ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τηλεγραφήματα Είσπραξης
Ασφαλίστρων?

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/07/2008
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Τηλεγραφήματα ΕίσπραξηςΑσφαλίστρων?
Share on Facebook

Μάλλον… άκομψο θεωρούμε τον τρόπο που επέλεξαν τα Στελέχη της ING να υπενθυμίσουν στους Ασφαλισμένους Πελάτες τους την οφειλή των Ασφαλίστρων τους, ως έσχατη προσπάθεια είσπραξης των καθυστερημένων.

Διαβάστε Επίσης

«Σύγχρονη Επιθετική Διοίκηση»! Ένα Εντατικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ανώτατης Διοίκησης από τη Morax

Jan 11, 2013 - Updated on Jan 13, 2013

Απόδοση 3,7 τόνων τροφίμων από την Interamerican στον Δήμο Αθηναίων

Jan 10, 2013 - Updated on Jan 11, 2013

Μεταφέρουμε το τηλεγράφημα, ως έχει ακριβώς:
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΧΧΧΧΧΧ ΠΟΣΟ ΧΧΧΧΧ
ΣΤΟΝ ΕΞΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΧΧΧΧΧΧΧΧ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ING ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Ο τρόπος που διατυπώνεται το μήνυμα θυμίζει λίγο τα σημειώματα της… Εφορίας!

Να υπενθυμίσουμε την ING ότι δεν πρόκειται περί «Οφειλής» αλλά περί «Ανανέωσης» μια Παροχής η οποία ξεχνιέται εύκολα από τους Ασφαλισμένους.
Μια άλλη Εταιρεία διατυπώνει κάπως διαφορετικά την υπενθύμιση των καθυστερημένων Ασφαλίστρων των Πελατών της:

(…) Είμαστε σίγουροι ότι θέλετε να διατηρήσετε εν ισχύ την πολύτιμη Ασφάλεια που αποκτήσατε πριν από μερικά χρόνια.
Εξάλλου για αυτό το λόγο Ασφαλιστήκατε:

Για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να σας προσφέρουμε την πολύτιμη αυτή Ασφάλιση, θα σας παρακαλέσουμε να βάλετε ως προτεραιότητα την πληρωμή του καθυστερημένου αντίστοιχου Ασφαλίστρου μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός.
Για να σας διευκολύνουμε επίσης, στις επόμενες πληρωμές των Ασφαλίστρων σας, εσωκλείουμε μια εξουσιοδότηση προς την ING Hellas, για να την υπογράψετε, αν το επιθυμείτε,  με την οποίαν την εξουσιοδοτείτε να εισπράττει το συγκεκριμένο Ασφάλιστρο από το λογαριασμό σας, μία φορά το εξάμηνο, ή το χρόνο. Αν δεχτείτε αυτόν τον τρόπο πληρωμής, ένα μήνα πριν την αυτόματη είσπραξη του Ασφαλίστρου από το λογαριασμό σας, θα σας ειδοποιούμε γραπτώς για να σας υπενθυμίζουμε να καταθέσετε το αντίστοιχο Ασφάλιστρο.

Σας πληροφορούμε ότι μέχρι στιγμής αυτός το τρόπος έχει αποδειχτεί ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος πληρωμής των Ασφαλίστρων για εκατοντάδες χιλιάδες Ασφαλισμένους της ING Hellaς.

Με αυτόν τον τρόπο δεν θα βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ενοχλούμε, με ταχυδρομικά ειδοποιητήρια για να σας υπενθυμίζουμε να διατηρήσετε την Ασφάλειά σας εν ισχύ!
Στη πίσω σελίδα της επιστολής μας, θα βρείτε συνοπτικά την περιγραφή των Πολύτιμων Παροχών του Συμβολαίου σας.

Είμαστε στη διάθεσή σας μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου της Εταιρείας να απαντήσουμε σε κάθε πληροφορία που πιθανόν να έχετε για το Συμβόλαιό σας (…)

Δεν είναι λίγο καλύτερο?

Tags: Κατάθεση Αλληλεγγύης
new-cover-insurancegif

Related Posts

Dallbogg: Όλα τα υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια παραμένουν σε πλήρη ισχύ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Dallbogg: Όλα τα υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια παραμένουν σε πλήρη ισχύ

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Interlife: Υψηλή κερδοφορία και αύξηση οικονομικών μεγεθών για το 2024

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
«Πραγματογνωμοσύνη και Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση»: μια πρωτοβουλία διαλόγου, σύνθεσης και συνεργασίας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Πραγματογνωμοσύνη και Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση»: μια πρωτοβουλία διαλόγου, σύνθεσης και συνεργασίας

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 16, 2025
Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
Η υφυπ. Εργασίας στη ΓΣ μετόχων της INTERLIFE: Όλοι μαζί χτίζουμε μια κοινωνία ανθεκτική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η υφυπ. Εργασίας στη ΓΣ μετόχων της INTERLIFE: Όλοι μαζί χτίζουμε μια κοινωνία ανθεκτική

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μέτρα κατά της DALLBOGG από την εποπτική αρχή

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025

Comments 3

  1. Νικολάκος Χρύσανθος says:
    17 years ago

    Εχετε δίκιο.
    Βεβαίως είναι καλύτερο, αλλα θα πρέπει να σκεφτούμε και την εξής περίπτωση:
    Αρχικά γίνονται 2 και 3 και 4 τηλεφωνα στον ασφαλισμένο ο οποίος είτε δέν απαντά είτε αφήνουμε μήνυμα στον τηλεφωνητή του , είτε στην συζυγό του.
    Κατόπιν ενημερώνουμε τον ασφαλιστικό σύμβουλο η πράκτορα κλπ ότι υπάρχει αδυναμία επικοινωνίας και το ασφαλιστήριο πλησιάζει σε ακύρωση. Ο Ασφαλιστικός σύμβουλος καλεί τον ασφαλισμένο και ο ασφαλισμένος αρχικά δέν απαντά και λιγο πριν την ακυρωση, τον καλεί και δηλώνει,εντονα ενοχλημένος, αγνοια, για τις προσπαθειες επικοινωνίας του τμηματος εισπραξεων με αυτόν.Ο ασφαλιστικός σύμβουλος τείνει να πιστέψει τον ασφαλισμένο και ετσι δημιουργείται ένα μόνιμο εσωτερικό πρόβλημα στο γραφείο. Λοιπόν, σε μερικές περιπτώσεις, και για κάποιους (μπελα-τες),καλό είναι να στέλνονται τέτοιου είδους σημειώματα.Ετσι σίγουρα δεν θα υπάρξουν εσωτερικά προβλήματα στο γραφείο.
    μφχ
    Χρύσανθος Νικολάκος
    Μεσίτης Ασφαλίσεων

    Reply
  2. διονυσης αρδινοπουλος says:
    17 years ago

    νατανε η μονη εκτροπη ,χαλαλι τους ,εδω εχει ανατριχιασει με τισ παρατυπιεσ καιτα διαφορα το συμπαν ,το συμπαν

    Reply
  3. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    Aυτο δεν ειναι κακο.anyway τα χρηματα που δικαιουντε προσπαθουν να εισπραξουν.αλλα ειναι τα προβληματα…

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
oncology-center300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ