Βραβείο Χρυσής «Φήμης», απονεμήθηκε στην Εθνική Ασφαλιστική από το RMI Athens (Reputation Management Institute Athens) το οποίο σε συνεργασία με το αντίστοιχο διεθνές Ινστιτούτο (Reputation Institute Worldwide) πραγματοποιεί ετήσια έρευνα καταγράφοντας τα εμπορικά σήματα με την καλύτερη φήμη.
Για την απονομή των βραβείων λαμβάνεται υπόψη η αναγνωσιμότητα και η φερεγγυότητα κάθε σήματος, καθώς και άλλοι παράγοντες όπως η κοινωνική ευθύνη.
Η φετινή – πέμπτη κατά σειρά – έρευνα περιλάμβανε 43 προϊοντικές κατηγορίες. Η Εθνική Ασφαλιστική ήταν πρώτη στον τομέα των Ασφαλίσεων.
«Είναι ένα αποτέλεσμα που δεν μας εκπλήσσει, αλλά είναι σημαντικό η πεποίθηση που όλοι έχουμε να επιβεβαιώνεται από την έρευνα ενός διεθνούς φορέα και ενός αντικειμενικού κριτή», τόνισε ο κ. Γιάννης Βασιλάτος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής, καλωσορίζοντας στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στο κτηριακό συγκρότημα της Εταιρείας, παρουσία του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Λεωνίδα Θεόκλητου, του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Μίνου Μωυσή, των Γενικών Διευθυντών κ. Τάσσου Παγώνη, Αθανάσιου Καλογερά, των Διευθυντών και των Επιθεωρητών Πωλήσεων της Εταιρείας.
Ο Πρόεδρος του RMI Athens κ. Πέτρος Κωνσταντινίδης και ο Γενικός Διευθυντής κ. Μάκης Οβαδίας παρουσίασαν την έρευνα και τα αποτελέσματα πριν απονείμουν το βραβείο στον Πρόεδρο της Εθνικής
Ασφαλιστικής κ. Λεωνίδα Θεόκλητο.
Ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε ότι η «φήμη» είναι η ανεκτίμητη «προίκα» που διαθέτουν όσες εταιρείες έχουν καταφέρει να κατακτήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. «Η καλή φήμη είναι ίσως το μεγαλύτερο στοίχημα για τις εταιρείες», δήλωσε.
Ο κ. Οβαδίας διευκρίνισε ότι η έρευνα έγινε με αυθόρμητες απαντήσεις, χωρίς να υποβάλλονται κατάλογοι εταιρειών και παρατήρησε ότι σε περιόδους κρίσης, όπου υπάρχει αυξημένη επιφύλαξη απέναντι στις εταιρείες, τα βραβεία αυτά αποκτούν μεγαλύτερη αξία.
Ο Πρόεδρος της Εθνικής Ασφαλιστικής κ. Λεωνίδας Θεόκλητος μίλησε για την τεράστια φήμη της Εταιρείας και δήλωσε ότι η Εθνική Ασφαλιστική οφείλει να αποκαταστήσει με τις ενέργειές της και τη συμπεριφορά της την αξιοπιστία του Κλάδου που επλήγη από τις πρόσφατες περιπέτειες.
Στη συνέχεια ζήτησε από τον αρχαιότερο Επιθεωρητή Πωλήσεων κ. Παναγιώτη Γλεντή να παραλάβουν μαζί το βραβείο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μίνος Μωυσής εξήρε τη σημασία του βραβείου και τιμώντας τον τομέα Marketing ζήτησε το βραβείο να τοποθετηθεί στα γραφεία του τομέα, ενώ τόνισε ότι η τιμή ανήκει σε όλους τους εργαζομένους και τους συνεργάτες της Εταιρείας.