ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Πότε ένας Ηγέτης έχει «Χάσει το Παιχνίδι»

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
30/12/2013 - Updated on 22/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Πότε ένας Ηγέτης έχει «Χάσει το Παιχνίδι»
Share on Facebook

leadership

Καθώς εκατομμύρια άνθρωποι σε όλον τον κόσμο θρηνούν για το θάνατο του Νέλσον Μαντέλα, μία από τις μεγαλύτερες ηγετικές προσωπικότητες που είχαν υπάρξει έως σήμερα, ο Glenn Llopis έγραψε ένα άρθρο στο Forbes για τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των «ηγετικών προσωπικοτήτων» και τους λόγους για τους οποίους οι «υφιστάμενοι» δεν εμπιστεύονται τους «προϊσταμένους» τους.

Διαβάστε Επίσης

Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Dec 5, 2024 - Updated on Dec 6, 2024
11/9: Η μέρα που άλλαξε την παγκόσμια Ασφαλιστική Αγορά

11/9: Η μέρα που άλλαξε την παγκόσμια Ασφαλιστική Αγορά

Sep 11, 2019

«Φαίνεται πάντα αδύνατο, μέχρι να γίνει» είναι μία από τις φράσεις που αποδίδονται στον Νέλσον Μαντέλα, ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του τρόπου με τον οποίο ηγήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας του ήταν η εμπιστοσύνη και το χτίσιμο αυτής.

Δυστυχώς αυτό είναι κάτι που δε συμβαίνει συχνά στις μέρες μας.

Οι άνθρωποι δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να εμπιστευτούν ο ένας τον άλλο, σύμφωνα με μια δημοσκόπηση της AP-GfK του περασμένου Νοέμβρη, σύμφωνα με την οποία οι Αμερικανοί είναι πολύ καχύποπτοι στις συναναστροφές τους με άλλους στην καθημερινότητά τους.

Συγκριτικά με το 1972 που οι μισοί Αμερικανοί δήλωναν ότι μπορούν να εμπιστευθούν άλλους, το ποσοστό αυτό φέτος έχει πέσει στο ένα τρίτο, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία.

Το ίδιο συναίσθημα βιώνουν πολλοί και στον εργασιακό τους χώρο, όπου οι εργαζόμενοι θέλουν να έχουν αφεντικά που είναι αξιόπιστα και διαφανή στις επιλογές τους. Κάποιον να τους εξηγεί με σαφήνεια τι περιμένει από αυτούς και να τους δίνει τη δυνατότητα να εκδηλώνουν τα ταλέντα και τις δεξιότητές τους, αντί να τους λέει ότι δε μπορούν να αναλάβουν νέα καθήκοντα ή ευθύνες και ότι δεν ανταποκρίνονται ικανοποιητικά σε όσα τους ανατίθενται.

Οι ηγέτες από την πλευρά τους πρέπει να είναι σε θέση να βρίσκουν την ισορροπία ανάμεσα στο να λένε την απόλυτη αλήθεια, στο να συγκρατούν ορισμένες πληροφορίες έτσι ώστε να καταφέρνουν να παίρνουν την καλύτερη απόδοση από όλους. Πολλοί βρίσκονται στη δυσάρεστη θέση να βρουν την ισορροπία που θα διασφαλίσει και τη δική τους δουλειά, αλλά και την εμπιστοσύνη και αφοσίωση των υφισταμένων τους.

Προειδοποιητικά «σημάδια» που δείχνουν ότι ένας ηγέτης/αφεντικό/προϊστάμενος έχει χάσει την εμπιστοσύνη των υφισταμένων/ακολούθων του:

1. Έλλειψη θάρρους

Οι ηγέτες που δεν υποστηρίζουν με σθένος αυτό που πιστεύουν είναι δύσκολο να κερδίσουν το σεβασμό και την εμπιστοσύνη. Πολλοί προσπαθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα στην αφομοίωση και την αυθεντικότητα. Χάνουν πολύ από τον πολύτιμο χρόνο τους, προσπαθώντας να συμπεριφερθούν όπως κάνουν άλλα ηγετικά στελέχη μέσα σε έναν οργανισμό, αντί να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν τη δική τους «ταυτότητα» και στις καθοδήγησης.

Ίσως πιστεύουν ότι οι υφιστάμενοί τους δε δίνουν σημασία και δεν προσέχουν τη συμπεριφορά τους, όμως στην πραγματικότητα παρατηρούν προσεχτικά κάθε τι που συμβαίνει γύρω τους.

Οι εργαζόμενοι/υφιστάμενοι γνωρίζουν πάντα τι κάνουν οι προϊστάμενοι τους και πώς διαχειρίζονται τις διάφορες καταστάσεις. Και όταν δεν έχουν το απαραίτητο θάρρος και δύναμη για να αντιμετωπίσουν μια κατάσταση, δεν εμπιστεύονται εύκολα ξανά την κρίση, την αυτοπεποίθησή τους, την αυτογνωσία και τις συνολικές δυνατότητές τους.

2. Κρυφές ατζέντες

Οι ηγέτες που ακολουθούν τους κανόνες «κατά γράμμα» μπορεί να θεωρηθούν μέχρι και δόλιοι και μη αυθεντικοί. Οι εργαζόμενοι θέλουν να έχουν από πάνω τους ηγέτες που τους ενδιαφέρει περισσότερο η επίτευξη στόχων, παρά η τήρηση των κανόνων.

Οι ηγέτες όμως από την πλευρά τους πρέπει να ξέρουν να διατηρούν τις ισορροπίες και να μη δίνουν την εντύπωση ότι «κρύβουν» κάτι.

Οι εργαζόμενοι θέλουν να πιστεύουν ότι οι ηγέτες τους στοχεύουν στη βελτίωση της ομάδας τους, αλλά η ισορροπία και η εμπιστοσύνη σε αυτούς θα χαθεί εύκολα, αν αντιληφθούν ότι κάτι «περίεργο» υπάρχει πίσω από αυτούς.

3. Εγωκεντρισμός

Οι σπουδαίοι ηγέτες φροντίζουν πάντα να βοηθούν τους υφισταμένους τους να «ανθίσουν», να αναπτυχθούν και να ευημερήσουν. Όταν δε δείχνουν καμία απολύτως πρόθεση ή διάθεση να καθοδηγήσουν τους υφισταμένους τους και να τους βοηθήσουν να γίνουν καλύτεροι στον τομέα τους, τότε είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσουν την αφοσίωση και την πίστη αυτών.

Όταν συμπεριφέρονται εγωκεντρικά και τους ενδιαφέρει περισσότερο πώς θα φανούν αυτοί, και όχι τα ταλέντα που τους περιτριγυρίζουν, τότε χάνουν την εμπιστοσύνη των υφισταμένων τους.

4. Φήμη

Όταν κάποιοι αρχίσουν να μιλούν αρνητικά για έναν ηγέτη, τότε είναι πιο δύσκολο και για όλους τους άλλους που ακούν να εμπιστευθούν τις προθέσεις και τα οράματά του.

Κάθε ηγέτης πρέπει να έχει υπόψη του, ότι συνεχώς κρίνεται από τους υφισταμένους του και δε θα πρέπει ποτέ να δείξει σημάδια αυταρέσκειας. Όταν συμβεί αυτό, αμέσως θα έχει αρνητική επίδραση στη φήμη του και την αφοσίωση από την πλευρά των υφισταμένων του.

5. Ασυνέπεια στη συμπεριφορά

Οι άνθρωποι τείνουν να εμπιστεύονται περισσότερο εκείνους που δείχνουν μια συνέπεια στη συμπεριφορά τους και τις πράξεις τους.

6. Δε «λερώνουν τα χέρια τους», δε συμμετέχουν

Όταν ένας ηγέτης «δε λερώσει τα χέρια του» στη δουλειά, οι υφιστάμενοι του αμέσως αρχίζουν να αμφισβητούν τις ικανότητές του και τη θέση του και αναπτύσσεται ένα αίσθημα δυσπιστίας.

Μπορεί να μην έχει όλες τις απαντήσεις έτοιμες, όμως πρέπει να είναι σε θέση να γνωρίζει ακριβώς τη δουλειά και να μπορεί να καθοδηγήσει τους υφισταμένους του.

Οι ηγέτες θα πρέπει να κερδίσουν με την αξία τους την εμπιστοσύνη των υφισταμένων τους και όχι να νομίζουν ότι την έχουν… επειδή κατέχουν ένα τίτλο, ή μια θέση.

Ο τίτλος δεν εγγυάται αυτόματα την πίστη και εμπιστοσύνη των άλλων.

 

πηγή : Forbes, newsbeast

Tags: Νίκος Μωράκης
new-cover-insurancegif

Related Posts

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
sofosbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ