ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home asfalistikomarketing Harvard Business Review

Μάθε να επιλέγεις τους κορυφαίους

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
17/10/2015 - Updated on 17/11/2015
in Harvard Business Review, Στελέχωση
A A
recruiting-finger-hologram
Share on Facebook

recruiting-finger-hologram

Κάθε οργανισμός που… σέβεται τον εαυτό του θέλει να αυξήσει τον αριθμό των top ταλέντων που έχει στο δυναμικό του.

Διαβάστε Επίσης

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

May 21, 2025
FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

May 21, 2025

Πόσο αξίζει ο κορυφαίος πωλητής σου; Ο καλύτερος μηχανικός σου; Ο top μαρκετίστας σου; Όλοι γνωρίζουν ότι κάποιοι άνθρωποι τα καταφέρνουν καλύτερα από άλλους. Όμως οι καλύτεροι δεν είναι απλά λίγο καλύτεροι από τους υπόλοιπους – συνήθως είναι πολύ καλύτεροι.

Μελέτη της Bain & Company δείχνει ότι οι κορυφαίοι σε επιδόσεις είναι σχεδόν τέσσερις φορές πιο παραγωγικοί από το μέσο όρο. Μερικές φορές η διαφορά είναι πολύ μεγαλύτερη. Για παράδειγμα, ο καλύτερος πωλητής της Nordstrom πουλάει τουλάχιστον οκτώ φορές περισσότερο από το μέσο πωλητή άλλων πολυκαταστημάτων.

Δεδομένων των μεγάλων διαφορών μεταξύ των καλύτερων και των υπολοίπων, μία εταιρεία με υψηλότερο ποσοστό υπαλλήλων με κορυφαίες επιδόσεις είναι φυσικό να ξεπερνά τους αντιπάλους της. Ο λόγος είναι ότι έχει υψηλότερο βαθμό παραγωγικότητας ανθρώπινου κεφαλαίου, που γνωρίζουμε ότι σχετίζεται στενά με τα οικονομικά αποτελέσματα.

Το ακατέργαστο ταλέντο δεν είναι ο μόνος παράγοντας που καθορίζει την παραγωγή του ανθρώπινου κεφαλαίου, όμως αν δεν έχεις τους «top» συνεργάτες που χρειάζεσαι, κανένας άλλος παράγοντας δεν θα κάνει ουσιαστική διαφορά. Επομένως, η βελτίωση της συνολικής δεξαμενής ταλέντου είναι το πρώτο βήμα προς καλύτερη παραγωγή ανθρώπινου κεφαλαίου.

Πώς μπορεί μία εταιρεία να αυξήσει το επίπεδο των δεξιοτήτων της – και ειδικότερα, πώς μπορεί να αυξήσει την ποσότητα των κορυφαίων ταλέντων; Η έρευνα και η εμπειρία μας στην Bain συνιστά τρία σημεία-κλειδιά:

Αξιολογήστε τη δεξαμενή ταλέντου. Δεν μπορείς να ξέρεις το μέγεθος του έργου που έχεις να φέρεις εις πέρας αν πρώτα δεν γνωρίζεις ακριβώς τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του ανθρώπινου κεφαλαίου σου. Η Alliance Bernstein, μία εταιρεία διαχείρισης κεφαλαίων ύψους 3 δισ. δολαρίων με έδρα στο Μανχάταν, αξιολογεί καθέναν από τους 3.700 υπαλλήλους της κάθε χρόνο τόσο σε επίπεδο επιδόσεων όσο και σε επίπεδο δυνατοτήτων. Η διευθυντική ομάδα της AB περνά αρκετές ημέρες κάθε χρόνο αξιολογώντας τις βαθμολογίες όλης της εταιρείας, για να ξέρει πάντα που βρίσκονται οι υπάλληλοι με τις καλύτερες επιδόσεις. Μία προειδοποίηση: μετράνε και οι επιδόσεις και οι δυνατότητες, όμως οι επιδόσεις είναι αυτές που πρέπει να μετράνε περισσότερο. Γιατί οι επιδόσεις είναι απτές. Μπορούν να μετρηθούν με αντικειμενικά κριτήρια. Οι δυνατότητες είναι πάντα υποκειμενικές, ενώ μπορεί να μη γίνουν ποτέ πραγματικότητα.

Οι κορυφαίοι σε επιδόσεις είναι σχεδόν τέσσερις φορές πιο παραγωγικοί από το μέσο όρο.

Επομένως, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους υπαλλήλους με τις καλύτερες επιδόσεις. Αν δεν έχουν μεγάλη διαφορά από τη συνολική δεξαμενή ταλέντου, τότε μάλλον έχετε πρόβλημα.

Ελέγξτε τη διαδικασία. Όποτε μπορείτε, προσπαθήστε να μην εξαρτάστε από τις εταιρείες εύρεσης στελεχών ως μοναδική πηγή νέων ταλέντων. Μία εταιρεία που αναζητά περισσότερους «κορυφαίους παίκτες» πρέπει να γνωρίζει από πρώτο χέρι για τα ταλέντα που είναι διαθέσιμα και πρέπει να κάνει τη δική της διαδικασία στελέχωσης. Μία πολύ γνωστή εταιρεία της Silicon Valley είχε για πολλά χρόνια μεγάλη εξάρτηση στους «κυνηγούς ταλέντων» για να βρει μηχανικούς. Αποτέλεσμα; Δεχόταν υποψήφιους που δεν μπορούσαν να βρουν δουλειά στην Apple, τη Facebook, την Google και άλλες κορυφαίες εταιρείες του κλάδου.

Τις συνεντεύξεις να τις κάνουν μόνο οι καλύτεροι. Είναι μία θλιβερή αλήθεια για τον άνθρωπο: Οι «δεύτεροι» και «τρίτοι» παίκτες δεν μπορούν πάντα να εντοπίσουν τους κορυφαίους και ίσως νιώσουν ότι απειλούνται όταν το κάνουν. Οι «μέσων επιδόσεων» ψάχνουν όμοια χαρακτηριστικά, την ικανότητα του συνεντευξιαζόμενου να προσαρμοστεί. Δεν ψάχνουν πάντα – και ίσως δεν προτιμούν – κάποιον που είναι πιθανό να ανεβάζει τον πήχη ή που τους κάνει να μοιάζουν χειρότεροι.

Μια εταιρεία, όπως μια αθλητική ομάδα ή μια συμφωνική ορχήστρα, πρέπει να κάνει πολλά πράγματα σωστά για να φτάσει στο αποκορύφωμα της απόδοσης. Όμως αν δεν διαθέτει ένα υγιές ποσοστό εξεχόντων ατόμων που τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα από τους υπόλοιπους, τότε είναι εκτός μάχης πριν ακόμη ξεκινήσει ο αγώνας.

*Ο Michael C. Mankins είναι συνεργάτης της Bain & Company. Έχει έδρα στο San Francisco και είναι επικεφαλής του τμήματος Organization Practice της Bain για την Αμερική.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο
Στελέχωση

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2024
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Στελέχωση

Νέος Τεχνικός Διευθυντής στην Ευρώπη Ασφαλιστική ο Α. Κώτσαλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 14, 2024
portrait-business-woman-working-laptop
Management

Ήπιες δεξιότητες έναντι τεχνικών ικανοτήτων στο σύγχρονο μάνατζμεντ

by Insurancedaily editorial team
Mar 5, 2024
Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας
Ηγεσία

Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας

by Insurancedaily editorial team
Jan 2, 2024
Upstairs DIgital Marketing Agency
marketing

Upstairs Digital Marketing Agency: Google Partner με πρωτοπόρες λύσεις Google Ads και Digital Marketing

by Insurancedaily.gr contributor
Apr 10, 2023 - Updated on Jul 21, 2023
Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις
Management

Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 27, 2022 - Updated on Jan 11, 2024
Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;
Προσωπική Βελτίωση

Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;

by Βίκυ Γερασίμου
Mar 14, 2022
Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  
Harvard Business Review

Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  

by Insurancedaily editorial team
Feb 9, 2022
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Feb 4, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
sofosbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ