Οι Επίσημες Αρχές της Πολιτείας οι οποίες Εποπτεύουν και Παρακολουθούν τον Κλάδο, κατά ιεραρχική σειρά είναι οι εξής: 1) Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών. 2) Εποπτική Αρχή, Τράπεζα της Ελλάδος 3) Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Καλά θα ήταν το Υπουργείο Οικονομικών να δημιουργούσε ένα είδος “Κέντρου Εξυπηρέτησης Ασφαλιστικών Εταιρειών”, σαν τα “ΚΕΠ”, ώστε οι παράγοντες της Αγοράς να επικοινωνούν με συγκεκριμένα πρόσωπα. Αυτό είναι σημαντικό, όχι μόνο για να μειωθούν τα πρόσωπα που εμπλέκονται στην θεσμοθέτηση των Αρχών και των Νόμων που ρυθμίζουν τα του κλάδου, αλλά και για να γνωρίζει η κάθε μια Εποπτική Αρχή τα θέματα που απασχολούν τις υπόλοιπες δύο ώστε να αντιμετωπίζει η κάθε μία τα θέματά της Στρατηγικά και όχι μόνο Ρυθμιστικά. Για παράδειγμα, από τη μια πλευρά το θέμα της επίσπευσης της απόδοσης των Ασφαλίστρων εντός 7 ημερών, που αφορά κυρίως τους Πράκτορες, έχει σχέση με την προσπάθεια της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή να μειώσει τις προμήθειες πρώτου έτους που καταβάλλονται όλες μαζί κυρίως επί του πρώτου Ασφαλίστρου του πρώτου χρόνου του κλάδου Ζωής, αφήνοντας ένα πολύ μικρό ποσοστό Προμήθειας για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Ο σκοπός μπορεί να είναι εύλογος υπέρ των Ασφαλισμένων που δεν εισπράττουν τίποτα αν ακυρώσουν πρόωρα το συμβόλαιό τους τα τρία πρώτα χρόνια, με τη δικαιολογία των Εταιρειών, ότι φορτώνουν τα “Έξοδα Πρόσκτησης” δηλαδή τις Προμήθειες, το πρώτο χρόνο γιατί ο πελάτης δεν έχει καμία υποχρέωση να τηρήσει το συμβόλαιο και μπορεί να το ακυρώσει από το πρώτο χρόνο, μη πληρώνοντας το Ασφάλιστρο του δεύτερου χρόνου. Η Λογική της ΓΓ Καταναλωτή υποστηρίζει να μοιράζονται οι Προμήθειες σε όλη τη διάρκεια του συμβολαίου ή τουλάχιστον ορισμένα χρόνια, ώστε να έχει να εισπράξει και ο Ασφαλισμένος “κάτι” από τα Ασφάλιστρά του!
Το κρίσιμο ερώτημα που θα πρέπει να απασχολεί τις Ρυθμιστικές Αρχές είναι ότι οι Διαμεσολαβούντες απασχολούν μερικές χιλιάδες εργαζόμενους πολλοί από τους οποίους έχουν μεικτό χαρτοφυλάκιο Ζωής και Αυτοκινήτων. Πρόκειται για τις χιλιάδες των Ζωικών Ασφαλιστών που αποχώρησαν από τις Εταιρείες τους και ξεκίνησαν το δικό τους ανεξάρτητο Γραφείο.
Οι κύριοι και κυρίες που ασχολούνται με τη “Ρύθμιση” του Κλάδου, θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους το σημερινό “Οικονομικό Περιβάλλον” της χώρας μας και τις φορολογικές υποχρεώσεις που έχει προσθέσει στους Μικρομεσαίους καθώς επίσης και το γεγονός ότι οι Εργασίες τους έχουν μειωθεί κατά 50%!
Η όποια “Ρύθμιση” επομένως που ετοιμάζεται, κατά τη γνώμη μας θα πρέπει να περιλαμβάνει και αρκετά χρονικά περιθώρια “Σύγκλισης” της Συμμόρφωσης, ώστε να προετοιμαστούν οι Επαγγελματίες να Προσαρμοστούν. Ένα Δωδεκάμηνο, είναι το ελάχιστο χρονικό όριο Προσαρμογής που θα μπορούσε να καθοριστεί όσον αφορά τους χρονικούς περιορισμούς απόδοσης των Ασφαλίστρων και τις Μειώσεις των Προμηθειών του Κλάδου Ζωής.
Ηθελα ναξερα ποιος ή ποιοι ηταν οι φωστηρες που ανακαλυψαν αν μεσω κρισης την λυση των 7 ημερων… πραγματα αδιανοητα και εκβιαστικα οχι μονο προς τους διαμεσολαβουντες – πρακτορες κλπ αλλα για τους ιδιους τους πελατες – ασφαλισμενους… ακομα και η εφορια δινει παραταση στς πληρωμες , αλλα και οι δεκο στελνουν τους λογαριασμους 1 μηνα σχεδον νωριτερα και φυσικα δεν σου κοβουν την παροχη την επομενη μερα της ληξης… Ειναι φανερο οτι βρισκεται σε εξελιξη μεσα στην αναμπουμπουλα της εποχης ενα βρώμικο παιχνιδι εις βαρος πολλων… καποιοι κινουν τα νηματα ακομα και μεσα στην κριση παρακινουμενοι μονο απο προσωπικο ή εταιρικο ωφελος ερημην των μαζων … Θελουν να φερουν τα πραγματα ακριβως εκει που θελουν ή εκει που τους συμφερει , επικαλουμενοι δηθεν την εξυγιανση της αγορας και την θεσπιση κανονων λειτουργιας.. Ελεος κυριοι… Ειμαστε οι μονοι επαγγελματιες οι οποιοι εχουμε ετησια αδεια λειτουργιας .(πρεπει καθε χρονο να προσκομιζουμε το ασφαλιστηριο ΑΕ διαφορετικα κοβεται η αδεια) θα ειμαστε και οι μονοι που θα ενημερωνουμε τον πελατη για το ποσο των χρηματων που κερδιζουμε. (το ιδιο κανουν ολες οι επαγγελματικες ταξεις?) θα εκβιασουμε τους πελατες να μας πληρωνουν τα συμβολαια τους εντος 7 ημερων διαφορετικα θα τα ακυρωνουμε για να μην χρεωθουμε …( εδω ακριβως ειναι το ζουμι… θα εμφανισθουν οι εταιρειες οι οποιες θα δινουν μεγαλυτερη παραταση χρονου στους DIRECT πελατες με την αιτιολογια οτι οι ιδιες ελεγχουν απέυθειας την ταμειακι ροη) .. υπαρχει σχεδιο εξοντωσης και εξαλειψης του επαγγελματια διαμεσολαβητη (κατα τους κανονες και τους ορους σας , αλλα στους πελατες θα ειναι παντα ο ασφαλιστης τους)… ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΒΑΝ !!! ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ !!!