ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Αριστείδης Παπανικόλας

Τα Δώρα της Ντροπής

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
14/11/2012 - Updated on 06/01/2014
in Αριστείδης Παπανικόλας, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Είναι αλήθεια ότι έχω ασχοληθεί ξανά με το θέμα, αλλά δεν μπορώ να μην επανέλθω. Ντρέπομαι όταν ένας διαμεσολαβητής προσπαθεί να προσελκύσει έναν πελάτη για να του ασφαλίσει το αυτοκίνητό του, δηλαδή για την υποχρεωτική εκ του νόμου ασφάλιση, να προσφέρει «δώρα»! Δεν είναι καινούργιο το φαινόμενο, αλλά κάπου πρέπει να σταματήσει.

Για να μην είμαι λοιπόν αόριστος, χθες αντιμετώπισα δύο τέτοιες περιπτώσεις. Μπήκα στο υποκατάστημα μιας τράπεζας, από τις ελάχιστες ελληνικές, η οποία δεν έχει θυγατρική ασφαλιστική εταιρεία και η οποία αναπτύσσει ασφαλιστικές εργασίες, μέσω της διαμεσολαβητικής εταιρείας την οποία έχει ιδρύσει. Στο γκισέ που έκανα τη συναλλαγή μου υπήρχε όρθιο σταντ που διαφήμιζε τα φθηνά ασφάλιστρα με τα οποία μπορεί κάποιος να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του μέσω της τράπεζας και στη συνέχεια τόνιζε: «οι πρώτοι χίλιοι που θα ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους θα πάρουν δώρο έναν αποκωδικοποιητή, μάρκας … με δυνατότητες … κ.λπ.». Φυσικά στο σταντ δεν αναφερόταν το όνομα της ασφαλιστικής εταιρείας στην οποία θα ασφαλιζόταν ο ενδιαφερόμενος, αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια.

Διαβάστε Επίσης

Σώστε την ουσία της Επανεκπαίδευσης …και τα προσχήματα

Σώστε την ουσία της Επανεκπαίδευσης …και τα προσχήματα

Feb 23, 2015 - Updated on Mar 14, 2017
Η Απόφαση της ΤτΕ περί Εξέτασης Αιτιάσεων από Διαμεσολαβητές

Η Απόφαση της ΤτΕ περί Εξέτασης Αιτιάσεων από Διαμεσολαβητές

Feb 2, 2015 - Updated on Feb 4, 2015

Στη δεύτερη περίπτωση, εταιρεία πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην πωλησιακή της τηλεοπτική εκπομπή (καθημερινή από ότι έμαθα και όχι μόνο σε ένα κανάλι) διαφήμιζε μεταξύ των άλλων προϊόντων της, όπως αυτοκίνητα, ελαστικά, service, κ.λπ. και την ασφάλιση των αυτοκινήτων. Όχι ειδικά των αυτοκινήτων που η ίδια πουλά, αλλά καλούσε τον τηλεθεατή να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του σε αυτούς (υποθέτω στη διαμεσολαβητική της εταιρεία), έδινε παραδείγματα φθηνών ασφαλίστρων ανά κατηγορία ίππων και κατέληγε ότι το δώρο σε όποιον ασφάλιζε το αυτοκίνητό του θα ήταν «μια αλλαγή λαδιών»!

Δεν λέω, στους δύσκολους καιρούς που περνάμε, κάθε προσφορά δεκτή. Και φυσικά, δεν φταίει ο οποιοσδήποτε ασφαλιστεί με δέλεαρ τον αποκωδικοποιητή ή τα λάδια. Το ερώτημά μου είναι, η ασφαλιστική αγορά, εγκρίνει αυτές τις μεθόδους; Οι εταιρείες των οποίων τα ασφαλιστικά προγράμματα προωθούν οι διαμεσολαβητές αυτοί (και όσοι άλλοι δεν γνωρίζω) εγκρίνουν το ασφαλιστικό τους προϊόν να πωλείται π.χ. μαζί με λάδι μηχανής (δύο σε ένα δηλαδή, σαν τις προσφορές των σαμπουάν); Οι σύλλογοι των διαμεσολαβούντων δεν κατανοούν τη ζημιά που γίνεται; Όχι μόνο στους χιλιάδες διαμεσολαβητές που προσπαθούν καθημερινά να ανυψώσουν την ασφαλιστική συνείδηση ή σε αυτούς που αρνούνται τα παζάρια με διάφορους «έξυπνους» πελάτες. Τη ζημιά που γίνεται στην έννοια της ασφάλισης και στην υποβάθμιση του επιπέδου όλης της αγοράς. Είναι τόσο δύσκολη μια ανακοίνωση, χωρίς ονόματα, μια ανακοίνωση σε θέματα αρχής και αξιοπρέπειας, έστω και για την τιμή των όπλων!

Θα μπορούσα να αναφερθώ και στην Εποπτική Αρχή και να υπενθυμίσω τόσο την απαγόρευση παροχής εκπτώσεων από τους διαμεσολαβητές προς τους πελάτες, που προβλέπει η σημερινή νομοθεσία, θα μπορούσα να υπενθυμίσω επίσης το άρθρο 9 του υπό διαβούλευση ακόμα σχεδίου περί κανονισμού συμπεριφοράς ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, όπου αναφέρεται ρητά ότι «…ο διαμεσολαβητής διασφαλίζει ότι κάθε διαφήμιση που απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό… πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις… δεν αναφέρει ότι παρέχει στον πελάτη εκπτώσεις ή ωφελήματα μη ανταποκρινόμενα στα ισχύοντα τιμολόγια και τους όρους των επιχειρήσεων». Πληροφορήθηκα επίσης, ότι έχει σταλεί στην Εποπτική Αρχή, εδώ και ένα περίπου χρόνο, επιστολή με σχετικό περιεχόμενο περί «παροχής δώρων», η οποία ουδέποτε απαντήθηκε. Αλήθεια, αν μια ολόκληρη ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να πάρει θέση σε ένα τόσο απλό ζήτημα, πώς θα συμφωνήσει στα πολυπλοκότερα; Εκτός αν κάποιοι ερμηνεύουν (για ποιους λόγους άραγε;), ότι «τα δώρα επιτρέπονται, οι εκπτώσεις απαγορεύονται»! Τουλάχιστον να το ξέρουν οι διαμεσολαβούντες, ώστε όποιοι θέλουν, την επόμενη φορά να μην κάνουν έκπτωση π.χ. 20 ευρώ σε κάποιον πελάτη τους και συνεπώς να παρανομήσουν, αλλά να εισπράττουν το σύνολο των ασφαλίστρων και να του κάνουν δώρο ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ, αυτό θα επιτρέπεται! Αλήθεια, τι διαφορά έχει η έκφραση «δώρο μια αλλαγή λαδιών», από την έκφραση «δώρο ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ»;

Συγγνώμη για όλα αυτά, είναι ντροπή που τα συζητάμε, υποτιμούμε το αγαθό της ασφάλισης. Όλα αυτά όμως, όχι μόνο είναι υπαρκτά στην αγορά μας, αλλά διαφημίζονται κι όλας. Δεν πρέπει να πάρουμε θέση;

Tags: Αριστείδης Παπανικόλας
new-cover-insurancegif

Related Posts

«Behind the scenes» από το φετινό συνέδριο της Ύδρας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ξεκινά σήμερα το συνέδριο το Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 22, 2025
Πιθανές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη ζωή και την υγεία (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πιθανές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη ζωή και την υγεία (video)

by Βίκυ Γερασίμου
May 22, 2025
Θετικά, αρνητικά και προβλήματα στην υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Θετικά, αρνητικά και προβλήματα στην υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 22, 2025
Συνάντηση  ΕΑΔΕ – ΕΑΕΕ για σημαντικά ζητήματα της αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

4μηνη παράταση και σαφές πλαίσιο ζητούν οι επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

by Βίκυ Γερασίμου
May 22, 2025
FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025

Comments 3

  1. ΓΙΑΝΝΗΣ says:
    13 years ago

    Δυστυχως εχετε δικιο κυριε Παπανικολα. Και δεν ειναι μονο αυτα. Επισημα στα διαφημιστικα σποτ της τηλεορασης διαφημιζοντουσαν δωρα εκτυπωτες εγχρωμοι, εκπτωτικα κουπονια σε καταστηματα παιχνιδιων και πολλα αλλα.
    Αυτο το μοντελο πωλησης πραγματικα μειωνει το επαγγελμα- λειτουργημα τοης Ασφαλιστικης διαμεσολαβησης και το απαξιωνει. Απλα οι εταιριες προσπαθουν να κανουν ενα σαφαρι κατακτησης του Μεριδιου της αγορας, και εκπαιδευουν τον καταναλωτη στην λογικη οτι η Ασφαλεια ειναι ενα καταναλωτικο αγαθο σαν ολα τα αλλα που πωλουνται στα Super Markets και οχι μια υπηρεσια με κυρος, που απαιτει εξειδικευμενους επαγγελματιες για την συναψη της αλλα και για την τελικη αποστολη της που ειναι η αποζημιωση.
    Σαφως και εμεις οι Διαμεσολαβουντες οφειλουμε να παρουμε θεση. Σαφως και τα οργανα που μας εκπροσωπουν οπως ο ΠΣΑΣ, θα πρεπει να κινητοποιηθουν, ομως μαλλον ξεχνατε οτι ζουμε στην εποχη της ρεμουλας και του ωχ αδερφε γιατι το βολεμα ειναι σημαντικοτερο απο τις αποψεις και τα πιστευω μας.
    Σκεφτειτε μονο οτι Υπουργος του σχετικου με την ιδιωτικη ασφαλιση υπουργειου, ο κυριος Σκορδας ειναι ενα πρωην στελεχος της Ασφαλιστικης αγορας που γνωριζει αρκετα καλα τον πολυπαθο κλαδο μας και που μεχρι σημερα εχει κανει ελαχιστες ενεργειες για τον κλαδο.

    Reply
  2. ασφαλιστης ζορρο says:
    13 years ago

    τι    κανουν    οι συνδεσμοι     φορεις      διαφοροι συλλογοι    για τα ανωτερω   κυριε  Α.Πενδιαφερονται για  εκδρομες, κοκταιλ, κοσμικες εκδηλωσεις 
    δυστυχως    δεν κανουν τιποτε…………

    Reply
  3. Γ.Ξ. says:
    13 years ago

    Πάντως για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς οι εταιρείες ήθελαν διαμεσολαβούντες με συμβόλαιο επαγγελματικής αστικής ευθύνης, όπως και όλοι αυτοί που δίνουν τέτοιες παροχές!!!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ