ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Ποιότητα και Μοναδικότητα είναι η λύση απέναντι στον αθέμιτο Πόλεμο της Φτήνιας

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
17/07/2015 - Updated on 21/07/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Γ. Βοτσαρίδης
Share on Facebook

Γ. Βοτσαρίδης

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α., Ιωάννης Βοτσαρίδης, στο εισαγωγικό του σημείωμα στο νέο τεύχος της περιοδικής έκδοσης του Ομίλου αναφέρεται στον πόλεμο των τιμών στην ελληνική ασφαλιστική αγορά:

Διαβάστε Επίσης

Ταξίδι στην Καππαδοκία για τους συνεργάτες της INTERLIFE

Ταξίδι στην Καππαδοκία για τους συνεργάτες της INTERLIFE

May 28, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

May 8, 2025

Ποιότητα και Μοναδικότητα

Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ θα ήθελα να αναφερθώ στον Πόλεμο των Τιμών που έχει ξεσπάσει στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά και όχι μόνον.

Θα ξεκινήσω με τον περίφημο ορισμό του γνωστού επενδυτή Warren Buffet «η τιμή είναι αυτό που πληρώνεις, αξία είναι αυτό που παίρνεις».

Είναι σε όλους μας γνωστός ο ανταγωνισμός της Χαμηλότερης Τιμής που κυριαρχεί σήμερα, λόγω της Κρίσης. Η λογική είναι ότι μια Εταιρία ρίχνει τις τιμές της γιατί τις έριξε ο ανταγωνιστής της. Στη συνέχεια, όμως, εμφανίζεται κάποιος που πουλάει ακόμη χαμηλότερα, οπότε αναγκάζεσαι να χαμηλώσεις κι εσύ ακόμη περισσότερο, και ούτω καθ’ εξής.

Είναι σαφές, όμως, ότι υπάρχει ένα όριο. Δεν μπορούμε να ρίχνουμε διαρκώς τις τιμές μας, γιατί έτσι καταδικάζουμε τις επιχειρήσεις μας σε έναν αργό θάνατο. Για τον εξής απλό λόγο:

Όταν κάποιος αγοράζει με βάση την τιμή, αυτός είναι ο πρώτος που θα φύγει από πελάτης όταν εμφανιστεί ο νέος ανταγωνιστής με ακόμη χαμηλότερες τιμές.

Οι χαμηλές τιμές δεν δημιουργούν πιστούς πελάτες. Και όταν μια εταιρία έχει μονίμως προσφορές και εκπτώσεις, τότε οι πελάτες της συνηθίζουν σε αυτό και η Εταιρία δεν μπορεί πλέον να πουλήσει στην κανονική τιμή. Με ότι αυτό συνεπάγεται…

Θα με ρωτήσετε. Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν; Η απάντηση είναι μία και μοναδική. Να επενδύσουμε στην Ποιότητα και στη Μοναδικότητα.

Η εμπειρία της Αγοράς μας δείχνει ότι, παρά την Κρίση, αγοράζουμε καθημερινά Προϊόντα και Υπηρεσίες που δεν είναι τα φθηνότερα που διατίθενται στην αγορά. Επίσης, έχει παρατηρηθεί ότι μεγάλο μέρος των καταναλωτών είναι διατεθειμένο να πληρώσει «κάτι παραπάνω» προκειμένου να εξασφαλίσει καλύτερη ποιότητα προϊόντος αλλά και άμεση εξυπηρέτηση, ενώ υπάρχει και μια μικρή μερίδα καταναλωτών που προτιμούν συστηματικά ακριβότερα προϊόντα, επενδύοντας στην αίσθηση της μοναδικότητας, που μόνον ένα Προϊόν, ή μια Υπηρεσία ξεχωριστής ποιότητας μπορούν να προσφέρουν.

Ωστόσο, ας έρθουμε στην πλειονότητα των καταναλωτών:

Ένας Αμερικανός ευφυολόγος ο Franklin Jones έλεγε ότι «Όταν παίρνεις κάτι τζάμπα, απλώς δεν σου φέρανε ακόμη το λογαριασμό!». Μοιάζει λίγο-πολύ με το δικό μας «Η φτήνια τρώει τον παρά».

Εδώ ακριβώς παίζεται το παιχνίδι. ‘Όταν έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε δύο παρόμοια Προϊόντα ή Υπηρεσίες, είναι λογικό να προτιμήσεις το φθηνότερο. Όταν, π.χ., ένα Ασφαλιστικό Προϊόν δεν έχει καμία σοβαρή διαφοροποίηση σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα στην Αγορά, τότε ο καταναλωτής θα αγοράσει – ή δεν θα αγοράσει – αυτό το Προϊόν με μοναδικό κριτήριο την Τιμή.

Όταν, όμως, μπορείς να προσφέρεις υψηλότερη Ποιότητα, επιπλέον Παροχές, Υπηρεσίες και εξυπηρέτηση μετά την πώληση, που ο ανταγωνιστής δεν μπορεί να προσφέρει, – λόγω των χαμηλών του τιμών – , τότε μεταφέρεις το παιχνίδι σε άλλο terrain, επενδύοντας στην Ποιότητα και στη Μοναδικότητα.

Επενδύω στην Ποιότητα και στη Μοναδικότητα σημαίνει να μπορώ να προσφέρω κάτι που ο ανταγωνιστής μου δεν μπορεί. Μια σοβαρή εταιρία επιλέγει, λοιπόν, να ανταγωνιστεί με όπλο τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα: Ποιότητα Παροχής Υπηρεσιών, Υψηλή Φερεγγυότητα, Καινοτομία, διατηρώντας , παράλληλα, ένα λογικό επίπεδο Τιμών.

Όταν υπερτερείς στα συνεχώς ανανεούμενα Ασφαλιστικά προγράμματα χωρίς να επιβαρύνεις το κόστος, σε καινοτόμες Ειδικές Υπηρεσίες, στους συνεργάτες σου, στις Νέες Τεχνολογίες, στην άριστη Μηχανοργάνωση, στο υψηλό επίπεδο Εξυπηρέτησης Πελατών, όταν – ακολουθώντας και τις επιταγές του σύγχρονου marketing – μπορείς να εξασφαλίσεις και μια Ανθρώπινη Επικοινωνία με τον πελάτη, τότε, είναι σαφές ότι διαφοροποιείσαι από την υπόλοιπη Αγορά και δεν είσαι αναγκασμένος να ακολουθήσεις την Πολιτική της Χαμηλότερης Τιμής.

Συνοψίζοντας, θα έλεγα ότι Ποιότητα και Μοναδικότητα είναι η μοναδική λύση, απέναντι στον αθέμιτο Πόλεμο της Φτήνιας!

Και για να επαινέσουμε και το «σπίτι μας»: Αυτή είναι και η φιλοσοφία και το συγκριτικό πλεονέκτημα της INTERLIFE, η οποία ποτέ δεν ακολούθησε την πολιτική του Πτωχευτικού Ασφαλίστρου ως κεντρική επιλογή. Πολύ απλά γιατί η INTERLIFE είχε – και έχει- και άλλες επιλογές!

Tags: Interlife Ασφαλιστική
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Πήραν φωτιά τα ασφάλιστρα οχημάτων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αλλάζει με το νέο ΚΟΚ

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
oncology-center300x250gif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ