Insurtech

Βγαίνει στη διεθνή αγορά η Lemonade


Διανύοντας τον τρίτο χρόνο λειτουργίας της η lemonade, η ασφαλιστική που έχει στηθεί με βάση το μοντέλο της συνεργατικής οικονομίας, ετοιμάζεται στο τέλος του 2018 να επεκταθεί διεθνώς.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας κ. Daniel Schreiber σε συνέντευξή του στο Bloomberg News ανέφερε ότι η Εταιρεία έχει προγραμματίσει να κάνει εργασίες στον τομέα των γενικών ασφαλίσεων σε όλο τον κόσμο.

“Η ασφαλιστική αγορά” πρόσθεσε “έχει αμέτρητες ευκαιρίες και επηρεάζει τρισεκατομμύρια ανθρώπων”. Μίλησε για το σημαντικό ρόλο της μη συμβατικής αντασφάλισης και εξήγησε ότι η τα συμπεριφορικά οικονομικά είναι ένας από τους πυλώνες της Lemonade.

Η Εταιρεία όπως είπε δεν έχει κέρδη κόβοντας αποζημιώσεις και δημιουργώντας έλλειμμα εμπιστοσύνης στη σχέση της αγοράς με το καταναλωτικό κοινό. Λαμβάνει μία flat προμήθεια και εάν υπάρξουν χρήματα που περισσεύουν και δεν χρησιμοποιούνται σε αποζημιώσεις διατίθενται στους φιλανθρωπικούς σκοπούς που έχει επιλέξει ο ασφαλισμένος και εάν υπάρξουν μη επαρκείς πόροι τότε υπάρχει η αντασφάλιση.

Μιλώντας για τα οικονομικά της Εταιρείας ο Schreiber αναφέρθηκε στις απώλειες στο undewriting το πρώτο τρίμηνο του 2018 αλλά και το 2017, επισημαίνοντας ότι ήξεραν πως αυτός ήταν ένας τομέας που θα έβρισκαν δυσκολίες.


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twelve − four =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Βγαίνει στη διεθνή αγορά η Lemonade! https://www.insurancedaily.gr/vgeni-sti-diethni-agora-lemonade/