Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρώτη των πρώτων η Επιθεώρηση Γεωργίου Φουφόπουλου

Γ. Φουφόπουλος

Με το σύνθημα “We lead insurance to Meta-Level” και θέμα το «Digital Insure Humanity», όπου ο άνθρωπος και η τεχνολογία θα συμπορεύονται, γιόρτασε πριν από λίγες ημέρες η Επιθεώρηση Γεωργίου Φουφόπουλου, σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε, την κορυφαία θέση της Εθνικής Ασφαλιστικής, για 15η συνεχή χρονιά. Ήταν μια ακόμα λαμπρή εκδήλωση επιβράβευσης της Aριστείας, όπου ο Επιθεωρητής Γιώργος Φουφόπουλος παρουσίασε τον πλούσιο απολογισμό της εταιρίας και περιέγραψε τους φιλόδοξους στόχους του για την επόμενη ημέρα, ενώπιον των συνεργατών του και διοικητικών στελεχών της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Ηρακλής Δασκαλόπουλος & ο Επιθεωρητής

Την εκδήλωση χαιρέτισε ο κ. Ηρακλής Δασκαλόπουλος, Αναπλ. Γενικός Δ/ντής της Εθνικής Ασφαλιστικής ο οποίος μεταξύ των άλλων τόνισε:  «Είμαι ευγνώμων ως μέλος της Διοίκησης για όλα αυτά που κάνετε όλα αυτά τα χρόνια. Σας θαυμάζω για τις επιδόσεις σας. Η Εθνική Ασφαλιστική κατάφερε και το 2018 να αυξήσει την παραγωγή της και να καταγράψει σημαντική κερδοφορία, κι αυτό είναι αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας όλων των ανθρώπων της Εταιρείας». «Η Εθνική και το 2018 κατάφερε να είναι ηγέτης της αγοράς» πρόσθεσε κ. Γιώργος Μακρής, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, ο οποίος υπογράμμισε πως  «η εκδήλωσή σας έχει πάντα το άρωμα και τη γεύση της επιτυχίας».

Ο Διευθυντής Πωλήσεων κ. Μ. Τάτσης & ο Επιθεωρητής

Ο Δ/ντής Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Μιχάλης Τάτσης, σημείωσε: «Η Επιθεώρηση Φουφόπουλου είναι προσηλωμένη στο τρίπτυχο: όραμα – δημιουργία – μέλλον». Τα αποτελέσματα της Επιθεώρησης εξήρε και ο κ. Σωτήρης Σοφόπουλος, Δ/ντής Υποστήριξης Πωλήσεων, χαρακτηρίζοντάς την «αιχμή του δόρατος» του εταιρικού δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής, η οποία αντίστοιχα είναι η αιχμή του δόρατος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς».

Ο κ. Γιάννης Σηφάκης, Δ/ντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Marketing & Δημοσίων Σχέσεων, επεσήμανε  την καθοριστική συμβολή της Επιθεώρησης Γεωργίου Φουφόπουλου στο παραγωγικό αποτέλεσμα της Εθνικής Ασφαλιστικής, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ξεπεράσαμε τα €600 εκατ. παραγωγής. Εσείς έχετε συμβάλει ενεργά και σημαντικά σε αυτό το αποτέλεσμα. Κάθε χρόνο πηγαίνετε όλο και ψηλότερα».

Ο  Γιάννης Σηφάκης, Δ/ντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Marketing & Δημοσίων Σχέσεων

Σε κλίμα έντονης συγκίνησης ο Γιώργος Φουφόπουλος εξήρε τη συλλογική προσπάθεια: «Μαζί συσπειρωμένοι και δυνατοί είμαστε ισχυρότεροι, γιατί η ομαδικότητά μας είναι αυτό που μας κάνει να διαφέρουμε. Έχετε τα γονίδια και ρέει στο δικό σας DNA, το DNA της Εθνικής Ασφαλιστικής, που δεν είναι τίποτα άλλο από τον κώδικα επιτυχίας της μεγαλύτερης ασφαλιστικής εταιρείας στην αγορά»…. Η δημιουργική μας πορεία είναι ένα βέβαιο γεγονός που μας χαρίζει καταξίωση, εξέλιξη και ευημερία. Κατακτήσαμε την κορυφή και παραμένουμε πρώτοι νικητές στο παιχνίδι της διάρκειας και της αριστείας. Ωστόσο, κορυφαίος δεν γεννιέσαι. Γίνεσαι. Η επιτυχία δεν είναι ο προορισμός. Η επιτυχία είναι το ταξίδι. Είναι ο τρόπος να οδηγάς κορυφαία. Να κρατάς το τιμόνι σταθερά. Με πίστη. Να στρίβεις σωστά. Να αλλάζεις λωρίδα, αλλά να ορίζεις εσύ τον προορισμό αναζητώντας το όραμά σου.

Γι’ αυτό στηρίζουμε το ταξίδι μας αυτό στους ασφαλιστικούς μας συμβούλους, στα διευθυντικά στελέχη και σ’ όλο το προσωπικό υποστήριξης… Σας εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για το ήθος σας, για όσα έχετε προσφέρει στον θεσμό, στους πελάτες και στην κοινωνία που μας εμπιστεύεται απόλυτα….Έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ στον χώρο μας, έχουμε καταρρίψει κάθε μέγεθος στον χρόνο και αυτό πιστοποιείται από τα παραγωγικά μας αποτελέσματα, που είναι δυναμικά, διαχρονικά και εξελισσόμενα… 2018: Άλλη μια κατάκτηση, συνεχόμενα στην κορυφή. Άλλος ένας χρόνο προς το όραμά μας.

Επιθεώρηση Φουφόπουλου

Από τα 3,5 εκατομμύρια παραγωγή κατ’ έτος έχουμε ξεπεράσει τα 7 εκατομμύρια. Κάθε χρόνο πιο ψηλά, πιο δυνατά, πιο σίγουρα. Ούτε ένα βήμα πίσω. Προκύπτει από τους ισολογισμούς μας ότι τηρούμε τους κανόνες επιχειρηματικότητας, κερδοφορίας και κανονιστικής συμμόρφωσης και αποτελούμε το πιο ισχυρό γκρουπ πρόσκτησης νέων εργασιών για την εταιρεία μας… Θέλουμε και πρέπει να επιδιώκουμε συνέχεια να έχουμε πιστούς πελάτες, πελάτες που μένουν ευχαριστημένοι από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και μας συστήνουν και στους φίλους τους (…) Οι πελάτες μας που παραμένουν κοντά μας, φανατικοί στα προϊόντα και το όνομα της εταιρείας, υποστηρίζουν το έργο μας».

Ο κ. Φουφόπουλος προσδιόρισε τους 7 βασικούς στόχους που θα οδηγήσουν την Επιθεώρηση στη μέγιστη απόδοση, με τα πιο κερδοφόρα αποτελέσματα για το 2019:

  • Αύξηση επικοινωνίας με τους ήδη υπάρχοντες 100.000 πελάτες και ζητώντας τους την ενεργή στήριξη του έργου μας.
  • Εξέλιξη όλων των συνεργατών σε νέες βαθμίδες και τριπλασιασμός στην παραγωγικότητά τους.
  • Εκπαίδευση και εξειδίκευση σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και δημιουργία νέων αγορών.
  • Δημιουργία τμήματος εξυπηρέτησης μεγάλων πελατών ανάλογα με τον χώρο (ναυτιλία, τουρισμός, βιομηχανία, εμπόριο).
  • Ανάπτυξη σχέσεων με όλους τους συλλόγους Απόδημου Ελληνισμού για on–line εξυπηρέτησή τους για τα θέματά τους στην Ελλάδα.
  • Διάθεση προϊόντων μας στον τομέα του τουρισμού, των υποδομών, της λειτουργίας και των τουριστών.
  • Και το πιο φιλόδοξο απ’ όλα… Θέλουμε ο κάθε ένας συνεργάτης να φέρει και να υποστηρίξει άλλον έναν και ο κάθε πελάτης να μας συστήσει άλλον έναν πελάτη.

«Ονειρευόμαστε να καταρρίψουμε κάθε προηγούμενο ρεκόρ, να ανέβουμε και φέτος στο πρώτο σκαλί των διακρίσεων και σε ποιότητα και σε παραγωγή. Εμείς δημιουργούμε τις εξελίξεις. Εμείς καθορίζουμε την πορεία. Κάθε νέα χρονιά αποτελεί για εμάς πρόκληση και συνάμα εφαλτήριο προόδου και αναγέννησης. Και φέτος στρέφουμε το βλέμμα ψηλά σε νέες απάτητες κορυφογραμμές και προκλήσεις».

Η Επιθεώρηση Φουφόπουλου σε αριθμούς:

  • 18 έδρες γραφείων σε όλη την επικράτεια. 6 διευθυντές γραφείων, 5 υποδιευθυντές και 31 unit μάνατζερ. 20 νέοι συνεργάτες.
  • 300 ασφαλιστικοί σύμβουλοι.
  • 51 εκατομμύρια χαρτοφυλάκιο.
  • 95.000 πελάτες.
  • 50.000 ραντεβού πώλησης με υποψήφιους πελάτες.
  • 7.700 νέα συμβόλαια στον κλάδο υγείας με συνολικά ασφάλιστρα
  • 7 εκατομμύρια. Διατήρηση ενός μεγάλου πλήθους πελατών στους γενικούς κλάδους με ασφάλιστρα 4 εκατομμύρια.
  • 90,61% διατηρησιμότητα τριετίας.
  • 16.809 νέοι πελάτες στο χαρτοφυλάκιο.
  • Υποστήριξη 3.000 δωρεάν ασφαλιστηρίων νεογέννητων.

Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen − 13 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Πρώτη των πρώτων η Επιθεώρηση Γεωργίου Φουφόπουλου! https://www.insurancedaily.gr/proti-ton-proton-epitheorisi-georgiou-foufopoulou/