτες πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιασκέψεων, με αρκετά μεγάλη ανταπόκριση και θετικά σχόλια τόσο από τους πελάτες όσο και από τους συνεργάτες. Στο κομμάτι της εκπαίδευσης όσο και του coaching των συνεργατών μας παραδοσιακές συναντήσεις και σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν επίσης μέσω τηλεδιασκέψεων καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς με μεγάλη επιτυχία και θετική ανταπόκριση από τους συνεργάτες μας. Αναμφίβολα η φυσική επαφή δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την τεχνολογία, αλλά ως άνθρωποι και ειδικά ως επαγγελματίες ενεργά μέλη της κοινωνίας μας οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε στις απαιτήσεις αυτής. Η ορθή χρήση άλλωστε της τεχνολογίας τόσο στο κομμάτι της επαφής μας με τους πελάτες και με τους συνεργάτες μπορεί να εξοικονομήσει σε όλους πολύτιμο χρόνο που όλοι έχουμε ανάγκη στην καθημερινότητά μας.

Μεταβάλλεται η κουλτούρα του Έλληνα όσον αφορά το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης;

Η κουλτούρα της ελληνικής κοινωνίας όσον αφορά το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης έχει κατά τη γνώμη μου αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Ένα μεγάλο μέρος των πελατών είναι πλέον πολύ πιο ενημερωμένοι από ότι ήταν παλαιότερα. Αναζητούν λύσεις πιο προσαρμοσμένες στις πραγματικές τους ανάγκες και το δικό τους οικονομικό προφίλ, βλέπουν τους ασφαλιστικούς πράκτορες περισσότερο ως το ρόλο συμβούλου ο οποίος μέσα από τον επαγγελματισμό και τις γνώσεις του θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει να επιλέξουν τις ιδανικές λύσεις για εκείνους. Αυτό δείχνει ότι οι Έλληνες κατανοούν περισσότερο πλέον την αναγκαιότητα της ιδιωτικής ασφάλισης για την προστασία τόσο των περιουσιακών τους στοιχείων όσο και της προσωπικής και οικογενειακής τους ευημερίας.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια της συνέντευξης

Ετικέτες: QPiraeus
katoikia-banner-468x60pxgif

Διαβάστε Επίσης Posts

Συνεντεύξεις

Κ. Γιαννιώτης: Είμαστε ο μεγαλύτερος ελληνικός ασφαλιστικός όμιλος

May 29, 2023
Συνεντεύξεις

Π. Τσακλόγλου: Νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για την ανάπτυξη των ΤΕΑ

May 19, 2023
Συνεντεύξεις

Ζωή Ράπτη: Τα σχέδια της ΝΔ στον τομέα της υγείας

May 19, 2023
Συνεντεύξεις

Ι. Χρισταράς: Inhouse οι βασικές εφαρμογές της Groupama

May 18, 2023
Συνεντεύξεις

Brokers Union: Αύξηση 21% στον κλάδο ζωής & υγείας

May 17, 2023
asfalistikomarketing

P. Hielkema: Με διαφάνεια θα καταρριφθούν οι μύθοι για τις συντάξεις

May 17, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight − one =

money-review-300x250-1gif
-ikh-id-banner-300x250home-16-31122023gif
arag-insurance-dailygif

TOP#5 Insurancedaily

  • Κ. Γιαννιώτης: Είμαστε ο μεγαλύτερος ελληνικός ασφαλιστικός όμιλος

    106 shares
    Share 42 Tweet 27
  • NN: Η μεγαλύτερη Ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα με €884 εκατ. Ασφάλιστρα

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • Ειδική Έκδοση: Οι μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς

    61 shares
    Share 24 Tweet 15
  • MEGA Brokers: Πωλήσεις 72,1 εκ. & έσοδα 14,35 εκ. το 2022

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Ο Όμιλος εταιρειών SRS ενώνει δυνάμεις με τον διεθνή Όμιλο Ardonagh

    35 shares
    Share 14 Tweet 9
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist