Από τον Αριστείδη Παπανικόλα, Το Insurance Daily φιλοδοξεί να μην είναι μόνο ένας ηλεκτρονικός χώρος για την καθημερινή ασφαλιστική ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου, αλλά να προσφέρει και ευρύτερη ενημέρωση, παρεμβαίνοντας και τοποθετούμενο στις κοινωνικές, οικονομικές και ευρύτερα πολιτικές εξελίξεις. Όχι με υποδείξεις και κατευθύνσεις, αλλά αναπτύσσοντας προβληματισμό, ασκώντας κριτική και μεταφέροντας ειδήσεις του διεθνούς πολιτικοοικονομικού σκηνικού, οι οποίες είτε δεν βρίσκουν χώρο στα υπόλοιπα μέσα μαζικής ενημέρωσης, είτε προσφέρουν (κατά την άποψή μας) κάτι παραπάνω στους αναγνώστες μας. Από το σημείο αυτό μέχρι την αναζήτηση αγοραστών για προσφερόμενο …γάλα γαϊδούρας, υπάρχει βέβαια μια απόσταση. Γιατί όμως;
Ας ξεκαθαρίσουμε εξαρχής ότι δεν το πουλάμε εμείς και δεν έχουμε οποιοδήποτε όφελος «ενδιάμεσου». Όταν όμως λαμβάνεις ένα e-mail από μια άγνωστη σε μας κυρία από την Πρέβεζα, ότι προσπαθεί να βρει αγοραστές για το προϊόν της, γιατί να μην το δημοσιοποιήσουμε; Επειδή είναι …γάλα γαϊδούρας; Μας ξενίζει το προϊόν; Όλα τα άλλα προϊόντα δηλαδή, που καθημερινά καταναλώνουμε ή μας προτρέπουν να καταναλώσουμε είναι καλύτερα, είναι αποδεκτά επειδή μας τα επιβάλλουν από τότε που γεννηθήκαμε; Όταν π.χ. βλέπεις καθημερινά να καταναλώνονται από παιδιά τόνοι «γαριδάκια» τα συστατικά των οποίων είναι δυσνόητα ακόμα και από τους πιο μορφωμένους συμπολίτες μας, το αυθεντικό …γάλα γαϊδούρας μας ενοχλεί; Όχι βέβαια, τουλάχιστον δεν θα έπρεπε.
Φυσικά, είναι τελείως διαφορετικό να θέλουμε να μάθουμε για τις συνθήκες παραγωγής, για την άδεια διάθεσής του, για τα πιστοποιητικά που διαθέτει και για όλα εκείνα που υποχρεούνται να διαθέτουν οι παραγωγοί κάθε είδους τροφίμου, πολύ περισσότερο γάλακτος και θεωρούμε ότι η κυρία που μας έστειλε το e-mail το διαθέτει απολύτως νόμιμα. Επειδή όμως, οι «ασφαλιστές», οι διαμεσολαβούντες δηλαδή, έχουν αποδείξει ότι ανακατεύονται σε όλα και μυρίζονται τις ευκαιρίες σαν λαγωνικά, ιδού πεδίον δόξας λαμπρό. Άλλωστε, είναι μια καλή ευκαιρία να (ξανα)ρωτήσουμε και την Εποπτική Αρχή αν επιτρέπεται η παροχή δώρων από τους διαμεσολαβούντες, ως προτροπή για την αγορά ενός ασφαλιστικού προϊόντος, όπως αναρωτιόμασταν σε προηγούμενο σημείωμά μας. Για σκεφθείτε το, μια ασφάλιση ζωής και δώρο ένα κουτί γάλα γαϊδούρας, που συμβάλει και στην διατήρηση της καλής υγείας, άρα συνάδει και με το ασφαλιστικό προϊόν. Ή θα θεωρηθεί το ερώτημά μας …γαϊδουρινή συμπεριφορά; Οι διατροφικές και φαρμακευτικές ιδιότητες του συγκεκριμένου γάλακτος αναφέρονται σε δεκάδες σελίδες στο διαδίκτυο, ενώ η εφαρμογή του για καλλυντικό ισχύει εδώ και χιλιετίες. Είναι καλύτερο να προσφέρουμε …λάδια για τη μηχανή του αυτοκινήτου;
Ευχαριστούμε την κ. Κωνσταντίνα Μπαλτζή (mailto: kmpaltzi12136@gmail.com) που μας έδωσε την ευκαιρία να διατυπώσουμε κάποιες σκέψεις, προτρέπουμε κάθε ενδιαφερόμενο συνάδελφο της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και κάθε αναγνώστη μας να επικοινωνήσει μαζί της και σε ότι αφορά την απάντηση που περιμένουμε από την Εποπτική Αρχή για τη νομιμότητα και τη δυνατότητα ή όχι παροχής δώρων, δηλώνουμε πως έχουμε …γαϊδουρινή υπομονή!
ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΘΥΜΟΥΜΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΑΝΙΑΣ Η ΜΑΝΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΕ ΔΡΑΜΙ ΓΑΛΑ. ΤΟΤΕ Ο ΜΠΑΡΜΑΝΤΩΝΗΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 7 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΦΕΡΝΕ ΓΑΛΑ ΓΑΙΔΟΥΡΑΣ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΑΛΑ. ΕΤΣΙ ΕΠΕΖΗΣΕ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ.