Ποιος άλλος θέλει αύξηση των πωλήσεων;
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
  • #insurancetips
  • #statistics2022
  • #Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
minetta-auto62020gif

Ποιος άλλος θέλει αύξηση των πωλήσεων;

Insurancedaily Editorial Team Insurancedaily Editorial Team •
18/09/2015
• Marketing & Sales • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
1 min
Share on Facebook

success5Έχετε ποτέ σκεφτεί ότι τα προϊόντα σας είναι πολύ καλά όμως δεν προσελκύετε τους κατάλληλους πελάτες να τα αγοράσουν; Μήπως δεν είστε σίγουροι για το πώς να προσεγγίσετε τους πελάτες σας ή μήπως ο… τρόπος σας δεν είναι τόσο ξεκάθαρος;

Αν θέλετε να βρείτε περισσότερους και κυρίως τους κατάλληλους πελάτες και να αυξήσετε το ποσοστό επιτυχίας, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα, όπως τα παραθέτει ο εκπαιδευτής πωλήσεων και συγγραφέας, Brian Tracy:

1. Δώστε έμφαση στα οφέλη

Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα. Αγοράζουν τα αποτελέσματα που παρέχουν τα προϊόντα. Ξεκινήστε τη διαδικασία εύρεσης του ιδανικού πελάτη κάνοντας μία λίστα με όλα τα οφέλη που ο πελάτης σας θα απολαύσει όταν χρησιμοποιήσει το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε.

2. Προσδιορίστε με σαφήνεια τον πελάτη σας

Ποιοι είναι αυτοί που θα αγόραζαν πιο εύκολα το προϊόν σας αυτή τη στιγμή; Φτιάξτε ένα «μοντέλο» των ανθρώπων αυτών, απαντώντας τις ακόλουθες ερωτήσεις:

– Ποια είναι η ηλικία τους;
– Είναι άνδρες ή γυναίκες;
– Έχουν παιδιά;
– Ποια είναι η οικονομική τους κατάσταση;
– Ποιο είναι το μορφωτικό τους επίπεδο;

3. Βρείτε το πρόβλημα

Τι είδους πρόβλημα έχει ο πελάτης σας που πρέπει να το λύσετε; Αν έχετε προσδιορίσει σωστά τους πελάτες σας, θα σας πληρώσουν για να τους λύσετε τα προβλήματα. Μερικές φορές τα προβλήματά τους είναι προφανή και ξεκάθαρα και άλλες όχι. Όμως αν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ο πελάτης δεν θα αγοράσει το προϊόν σας.

4. Αναπτύξτε το συγκριτικό σας πλεονέκτημα

Προσδιορίστε το συγκριτικό σας πλεονέκτημα σε ότι αφορά τις παροχές, τις λύσεις ή τα αποτελέσματα που θα απολαύσει ο πελάτης σας αποκτώντας το προϊόν ή την υπηρεσία σας (τα οποία δεν θα απολάμβαναν πλήρως αν αγόραζαν από τον ανταγωνισμό). Επικεντρωθείτε στα οφέλη του τι κάνει το προϊόν σας καλύτερο από τα υπόλοιπα.

5. Χρησιμοποιήστε το μάρκετινγκ περιεχομένου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς όφελός σας

Υπάρχουν περισσότεροι τρόποι από ποτέ για να φτάσει το προϊόν σας στον πελάτη. Και το καλύτερο είναι ότι όλοι είναι δωρεάν. Αναπτύσσοντας σχέσεις με τους πελάτες σας μέσω του Facebook, του Twitter και του blog σας, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε περισσότερο κόσμο από ποτέ. Μερικά από τα οφέλη του μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνουν:

-Μεγαλύτερη πρόσβαση σε επιλέξιμους υποψήφιους πελάτες
-Περισσότερα κανάλια πώλησης
-Χαμηλότερο κόστος για το κλείσιμο πελάτη

6. Κάντε cold calling όταν χρειάζεται

Το να προσεγγίζετε απροειδοποίητα υποψήφιους πελάτες μπορεί να είναι ενοχλητικό και δύσκολο. Είτε το κάνετε από κοντά είτε μέσω τηλεφώνου, είναι η δουλειά σας να «ζεστάνετε» έναν υποψήφιο πελάτη. Ειδικά αν το προϊόν σας είναι νέο, ενδεχομένως θα πρέπει να δημιουργήσετε ενδιαφέρον, καλώντας υποψήφιους πελάτες.

7. Δοκιμάστε τη μέθοδο των 100 κλήσεων

Είναι μία μέθοδος που ανέπτυξα για να ξεπεράσω το φόβο της απόρριψης. Προσεγγίστε 100 πελάτες όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Μην σαν νοιάζει το αποτέλεσμα, μόνο ο αριθμός των ατόμων με τα οποία επικοινωνείτε. Η διαδικασία θα σας μετατρέψει σε έναν ατρόμητο πωλητή. Η εύρεση νέων ατόμων για να πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας αποτελεί σημαντικό μέρος της διαδικασίας πώλησης.

Ετικέτες: επιμόρφωση
katoikia-banner-468x60pxgif

Διαβάστε Επίσης Posts

composite of burning house graphic on black grass
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί πρέπει να ασφαλιστούν υποχρεωτικά οι κατοικίες;

Jan 30, 2023
freepik
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνεργασία ΟΤΕ Ασφάλιση με το Γραφείο Α. Σπηλιοπούλου

Jan 30, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Howden Hellas: Νέα, Στρατηγική Συνέργεια με την TCI SPECIALTY

Jan 27, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οικογένεια Λιάγκα: Νέα συνεργασία με Ασφαλιστική Εταιρεία του εξωτερικού

Jan 27, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εκτός α’ φάσης η διαμεσολάβηση για την ψηφιακή κάρτα εργασίας

Jan 27, 2023
Schedule Alarm Clock Time Concept
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι θα κληρονομήσει η νέα διοίκηση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών

Jan 27, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

17 − 3 =

hs-banner-santorini4gif
arag-insurance-dailygif

TOP#5 Insurancedaily

  • Οικογένεια Λιάγκα: Νέα συνεργασία με Ασφαλιστική Εταιρεία του εξωτερικού

    133 shares
    Share 53 Tweet 33
  • Υποχρεωτικές & προαιρετικές ασφαλίσεις 10 επαγγελμάτων

    68 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Γεγονός οι πρώτες αυξήσεις στα ασφάλιστρα των ΙΧ

    41 shares
    Share 16 Tweet 10
  • Εκτός α’ φάσης η διαμεσολάβηση για την ψηφιακή κάρτα εργασίας

    34 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Εκλογές ΠΟΑΔ: Αυτό είναι το καινούργιο Διοικητικό Συμβούλιο

    32 shares
    Share 13 Tweet 8
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist