ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Ψηφιακή «αορατότητα»: Συμβουλές για να βελτιώσετε την ιδιωτικότητά σας στο διαδίκτυο

Οι ειδικοί της Kaspersky μοιράζονται διάφορες συμβουλές για τον τρόπο προστασίας των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
30/09/2022
in Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα
A A
Ψηφιακή «αορατότητα»: Συμβουλές για να βελτιώσετε την ιδιωτικότητά σας στο διαδίκτυο
Share on Facebook

Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα την κυκλοφορία του εργαλείου «Αποτελέσματα για εσάς (Results about you)», το οποίο μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να αφαιρέσουν αποτελέσματα αναζήτησης που περιέχουν στοιχεία προσωπικής ταυτοποίησης. Γενικά, αυτή η δυνατότητα διευκολύνει τους χρήστες να παρακολουθούν τον τρόπο με τον οποίο διαγράφονται τα προσωπικά τους στοιχεία (όπως ένας αριθμός τηλεφώνου ή διεύθυνση) από τα αποτελέσματα αναζήτησης στο διαδίκτυο.

Παρόλο που τέτοιες δυνατότητες είναι χρήσιμες, αφαιρούν μόνο τον σύνδεσμο αναζήτησης και όχι τα ίδια τα δεδομένα. Η καλύτερη πρακτική είναι τα προσωπικά σας δεδομένα να μην εμφανίζονται στο διαδίκτυο, εάν θέλετε να τα κρατήσετε ιδιωτικά.

Οι ειδικοί της Kaspersky μοιράζονται διάφορες συμβουλές για τον τρόπο προστασίας των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο.

Διαβάστε Επίσης

Ασφαλισμένες κατοικίες: Πού… σκαλώνει η χορήγηση  έκπτωσης 10% επί του ΕΝΦΙΑ

Πάνω από 7 εκατομμύρια στοιχεία σύνδεσης σε streaming πλατφόρμες διέρρευσαν το 2024

May 28, 2025
Απροετοίμαστες για κυβερνοεπιθέσεις οι εταιρείες σε ΗΠΑ και Βρετανία

Αύξηση 38% στις κυβερνοεπιθέσεις με δόλωμα γνωστά οικογενειακά brands

May 13, 2025

Συντονίστε τις ρυθμίσεις απορρήτου σας

Το μεγαλύτερο oversharing δεδομένων που θα έπρεπε να είχαν μείνει ιδιωτικά γίνεται στα κοινωνικά δίκτυα. Ενώ είναι φυσικό για τους ανθρώπους να μοιράζονται προσωπικά δεδομένα με τους φίλους και τις οικογένειές τους, αυτό εγκυμονεί διάφορους κινδύνους, όπως το «doxing» (συλλογή και δημοσίευση προσωπικών πληροφοριών). Οι ρυθμίσεις απορρήτου έρχονται να σώσουν την κατάσταση και, ενώ μπορεί να φαίνονται περίπλοκες και αφόρητες, υπάρχουν συμβουλές απορρήτου που μπορούν να κάνουν τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ασφαλή και ευχάριστη.

Να προσέχετε τι μοιράζεστε

Στο «Χάνσελ και Γκρέτελ», δύο παιδιά που χάθηκαν στο δάσος, άφηναν στον δρόμο τους ψίχουλα για να μην μπερδευτούν. Το Διαδίκτυο λειτουργεί περίπου με τον ίδιο τρόπο. Κάθε φορά που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν ψηφιακές υπηρεσίες, η δραστηριότητά τους αφήνει πίσω κομμάτια, «ψίχουλα» πληροφοριών. Ένα ψίχουλο μπορεί να είναι κάτι σαν μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μια ετικέτα στη φωτογραφία ή μια ηλεκτρονική αγορά. Όταν συνδυάζονται, τα ψίχουλα δημιουργούν ένα ενιαίο σύνολο: ψηφιακό αποτύπωμα των χρηστών, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αναγνώρισή τους στο διαδίκτυο.

Για να μειώσετε τέτοια αποτυπώματα, είναι χρήσιμο να είστε προσεκτικοί με τα δεδομένα που δημοσιεύετε στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, προτού δημοσιεύσετε μια φωτογραφία, σκεφτείτε διπλά προτού προσθέσετε ετικέτα με φίλους σε αυτήν ή αναρτήσετε ετικέτες τοποθεσίας με αυτήν. Η κατάργηση τέτοιων πληροφοριών θα κάνει τη ζωή πολύ πιο δύσκολη για τους πιθανούς κυβερνοκαταδιώκτες, καθώς και για τους απατεώνες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν προσωπικά δεδομένα σε συστήματα phishing.

Καταπολέμηση της διαδικτυακής παρακολούθησης

Καθημερινά οι χρήστες μπορεί να επισκέπτονται δεκάδες ιστότοπους ή ψηφιακές υπηρεσίες. Σε πολλές περιπτώσεις, εκεί συλλέγονται δεδομένα σχετικά με τις διαδικτυακές δραστηριότητες των ανθρώπων, συχνά χωρίς καν να το γνωρίζουν οι επισκέπτες. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το προφίλ του χρήστη. Οι πιθανοί απατεώνες μπορούν στη συνέχεια να συμπεράνουν τα ενδιαφέροντα των πιθανών θυμάτων για να εμφανίσουν στοχευμένα διαφημιστικά banner. Διάφορες λύσεις, όπως επεκτάσεις προγράμματος περιήγησης ή στοιχεία σε λύσεις ασφαλείας, περιορίζουν την παρακολούθηση ιστού, εμποδίζοντας τους ιστότοπους να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με εσάς.

Δύο κλειδαριές είναι καλύτερες από μία

Για την πλήρη προστασία του λογαριασμού σας, να χρησιμοποιείτε πάντα έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA), όπου είναι διαθέσιμος. Αν και οι ισχυροί και, κυρίως, μοναδικοί κωδικοί πρόσβασης είναι απαραίτητοι, ο 2FA καθιστά απίστευτα πιο δύσκολο για τους χάκερ να κλέψουν τον λογαριασμό σας και να αποκτήσουν τα προσωπικά δεδομένα που είναι αποθηκευμένα εκεί.

Καθώς είναι αδύνατο να θυμάστε τους κωδικούς πρόσβασης σε όλους τους ιστότοπους και τις εφαρμογές, η πιο ασφαλής επιλογή θα ήταν η χρήση ενός διαχειριστή κωδικών πρόσβασης για τη δημιουργία ισχυρών και μοναδικών κωδικών πρόσβασης για όλους τους λογαριασμούς. Σε αυτήν την περίπτωση οι χρήστες πρέπει να δημιουργήσουν μόνο έναν ισχυρό και μοναδικό κύριο κωδικό πρόσβασης για να χρησιμοποιούν αυτήν την εφαρμογή κάθε μέρα. Αυτός ο κύριος κωδικός πρόσβασης πρέπει πραγματικά να είναι μακρύς και πολύπλοκος. Για να δημιουργήσουν ένα, οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν διαφορετικά κόλπα, όπως τη μέθοδο «’Story Algorithm». Βασίζεται στη χρήση γνωστών φράσεων ή λέξεων που έχουν σημασία για τον εκάστοτε άνθρωπο και, όχι μόνο θα βοηθήσουν στην απομνημόνευση του κωδικού πρόσβασης, αλλά θα τον κάνουν και έναν ισχυρό συνδυασμό.

«Το να είμαστε online φέρνει τεράστιες δυνατότητες, αλλά έχει και κόστος για την ιδιωτικότητά μας. Ο καλύτερος τρόπος να το διαχειριστείτε είναι να κατανοήσετε τους κινδύνους. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να είστε ενήμεροι για το τι γνωρίζει το Διαδίκτυο για εσάς, γι’ αυτό σας συνιστούμε να ψάχνετε στο Google τον εαυτό σας συχνά πυκνά και ακόμη και να εγγραφείτε σε ειδοποιήσεις εάν εμφανιστεί μια νέα σελίδα με το όνομά σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτή η νέα δυνατότητα αυξάνει την ευαισθητοποίηση σχετικά με αυτές τις πρακτικές και μπορεί να δυσκολέψει τους κακόβουλους φορείς να συλλέξουν πληροφορίες για εσάς. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ισχύουν άλλοι κανόνες «ψηφιακής υγιεινής», όπως η προστασία των λογαριασμών και η προσοχή σε αυτά που μοιράζεστε», σχολιάζει ο Vladislav Tushkanov, Lead Data Scientist της Kaspersky.

Tags: Kaspersky
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Ασφαλισμένες κατοικίες: Πού… σκαλώνει η χορήγηση  έκπτωσης 10% επί του ΕΝΦΙΑ
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Πάνω από 7 εκατομμύρια στοιχεία σύνδεσης σε streaming πλατφόρμες διέρρευσαν το 2024

by Insurancedaily editorial team
May 28, 2025
Απροετοίμαστες για κυβερνοεπιθέσεις οι εταιρείες σε ΗΠΑ και Βρετανία
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Αύξηση 38% στις κυβερνοεπιθέσεις με δόλωμα γνωστά οικογενειακά brands

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025
Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

by Insurancedaily editorial team
May 9, 2025
Το μυρμήγκι και η ακρίδα! Μια παραβολή για τους Κινδύνους του Κυβερνοχώρου και την σημασία της πρόληψης
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Το μυρμήγκι και η ακρίδα! Μια παραβολή για τους Κινδύνους του Κυβερνοχώρου και την σημασία της πρόληψης

by Insurancedaily editorial team
Apr 2, 2025
Ο λύκος με το ένδυμα του προβάτου: Μια παραβολή στον κυβερνοχώρο
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Ο λύκος με το ένδυμα του προβάτου: Μια παραβολή στον κυβερνοχώρο

by Insurancedaily editorial team
Mar 26, 2025
Μεγάλη πρόκληση η υιοθέτηση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Μεγάλη πρόκληση η υιοθέτηση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης

by Insurancedaily editorial team
Feb 19, 2025
36% αύξηση συμβολαίων κυβερνοασφάλειας στην Ελλάδα
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

36% αύξηση συμβολαίων κυβερνοασφάλειας στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Feb 5, 2025
Εξεύρεση νέων πελατών: Τηλέφωνο & door to door ή messenger & content online;
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Το κρυφό κόστος των εφαρμογών που χρησιμοποιούμε καθημερινά

by Insurancedaily editorial team
Jan 28, 2025
Allianz: Νο 1 απειλή για τις επιχειρήσεις το 2025 οι hackers
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Allianz: Νο 1 απειλή για τις επιχειρήσεις το 2025 οι hackers

by Insurancedaily editorial team
Jan 23, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nn-300x250-animated-banners-01gif
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ