Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Κύριος Μοχλός Ανάπτυξης τα «Παραδοσιακά» Δίκτυα Πωλήσεων»


 Θοδωρής Ζαχαρόπουλος, διευθυντής marketing & επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος

Είναι γεγονός ότι η δυναμική ανάπτυξης του bancassurance, κυρίως τα τελευταία τέσσερα χρόνια και η συνολική προσπάθεια των Τραπεζών να διεκδικήσουν τη θέση τους στην ελληνική αγορά, προσεγγίζοντας την πρόσκτηση ασφαλιστικών εργασιών μέσα από τα δίκτυα διανομής που ήδη διαθέτουν ως μητρικές εταιρείες έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Πηγή: Η Ναυτεμπορική, Ειδική έκδοση “Τράπεζες – Ασφάλειες – Leasing – Factoring”


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 + four =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
«Κύριος Μοχλός Ανάπτυξης τα «Παραδοσιακά» Δίκτυα Πωλήσεων»! https://www.insurancedaily.gr/%ce%ba%cf%8d%cf%81%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%bf%cf%87%ce%bb%cf%8c%cf%82-%ce%b1%ce%bd%ce%ac%cf%80%cf%84%cf%85%ce%be%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b4%ce%bf%cf%83/