ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι και αν η “Siri” του iPhone μπορούσε να σε ασφαλίσει;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/09/2016 - Updated on 19/09/2016
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Τι και αν η “Siri” του iPhone μπορούσε να σε ασφαλίσει;
Share on Facebook

siri-insurance“Στόχος μας είναι να προστατεύουμε τις ζωές και τα υλικά αγαθά τον ανθρώπων. Αυτό κάναμε μέχρι σήμερα και αυτό θα συνεχίζουμε να κάνουμε ό,τι αλλαγή και να φέρει η τεχνολογία στην Ασφαλιστική αγορά. Πώς όμως η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο που λειτουργούμε σε ό,τι αφορά την επαφή μας με τους πελάτες;”

Σύμφωνα με τον Christian Mumenthaler*, Ceo της Swiss Re, η τεχνολογία έχει αλλάξει την επικοινωνία των ασφαλιστικών εταιρειών με τους πελάτες σε τρία επίπεδα.

Διαβάστε Επίσης

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

Oct 21, 2025

Tο πρώτο αφορά τις υποανάπτυκτες χώρες όπου είτε δεν λειτουργούν ασφαλιστικές εταιρείες είτε δεν υπάρχουν υποδομές. Εκεί η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα μέσω των λεγόμενων aggregator στις ασφαλιστικές εταιρείες να αποκτήσουν διεισδυτικότητα στην αγορά και δημιουργήσουν προγράμματα για τους κατοίκους της κυρίως μέσω των τραπεζών! Όσο οι τράπεζες έχουν δίκτυο και υποδομές σε χώρες όπως η Αφρική, παραμένουν μια σίγουρη επιλογή για τις ασφαλιστικές εταιρείες λειτουργώντας ως οι διαμεσολαβητές τους.

Το δεύτερο επίπεδο αφορά τις αναπτυσσόμενες χώρες κυρίως αυτές της Ευρώπης. Οι κάτοικοι αυτών των χωρών μπορεί να απολαμβάνουν μια ποικιλία ασφαλιστικών υπηρεσιών αλλά όπως έχει αποδειχθεί δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να τα υποστηρίξουν. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι οι Ασφαλιστικές εταιρείες να έχουν δημιουργήσει το γνωστό σε όλους μας direct κανάλι διανομής μέσα από το οποίο τους δίνεται η δυνατότητα να μειώσουν τα λειτουργικά τους κόστη και εν συνεχεία τα ασφάλιστρα των υπηρεσιών τους προς τους ενδιαφερόμενους.

Τέλος, το τρίτο και πιο ενδιαφέρον επίπεδο αφορά και πάλι τις αναπτυσσόμενες χώρες – κυρίως αυτές τις Αμερικής. Εκεί ο κόσμος έχει πρόσβαση σε υπηρεσίες με προσιτό ασφάλιστρο και οι υποδομές τους είναι σε άριστη κατάσταση. Το πρόβλημα που δημιουργείται όμως είναι ότι ο κόσμος συνεχίζει να αδιαφορεί για τις υπηρεσίες της ιδιωτικής ασφάλισης. Υπάρχει έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο κόσμος δεν θέλει να ασχοληθεί με το ενδεχόμενο να συμβεί κάτι απρόοπτο στη ζωή του. Αποφεύγει να συζητήσει και να σχεδιάσει ένα αποταμιευτικό ή ένα συμβόλαιο ζωής γιατί πολύ απλά του είναι δυσάρεστο. Τρανταχτό παράδειγμα η Πολιτεία της Καλιφόρνια που ενώ είναι μια σεισμογενείς περιοχή το 40% των σπιτιών παραμένει ανασφάλιστο.

Και εδώ η τεχνολογία καλείται να δώσει λύση στο πρόβλημα.  

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι αν η τεχνολογία γίνει μέσω τεχνητής νοημοσύνης ο σύμβουλος του ανθρώπου ίσως το πρόβλημα λυθεί.

Μια “Siri”, όπως έχουν τα κινητά iphone, που θα υπενθυμίζει στον κάτοχό της ότι είτε λήγει το συμβόλαιο υγείας του και πρέπει να το ανανεώσει, είτε ότι λόγω του νέου μέλους στην οικογένεια θα πρέπει να κάνει ένα νέο συμβόλαιο ζωής. Και όχι μόνο να μένει στο συμβουλευτικό κομμάτι αλλά έχοντας πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα του χρήστη να διαμορφώνει μόνη της το συμβόλαιο με τις ανάγκες του και να ολοκληρώνει τη συναλλαγή χωρίς ο ενδιαφερόμενος να ασχοληθεί.

“Siri Just Do it”  

Μια τρομακτική προσέγγιση που όμως δημιουργεί το επιθυμητό αποτέλεσμα για τις Εταιρείες. Δεν επενδύει στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης του ανθρώπου αλλά φροντίζει να τον καλύψει σε περίπτωση που του συμβεί κάτι απρόοπτο.

Σε κάθε περίπτωση η αγορά έχει ανάγκη από τεχνολογία στον τρόπο λειτουργίας της και αυτό φαίνεται στο ότι τα τελευταία 100 χρόνια λειτουργεί σχεδόν με τον ίδιο πεπαλαιωμένο τρόπο. Μια τεράστια ευκαιρία, για όσους δραστηριοποιούνται στην αγορά σήμερα που πρέπει να την εκμεταλλευτούν με σκοπό να δημιουργήσουν τις νέες βάσεις πάνω στις οποίες θα στηριχθεί η αγορά τα επόμενα χρόνια

*Αποσπάσματα από την ομιλία του Christian Mumenthaler, Ceo της Swiss Re στο πλαίσιο του 60ου Rendez-Vous De Septembre 2016 στο Μόντε Κάρλο. 

np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 21, 2025
Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025 - Updated on Oct 21, 2025
Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Video

Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • CROMAR Proactive Cyber Insurance: Ο Μύθος της Ψηφιακής Ασπίδας

    CROMAR Proactive Cyber Insurance: Ο Μύθος της Ψηφιακής Ασπίδας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ