ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Insurance Awards ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ

Ποσότητα ή ποιότητα: Τι χαρακτηρίζει τον Κορυφαίο Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
12/05/2017 - Updated on 18/05/2017
in Insurance Awards ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ποσότητα ή ποιότητα: Τι χαρακτηρίζει τον Κορυφαίο Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;
Share on Facebook

Διαβάστε Επίσης

FM Insurance Awards: O κορυφαίος Διαγωνισμός της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης.  

FM Insurance Awards: O κορυφαίος Διαγωνισμός της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης.  

Feb 13, 2025
Τριπλή διάκριση για το insurancemarket.gr στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2024

Τριπλή διάκριση για το insurancemarket.gr στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2024

Dec 23, 2024

Κάθε χρόνο οι Ασφαλιστικές Εταιρείες σπεύδουν να βραβεύσουν τους κορυφαίους συνεργάτες τους για τις αποδόσεις τους τη χρονιά που πέρασε.

του Νίκου Μωράκη  

(nikosmorakis@moraxmedia.gr)

Άλλες πανηγυρικά άλλες λιτά και άλλες κεκλεισμένων των θυρών συγκεντρώνουν τα δίκτυά τους μια φορά το χρόνο προκειμένου να βραβεύσουν τους κορυφαίους, να κάνουν τον απολογισμό τους για τη χρονιά που πέρασε και να ανακοινώσουν τη στρατηγική τους για τον καινούργιο χρόνο. Μια υψηλής σημασίας διαδικασία που όσα χρόνια και να περάσουν, όσες φορές και να βραβευτούν τα ίδια άτομα – δεν σταματά να χάνει ποτέ τη σημασία της.

“Μια σημασία που κρύβει τη διαχρονικότητά της και τη βαρύτητά της στις βασικές ανάγκες των ανθρώπων για αναγνώριση των προσπαθειών τους εκτός από την αναμενόμενη οικονομική επιβράβευση”.

Άλλοι παρακινούνται με την ιδέα της στιγμής που θα ακούσουν το όνομά τους και θα ανέβουν στη σκηνή. Άλλοι από το ταξίδι που έχει ανακοινώσει η εταιρεία και άλλοι φυσικά από το οικονομικό όφελος και την ανάγκη για κέρδος. Σημασία δεν έχουν όμως τα προσωπικά κίνητρα του καθενός αλλά το ότι οι εταιρείες, τους δίνουν την ευκαιρία να προβάλουν τη διαφορετικότητά που φέρνει θετικά αποτελέσματα και να μεταδώσουν τα δικά τους μηνύματα σε συναδέλφους και διοίκηση.

Με ποια κριτήρια όμως οι εταιρείες ξεχωρίζουν τους κορυφαίους Ασφαλιστές τους;

Ποια είναι τα αντικειμενικά κριτήρια που δέχονται στην πλειονότητά τους οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και ανταγωνίζονται μεταξύ τους προκειμένου να πετύχουν στους διαγωνισμούς πωλήσεων;

Εδώ οι προσεγγίσεις ποικίλλουν ανάλογα την Ασφαλιστική εταιρεία. Στην πλειονότητά τους, βάζουν σαν βάση ποσοτικά χαρακτηριστικά όπως τη νέα παραγωγή που φέρνει ο κάθε συνεργάτης σε συνδυασμό με το χαρτοφυλάκιο που διαθέτει. Δύο πολύ σημαντικά στοιχεία που “γρασάρουν” τις μηχανές και βοηθάνε στο να αναπτυχθεί η εταιρεία, να κερδίσει μερίδια αγοράς και να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της.

Είναι όμως τα νούμερα το μοναδικό κριτήριο πάνω στο οποίο βασίζονται οι εταιρείες;

Τα νούμερα είναι και ήταν πάντα βασικό συστατικό επιτυχίας. Από μόνα τους όμως δεν θα μπορούσαν να θεωρηθούν αρκετά. Και οι εταιρείες το γνωρίζουν αυτό. Μια νέα παραγωγή δεν έχει σημασία αν δεν ακολουθηθεί υψηλή διατηρησιμότητα. Ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο δεν σημαίνει και υψηλή κερδοφορία αν ο δείκτης ζημιών του είναι υψηλός και τα παραδομένα ασφάλιστρα είναι απλά ένας αριθμός αν στο τέλος της ημέρας δεν υπάρχουν οι εισπράξεις.

Οι εταιρείες υπολογίζουν όλες αυτές τις παραμέτρους και μετά το κλείσιμο της χρονιάς – εκεί στα τέλη Δεκεμβρίου – ξεχωρίζουν την ήρα από το στάρι – δηλαδή τους παραγωγικούς ασφαλιστές από εκείνους που μένουν στα λόγια.

Τι και αν όμως ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής δεν φιγουράρει στους πρώτους αλλά έχει άλλα κρυφά χαρίσματα; Πώς μπορεί μια Ασφαλιστική Εταιρεία να εντοπίσει τα ανερχόμενα αστέρια της διαμεσολάβησης ή να κατανοήσει ποιοι συνεργάτες της είναι νοικοκυραίοι και επαγγελματίες; Για το λόγο αυτό υπάρχουν οι ποιοτικοί δείκτες που χαρακτηρίζουν έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή. Οι δείκτες που εκτός από τις παραγωγές και τα χαρτοφυλάκια αποδεικνύουν της ικανότητες ενός Ασφαλιστή.

Ποιοι είναι αυτοί οι δείκτες; 

  • Πρώτος και καλύτερος είναι ο δείκτης του cross selling. Όταν ένας ασφαλιστής καταφέρνει να ασφαλίσει τον ίδιο πελάτη σε παραπάνω από έναν κλάδο τότε αυτομάτως κερδίζει το σεβασμό τόσο της εταιρείας που αντιπροσωπεύει όσο και την εμπιστοσύνη του πελάτη. Βέβαια το cross selling για να θεωρηθεί έγκυρο πρέπει να συνδυάζεται με διατηρησιμότητα οπότε καταλαβαίνετε πως όλοι αυτοί οι δείκτες είναι αλληλένδετοι.
  • Τι σημαίνει διατηρησιμότητα; Ένας άλλος σημαντικός δείκτης είναι αυτός του πόσα χρόνια ο πελάτης εμπιστεύεται την ασφάλισή του σε έναν Ασφαλιστή. Όσο πιο πολλά τα χρόνια τόσο μεγαλύτερη η διατηρησιμότητα και αν αυτό συμβαίνει στο σύνολο του χαρτοφυλακίου του ασφαλιστή τότε ο ασφαλιστής για άλλη μια φορά δείχνει ότι έχει τον έλεγχο και την εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων του. Αν η διατηρησιμότητα δεν συνδυάζεται και με cross selling τότε ο Ασφαλιστής πετάει!
  • Μετά υπάρχει ο δείκτης στοχευμένης πολιτικής ανάπτυξης εργασιών ή αλλιώς Segmentation approach όπου ανάλογα τον κλάδο (Ζωής ή Γενικών) ο ασφαλιστής έξυπνα έχει διαλέξει έναν επιχειρηματικό κλάδο ή μια κοινότητα ανθρώπων στην οποία έχει διεισδύσει, ειδικευτεί και ασφαλίζει τον κόσμο. Ο κόσμος τον γνωρίζει, το word of mouth δουλεύει στον αυτόματο – αρκεί ο ασφαλιστής να είναι επαγγελματίας – και μια ολόκληρη κοινωνία ανθρώπων έχει τον Ασφαλιστή της.
  • Όπως αναφέραμε και προηγουμένως ένας ποιοτικός δείκτης απαραίτητος για να κριθεί η δουλειά ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι ο δείκτης ζημιών που έχει το χαρτοφυλάκιό του. Ένας ασφαλιστής οφείλει να φιλτράρει μέσα από την ανάλυση αναγκών του υποψηφίου προς ασφάλιση προκειμένου να προστατεύει και αυτός με τη σειρά του την εταιρεία που αντιπροσωπεύει και τους κινδύνους που αναλαμβάνει. Όταν ένα χαρτοφυλάκιο έχει χαμηλό δείκτη ζημιών τότε θεωρείται και βιώσιμο άρα ο ασφαλιστής του έχει φροντίσει προς αυτή την κατεύθυνση. Αν ένας ασφαλιστής κοιτάει μόνο πώς θα αυξήσει το χαρτοφυλάκιό του χωρίς να προστατεύει και την εταιρεία από τους κινδύνους που αναλαμβάνει τότε πολύ πιθανό ο δείκτης ζημιών να είναι υψηλός άρα και το χαρτοφυλάκιο μη βιώσιμο.
  • Κλείνοντας ένας ακόμη δείκτης που χαρακτηρίζει τη δουλειά ενός ασφαλιστή είναι το ποσοστό των προσφορών σε πελάτες που έγιναν συμβόλαια γνωστό και ως bound ratio. Η διαδικασία γνωστή. Ο Ασφαλιστής κάνει 20 ραντεβού το μήνα (ας πούμε) από τα οποία δίνει 7 προσφορές εκ των οποίων οι 3 καταλήγουν σε συμβόλαια! Όσο μικρότερη η διαφορά μεταξύ προσφορών και έκδοσης συμβολαίων τόσο μεγαλύτερο το ποσοστό επιτυχίας του ασφαλιστή!

Στη Morax Media τα τελευταία 25 χρόνια έχουμε γνωρίσει πολλούς ασφαλιστές που πληρούσαν και πληρούν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Άνθρωποι με πάθος για το επάγγελμα που από το 1992 όπου και η Morax έκανε τις πρώτες της βραβεύσεις κορυφαίων ασφαλιστών μέχρι και σήμερα έχουν βραβευτεί για την πορεία και τις επιτυχίες που έχουν διαγράψει στον κλάδο. Άλλοι έμειναν πιστοί στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση, άλλοι ανέβηκαν στην ιεραρχία της Ασφαλιστικής Αγοράς και ανέλαβαν υψηλόβαθμες θέσεις Ασφαλιστικών εταιρειών και άλλοι, οι ηλικιακά μεγαλύτεροι, έβαλαν το λιθαράκι τους για να χτιστεί η Ασφαλιστική Αγορά όπως τη βλέπουμε σήμερα.

Οι βραβεύσεις είναι η επίσημη αναγνώριση των προσπαθειών των ανθρώπων που είναι στην πρώτη γραμμή της αγοράς μας και όχι μόνο. Των ανθρώπων που με πάθος και όραμα χαράζουν τις δικές τους ιστορίες επιτυχίας στο επάγγελμα και όλοι μαζί σχηματίζουν την Ασφαλιστική αγορά.

Στα τέλη Ιουνίου η Morax Media πιστή στο ραντεβού της θα διοργανώσει για ακόμη μια χρονιά τις βραβεύσεις θεσμός στην Ασφαλιστική Αγορά  – Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης.

Με νέο concept, σε νέο χώρο, με νέες κατηγορίες βραβείων και έναν παρουσιαστή έκπληξη αλλάζει σελίδα και έρχεται να υποστηρίξει το δύσκολο περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται ο επαγγελματίας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής δίνοντάς του ένα ακόμη λόγο να επιμένει και να δραστηριοποιείται στο επάγγελμα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις βραβεύσεις επισκεφτείτε την ιστοσελίδα awards.moraxmedia.gr ή επικοινωνήστε μαζί μας στο info@moraxmedia.gr

Tags: Featuredinsurance awards
new-cover-insurancegif

Related Posts

ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ