ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις

Υπηρεσίες Location Intelligence από τη bespot που χρηματοδοτεί το Uni.Fund

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/10/2019
in Ειδήσεις
A A
bespot
Share on Facebook

Τη χρηματοδότηση του Uni.Fund στην bespot, start-up που δραστηριοποιείται στον κλάδο του Location Intelligence, ανακοίνωσε η Κατερίνα Πραματάρη, Partner του Uni.Fund, κατά τη διάρκεια του 10o Συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019 στο OTEAcademy.

H Κατερίνα Πραματάρη, προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Συνέδριο, ανέδειξε επιτυχημένα παραδείγματα ανοιχτής καινοτομίας (open innovation) στον κλάδο του FMCG Retail στην Ελλάδα, καθώς και τις σύγχρονες τάσεις στην επενδυτική δραστηριότητα στον κλάδο στην Ελλάδα, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Διαβάστε Επίσης

Webinar “Tech Transfer” από το Uni.Fund και το Ίδρυμα Ωνάση

Webinar “Tech Transfer” από το Uni.Fund και το Ίδρυμα Ωνάση

Mar 3, 2021
Κεφάλαια ύψους 1 εκ. ευρώ στη bespot με βασικό επενδυτή το Uni.Fund

Κεφάλαια ύψους 1 εκ. ευρώ στη bespot με βασικό επενδυτή το Uni.Fund

Feb 18, 2021

Αναφερόμενη στα προγράμματα ανοιχτής καινοτομίας, τόνισε ότι πρόκειται για έναν επιτυχημένο μηχανισμό που προσφέρει καινοτόμες λύσεις στις σύγχρονες προκλήσεις του κλάδου. Μέσω αυτών των προγραμμάτων, μεγάλες εταιρείες συνδέονται με νεοφυείς επιχειρήσεις και αποκτούν πρόσβαση σε καινοτόμες ιδέες για την επίτευξη των στόχων τους. Αντίστοιχα, οι νεοφυείς επιχειρήσεις που βρίσκονται σε πρώιμα στάδια και συμμετέχουν στα προγράμματα, έχουν την ευκαιρία να δουλέψουν με τον πρώτο μεγάλο πελάτη/συνεργάτη και να δοκιμάσουν ή/και να προσαρμόσουν τα προϊόντα/τις υπηρεσίες τους με τρόπο που να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες της αγοράς.

Σχολιάζοντας την επενδυτική δραστηριότητα στον κλάδο σε παγκόσμιο επίπεδο, σημείωσε ότι ιδιαίτερα κατά την τελευταία 5ετία παρατηρείται αλματώδης αύξηση στον αριθμό των επενδύσεων, των εξαγορών και στο ύψος των επενδύσεων, με έμφαση στις τεχνολογίες της λιανικής (retail technologies).

Το Uni.Fund, διαθέτοντας σημαντική εμπειρία στον κλάδο, έχει ήδη αναγνωρίσει και επενδύσει σε σημαντικά καινοτόμες ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο, μεταξύ των οποίων και στην bespot, που δραστηριοποιείται στον κλάδο του Location Intelligence, φέρνοντας μια πρωτοποριακή προσέγγιση στην έρευνα αγοράς.

Η bespot επιλέχθηκε πρόσφατα να παρουσιάσει στο ετήσιο κλαδικό συνέδριο του ΙΕΛΚΑ ανάμεσα στους κορυφαίους innovators του κλάδου λιανεμπορίου που αναδείχθηκαν στο πλαίσιο των RISE awards. Μέσα από τη δωρεάν εφαρμογή bespot (bespot app για android & iOS) οι καταναλωτές μπορούν να ανακαλύπτουν και να κερδίζουν δώρα στα σημεία που επισκέπτονται. Κάθε φορά που οι χρήστες ανοίγουν την εφαρμογή στα επιλεγμένα spots, μπορούν να ανακαλύψουν μια επιβράβευση, ενώ δίνοντας τη γνώμη τους, συλλέγουν πόντους άμεσα εξαργυρώσιμους σε δωροεπιταγές. Οι συνιδρυτές της εταιρείας Λέων Γαβαλάς, Αναστασία Γρίβα και Κωνσταντίνος Δημητρός, μετατρέποντας την κίνηση στην πόλη σε ένα κυνήγι θησαυρού, βοηθούν τα καταστήματα να αυξήσουν την είσοδο καταναλωτών και να λάβουν χρήσιμες πληροφορίες.

Με τον παραπάνω τρόπο η πλατφόρμα της bespot (bespot insights) δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε ζωντανά στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με φυσικές τοποθεσίες, καταστήματα, τις δραστηριότητες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε αυτά. Η εταιρεία εξάγει ήδη χρήσιμα insights για περισσότερα από 2.000 σημεία σε όλη την Ελλάδα συμπεριλαμβανομένων καταστημάτων στους κλάδους των ηλεκτρονικών, της μόδας, του λιανεμπορίου τροφίμων, της εστίασης και σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους στοχεύοντας να διεισδύσει στην αγορά του location intelligence που εκτιμάται να διαμορφωθεί στα 25 δις δολάρια μέχρι το 2025. Τα στελέχη των επιχειρήσεων μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τους υπάρχοντες και εν δυνάμει πελάτες από τις πληροφορίες που λαμβάνουν μέσω της bespot και να τις συνδυάσουν με άλλα διαθέσιμα δεδομένα προκειμένου να υποστηρίξουν καλύτερα τις αποφάσεις τους.

Όπως δηλώνει ο Λέων Γαβαλάς: “Ο κύκλος χρηματοδότησης στον οποίο συμμετέχει το Uni.Fund θα επιταχύνει την ανάπτυξη νέων λειτουργιών στην πλατφόρμα μας που θα ενισχύσουν την ποιότητα των insights και θα διευκολύνουν μικρότερες επιχειρήσεις από περισσότερους κλάδους με αυτοματοποιημένα εργαλεία”.

O Κωνσταντίνος Λαύκας, Partner του Uni.Fund, αναφέρει: «Από τις υπηρεσίες της bespot επωφελούνται τόσο οι εταιρείες του κλάδου όσο και οι καταναλωτές: οι πρώτες, από τη συγκέντρωση και ανάλυση δεδομένων εκτός καταστήματος (out-of-store data) που δεν είναι εύκολα προσβάσιμα, αλλά συμπληρώνουν ουσιαστικά την εικόνα του προφίλ των καταναλωτών και μπορούν να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις σε στρατηγικές αποφάσεις, ενώ οι καταναλωτές απολαμβάνοντας προνόμια προσανατολισμένα στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους. Τα πιλοτικά προγράμματα που τρέχουν στην Ελλάδα με μεγάλες εταιρείες του κλάδου επιβεβαιώνουν την αξία της λύσης, όπως και οι πρώτες επαφές μας σε άλλες χώρες. Τις προοπτικές ανάπτυξης της bespot θα ενισχύσουμε και με συνέργειες με άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο και ανήκουν στο portfolio του Uni.Fund».

Η bespot έχει βραβευθεί από το Ίδρυμα Λάτση (VivaNest) και το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (The Digital Gate), ενώ φέτος η δουλειά της διακρίθηκε στο πρόγραμμα ανοιχτής καινοτομίας Ignite Ideas της Nestlé Hellas καθώς και στο RETECH Innovation Challenge της Lamda Development.

Tags: unifund
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Medifirst – Αθηναϊκή: Δράσεις ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού
Υγεία

Medifirst – Αθηναϊκή: Δράσεις ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
103,5 εκατ. ανασφάλιστα κλοπιμαία στα γαλλικά μουσεία
Διεθνείς Ειδήσεις

103,5 εκατ. ανασφάλιστα κλοπιμαία στα γαλλικά μουσεία

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Τι ετοιμάζει η INTERAMERICAN στην πλ. Συντάγματος;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι ετοιμάζει η INTERAMERICAN στην πλ. Συντάγματος;

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Η Ε. Τζώρτζη για 3η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Insurance Awards ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ

Η Ε. Τζώρτζη για 3η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 23, 2025
Ειδικές παράμετροι στη μείωση του 10% του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 4,8% στην παραγωγή Ιανουαρίου – Αυγούστου 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 23, 2025
Απάτη 8 εκατ. ευρώ εις βάρος του ΕΟΠΥΥ από 227 εταιρείες
Υγεία

Μέχρι το τέλος του μήνα θα μάθουμε ποια ΦΥΚ  επιστρέφουν στα ιδιωτικά φαρμακεία

by Insurancedaily editorial team
Oct 23, 2025
O οίκος Fitch αναβάθμισε την αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ισχύος της Euroins
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

O οίκος Fitch αναβάθμισε την αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ισχύος της Euroins

by Insurancedaily editorial team
Oct 23, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Καρκίνος του Στομάχου: Από τα πρώτα συμπτώματα στη Νέα Εποχή Θεραπείας

    Καρκίνος του Στομάχου: Από τα πρώτα συμπτώματα στη Νέα Εποχή Θεραπείας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Medifirst – Αθηναϊκή: Δράσεις ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 103,5 εκατ. ανασφάλιστα κλοπιμαία στα γαλλικά μουσεία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ