Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνέντευξη του G. Zorgno στο Ασφαλιστικό Marketing που κυκλοφορεί


Με κεντρική συνέντευξη του G. Zorgno, CEO της AIG, κυκλοφορεί αυτό το μήνα το Ασφαλιστικό Marketing.

Ο κ. Zorgno αναφέρεται στο μοντέλο ανάπτυξης της AIG και τη στόχευση της εταιρείας τα επόμενα χρόνια αναλύοντας τους 5 πυλώνες του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας.

Εξηγεί επίσης τι σημαίνει για την AIG Ελλάδος η αλλαγή που επήλθε στη μετοχική σύνθεσή της, ενώ καταθέτει την άποψή του με ποιο τρόπο η αγορά θα επιτύχει μεγαλύτερο βαθμό διείσδυσης.

Στο ΑΜ Ιουνίου επίσης θα διαβάσετε:

  • Πολιτικό παρασκήνιο και ιδιωτική ασφάλιση. Πώς ο χάρτης αλλάζει προς το συμφέρον της αγοράς – του Νίκου Μωράκη
  • ΝΔ και Στουρνάρας “χαρίζουν” υγεία και συντάξεις σε ιδιώτες – του Νίκου Μωράκη
  • Προεκλογικό μπόνους στους ανασφάλιστους οδηγούς – του Πλάτων Τσούλου
  • Οι έξυπνες πόλεις… έξυπνα χακάρονται – της Βίκυς Γερασίμου
  • Α. Χριστοφίλου, Rokas: Όλα όσα άλλαξε η IDD στην ασφαλιστική αγορά
  • Αφιέρωμα: Στοίχημα για την ασφαλιστική αγορά η ΕΚΕ – της Βίκυς Γερασίμου
  • Καμπανάκι για τις μακροχρόνιες εγγυήσεις εν όψει Solvency II
  • K. Χαλκιώτης: Οι εταιρείες οφείλουν να εξελίσσονται μαζί με τον καταναλωτή
  • Cover Insurance: Άλματα ανάπτυξης σε ασφαλίσεις Ζωής και ΥγείαςΕ
  • ΕΠΥ: Μύθοι & αλήθειες μέσα από δεδομένα – του Γιώργου Ποντίκη, Eurocover Insurance Ltd

Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 − 11 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Συνέντευξη του G. Zorgno στο Ασφαλιστικό Marketing που κυκλοφορεί! https://www.insurancedaily.gr/synenteyxi-toy-g-zorgno-sto-asfalistiko-marketing-po/