ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Θα κλέψει το ChatGPT τη δουλειά του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;

Τι πεδία μπορεί να καλύψει η τεχνολογία αυτή στην ασφαλιστική αγορά

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
06/02/2023 - Updated on 17/04/2025
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Θα κλέψει το ChatGPT τη δουλειά του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;

Retinal biometrics technology with man’s eye digital remix

Share on Facebook

Το ChatGPT της openAI, είναι ένα bot με τεχνητή νοημοσύνη, μπορεί να συνομιλήσει, δημιουργεί άρθρα, δοκίμια ακόμα ποίηση και έχει ήδη κερδίσει τους χρήστες αλλά και τους επιχειρηματικούς ομίλους που θέλουν να αξιοποιήσουν το εν λόγω εργαλείο για να αυξήσουν τα έσοδά τους.

Σαν τεχνολογία αναμφίβολα βρίσκει εφαρμογή σε πολλούς κλάδους, ωστόσο σε σχετικό άρθρο η συμβουλευτική εταιρεία celent αναφέρεται στο πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην ασφαλιστική αγορά. Τι πεδία μπορεί να καλύψει και σε τι βαθμό μπορεί να αντικαταστήσει τον άνθρωπο;

Διαβάστε Επίσης

Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

Sep 11, 2025
Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Sep 11, 2025

Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εφαρμογή στην ιστορία

Η εφαρμογή έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα επιτυχίας μόλις δύο μήνες μετά την κυκλοφορία της. Πρόσφατη μελέτη της UBS ισχυρίζεται ότι το chatbot έχει κερδίσει 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, καθιστώντας το την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εφαρμογή καταναλωτών στην ιστορία.

Τα δεδομένα από την εταιρεία ανάλυσης Similarweb δείχνουν ότι κατά μέσο όρο 13 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες χρησιμοποιούσαν καθημερινά το ChatGPT τον Ιανουάριο, διπλασιάζοντας τα επίπεδα από τον Δεκέμβριο. Αυτή η επιτυχία έχει εντυπωσιάσει ακόμη και ειδικούς του κλάδου, με τους αναλυτές της UBS να δηλώνουν: «Σε 20 χρόνια μετά τον χώρο του Διαδικτύου, δεν μπορούμε να θυμηθούμε ταχύτερη ανάπτυξη σε μια εφαρμογή διαδικτύου για καταναλωτές».

Η εφαρμογή στην ασφαλιστική αγορά 

Το ChatGPT είναι ένα μοντέλο γλώσσας τεχνητής νοημοσύνης αιχμής που αναπτύχθηκε από την OpenAI. Δημιουργεί απαντήσεις κειμένου που είναι παρόμοιες με την ανθρώπινη γραφή. Είναι προεκπαιδευμένο σε τεράστιες ποσότητες δεδομένων κειμένου για τη δημιουργία απαντήσεων κειμένου που είναι κοντά στην ανθρώπινη γλώσσα. Αυτό επιτρέπει στο ChatGPT να μάθει τα μοτίβα και τις δομές της ομιλίας, ώστε να μπορεί να δημιουργήσει κείμενο υψηλής ποιότητας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μοντέλο ChatGPT βελτιστοποιείται με την πάροδο του χρόνου. Καθώς απορροφά περισσότερα δεδομένα και λαμβάνει σχόλια βελτιώνεται.

Πιστεύω ένθερμα ότι το ChatGPT μπορεί να είναι ένα τρομερό πλεονέκτημα για τους ασφαλιστές P&C, αναφέρει σε άρθρο του το celent. “Η επάρκειά του στην κατανόηση και τη δημιουργία γλώσσας που μοιάζει με άνθρωπο μπορεί να διευκολύνει πολλές περιπτώσεις χρήσης που μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις λειτουργίες, να αυξήσουν την εμπειρία των πελατών και να μετριάσουν τους κινδύνους.

Πιθανώς η πιο σημαντική εφαρμογή του ChatGPT είναι η αυτοματοποίηση εξυπηρέτησης πελατών. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες του ChatGPT, οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν chatbots που μπορούν να ανταποκριθούν σωστά σε κοινά ερωτήματα, όπως η παροχή πληροφοριών σχετικά με την κάλυψη του συμβολαίου και η διευκόλυνση της επεξεργασίας των απαιτήσεων. Αυτό όχι μόνο μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και πόρους τόσο για τον ασφαλιστή όσο και για τον αντισυμβαλλόμενο, αλλά επίσης αυξάνει σημαντικά την ευκολία και την αποτελεσματικότητα της εμπειρίας του πελάτη.

Μια άλλη κρίσιμη περίπτωση χρήσης του ChatGPT στον κόσμο της P&C είναι το underwriting. Η ικανότητα του ChatGPT να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και να κάνει προβλέψεις κινδύνου μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστές να λαμβάνουν πιο ακριβείς και ενημερωμένες αποφάσεις. Αυτό μπορεί να καταλήξει σε πιο αποτελεσματικές και κερδοφόρες διαδικασίες underwriting για την ασφαλιστική εταιρεία.

Επιπλέον, το ChatGPT μπορεί να προσφέρει αξία στον εντοπισμό απάτης. Εκπαιδεύοντας το ChatGPT σε ιστορικά δεδομένα, οι ασφαλιστές μπορούν να εντοπίσουν μοτίβα απάτης σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντάς τους να διερευνήσουν ύποπτες αξιώσεις.

Μια πρόσθετη εφαρμογή του ChatGPT είναι η δημιουργία συμβολαίων. Το ChatGPT μπορεί να δημιουργήσει αυτόματα ασφαλιστήρια συμβόλαια με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες του αντισυμβαλλομένου, γεγονός που μπορεί να εξορθολογίσει τη διαδικασία και να μειώσει τα λάθη. Αυτό μπορεί επίσης να βελτιώσει την εμπειρία του αντισυμβαλλόμενου παρέχοντάς του ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο προσαρμοσμένο στις συγκεκριμένες απαιτήσεις του.

Τέλος, το ChatGPT μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως εικονικός προσαρμογέας αξιώσεων. Επικοινωνώντας με τους αντισυμβαλλόμενους και συλλέγοντας τις απαραίτητες πληροφορίες για τη διεκπεραίωση μιας αξίωσης, το ChatGPT μπορεί να βοηθήσει στη διαδικασία αξιώσεων. Το αποτέλεσμα είναι ταχύτεροι χρόνοι διεκπεραίωσης αξιώσεων και πιο θετική εμπειρία για τον αντισυμβαλλόμενο.

Και προσθέτει ο Andrew Schwartz που υπογράφει το άρθρο: “Αν δεν το έχω ξεκαθαρίσει μέχρι τώρα, θα το πω: Είμαι μαγεμένος από τις δυνατότητες του ChatGPT. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες σε όλη την αλυσίδα αξίας, από την αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών, την παροχή βοήθειας στο underwriting, τον εντοπισμό απάτης, τη δημιουργία πολιτικών και τον εξορθολογισμό της διαδικασίας αξιώσεων. (Και είμαι βέβαιος ότι έχω χάσει κάποιες άλλες περιπτώσεις πιθανών χρήσεων υψηλής αξίας που αργότερα θα γίνουν εμφανείς). Μια σημαντική ιστορική προσωπικότητα είπε κάποτε: «Υπάρχουν δεκαετίες όπου δεν συμβαίνει τίποτα, και υπάρχουν εβδομάδες όπου συμβαίνουν δεκαετίες». Σίγουρα αυτή η περίπτωση είναι σαν μια από αυτές τις εβδομάδες”.

Η τεχνολογία αναμφίβολα αλλάζει ραγδαία τη ζωή μας και τον τρόπο που συναλλασσόμαστε και εργαζόμαστε. Σίγουρα μπορεί να επιταχύνει διαδικασίες όπως αυτή της αποζημίωσης και να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία και ειδικά σε πιο συνθετες ασφαλίσεις.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Sep 11, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 11, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025
Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 10, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Δωρεάν φάρμακα για τους ανασφάλιστους από την 1η Αυγούστου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανοσοθεραπείες και σκευάσματα κατά της παχυσαρκίας στη λίστα με τα απαραίτητα φάρμακα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

    ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ