ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Βραβείο για την Carglass® στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards 2021»

Απέσπασε το Bronze Βραβείο

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
15/12/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Βραβείο για την Carglass® στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards 2021»
Share on Facebook

Νέα βράβευση για την Carglass® στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Hellas CRM Grand Prix Customer Service Awards 2021», στην virtual τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 10 Δεκεμβρίου 2021.

Στα φετινά βραβεία CRM Grand Prix Customer Service Awards της εταιρείας Teleperformance Hellas, η Carglass® απέσπασε το Bronze Βραβείο στην κατηγορία «Small Call Centers», με μέσο όρο βαθμολογίας 94,77%. Η εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Omni-Channelσυστήματος της Carglass®.

Διαβάστε Επίσης

Carglass®: Το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Carglass®: Το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Nov 19, 2025
Belron®: Θετική έκβαση η απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση στα δεδομένα οχημάτων

Belron®: Θετική έκβαση η απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση στα δεδομένα οχημάτων

Nov 3, 2025

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών συνομιλεί καθημερινά με τους αυτοκινητιστές για την κάλυψη των αναγκών τους, ενώ στέκεται δίπλα τους σε όλο το ταξίδι τους στην Carglass®, από την αρχική επικοινωνία και το κλείσιμο του ραντεβού τους, μέχρι και μετά την ολοκλήρωση της εργασίας και την αξιολόγηση της εμπειρίας τους.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers της χώρας. H Teleperformance Hellasβαθμολογεί και αναδεικνύει τις εταιρείες με την καλύτερη επίδοση με βάση συγκεκριμένες παραμέτρους αξιολόγησης. Με τη διενέργεια «MysteryCalls», η επιτροπή αξιολογεί την επικοινωνία που λαμβάνει από κάθε τηλεφωνικό κέντρο με κριτήρια όπως ο χρόνος αναμονής, ο αρχικός χαιρετισμός, η κατανόηση του αιτήματος, οι δεξιότητες επικοινωνίας κ.α.

Η άμεση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί για την Carglass® προτεραιότητα. Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών με συστηματικές εκπαιδεύσεις, με την πολυετή εξειδίκευση και τη συστηματική ανάπτυξη του πλήρως ψηφιακού διακαναλικού συστήματος, εξελίσσει διαρκώς την εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει, δίνοντας λύση στα προβλήματα των Ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον.

 

 

Tags: Carglass
np-car-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025
Στο εθνικό δίκαιο η οδηγία “stop the clock” για τις εκθέσεις βιωσιμότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο εθνικό δίκαιο η οδηγία “stop the clock” για τις εκθέσεις βιωσιμότητας

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025
FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025
Αffidea neuraCare: Η Πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα εισάγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αffidea neuraCare: Η Πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα εισάγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025
Στον Εισαγγελέα στέλνει καταγγελία για μεσίτρια ασφαλίσεων ο ΣτΚ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δικαστική απόφαση για τις αποζημιώσεις στο τροχαίο Παντελίδη

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025
22 χρόνια πορείας για την NP Ασφαλιστική και συνεχή ανοδική τροχιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

22 χρόνια πορείας για την NP Ασφαλιστική και συνεχή ανοδική τροχιά

by Insurancedaily Editorial Team
Dec 9, 2025
Αύξηση 13% στα κέρδη για την HDI Global
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 13% στα κέρδη για την HDI Global

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανακοίνωση της ΕΣΑΠΕ για καταγγελία συμβάσεων

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025
1.379 κενά πρέπει να καλυφθούν για να αποκτήσουμε επάρκεια προσωπικών ιατρών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης με εικονικές συνταγογραφήσεις

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nat-cat-gif-300x250-v1gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Ελληνική διάκριση στο «Together 4 a Better World» του Ιδρύματος Reale

    Ελληνική διάκριση στο «Together 4 a Better World» του Ιδρύματος Reale

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στο εθνικό δίκαιο η οδηγία “stop the clock” για τις εκθέσεις βιωσιμότητας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αffidea neuraCare: Η Πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα εισάγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Δικαστική απόφαση για τις αποζημιώσεις στο τροχαίο Παντελίδη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ