ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φιλικός Διακανονισμός:
Πέτυχε, καθιερώθηκε, βελτιώνεται!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/06/2009
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ο Φιλικός Διακανονισµός καθιερώνεται όλο και περισσότερο ως ένας ιδιαίτερα Αποτελεσματικός τρόπος Διακανονισµού Ζηµιών από Τροχαία Ατυχήματα. Όλο και περισσότεροι Ασφαλισμένοι κάνουν χρήση της Επιλογής τους να Aσφαλιστούν σε εταιρεία που συμμετέχει στη συμφωνία του Φιλικού Διακανονισµού, για πρόσθετη Εξασφάλιση και φιλικότερη, γρηγορότερη και Δίκαιη Αποζημίωση!

Η Αύξηση της εξαετίας κατά 400 % του ποσοστού των Ασφαλιζόμενων που Αποζημιώθηκαν µέσω του Φιλικού Διακανονισµού τεκμηριώνει την αποδοχή του από τους Ασφαλισμένους και αποδεικνύει πόσο σωστή ήταν αυτή η Θεσμική Απόφαση. Προτείνουμε να γίνει μια εμπεριστατωμένη Έρευνα από την Επιτροπή για να αποδείξει και έμπρακτα τα εκατομμύρια ευρώ που κέρδισε ο Κλάδος από την εφαρμογή του!

Διαβάστε Επίσης

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

Jul 1, 2025
Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025

Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025

Jun 30, 2025

Δύο τρεις παρόμοιες Κινήσεις να γίνουν από την Ένωση και ο Κλάδος του Αυτοκινήτου όχι μόνο θα επανέλθει σε Υγιείς βάσεις και θα παρουσιάσει τα πολυπόθητα Κέρδη, αλλά θα θεραπεύσει την πολύ σοβαρά τραυματισμένη εικόνα του Κλάδου των Ασφαλειών γενικότερα, η οποία ποτέ στο παρελθόν δεν είχε φτάσει σε τόσο χαμηλά επίπεδα. Οι ιστορίες που ακούγονται είναι πρωτόγνωρες, είναι απίστευτες!

Οι συνεχείς βελτιώσεις του ΦΔ και η συμμετοχή του Επικουρικού Κεφαλαίου, η ηλεκτρονική επικοινωνία των Εταιρειών για ταχύτερη εξυπηρέτηση των Ασφαλισμένων θα τονώσουν ακόμα περισσότερο την Πρωτοβουλία και θα επιβεβαιώνουν την Αναγκαιότητα για συνεχείς προσπάθειες των Ασφαλιστικών Εταιρειών να αναβαθμίσουν τις Παρεχόμενες Υπηρεσίες τους στο κοινό! Είναι κρίμα να πληρώνονται δισ.  ευρώ σε αποζημιώσεις κάθε χρόνο από τις σωστές Εταιρείες και… μερικές άλλες να αχρηστεύουν τη Σημασία τους και την Αξία τους, μόνο και μόνο γιατί η Πολιτεία ήταν Διεφθαρμένη και τους επέτρεπε να λειτουργούν με απαράδεκτους τρόπους!

Στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών για βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών από τις Εταιρείες του Φιλικού Διακανονισµού και µε σκοπό την ένταξη περισσότερων Ζηµιών στους μηχανισμούς αυτού η Διαχειριστική Επιτροπή εξετάζει νέες προτάσεις και ιδέες που θα επιτρέψουν την Εφαρμογή του Συστήματος και στην περίπτωση εμπλοκής περισσότερων οχημάτων καθώς και στην περίπτωση ατυχημάτων µε υψηλότερα όρια από αυτά που ισχύουν σήμερα.

Η Αύξηση των ορίων υλικών Ζηµιών αλλά και Σωματικών Bλαβών εµφανίζεται µάλλον Απαραίτητη μετά την πρόσφατη Σημαντική Αύξηση των κατώτατων ορίων της υποχρεωτικής Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης, λόγω της Ενσωµάτωσης της 5ης Οδηγίας Αυτοκινήτων στην Εθνική Νοµοθεσία. Ως γνωστόν, από την 1η Ιουνίου τρέχοντος έτους τα κατώτατα όρια υποχρεωτικής Ασφάλισης αυξήθηκαν σε 500.000 ευρώ για τις Σωµατικές Βλάβες κατά θύμα και 500.000 ευρώ για τις Υλικές Ζηµίες κατά Ατύχηµα.  Με την αύξηση του ορίου των Σωµατικών Βλαβών που εντάσσονται στο Φιλικό Διακανονισµό τίθεται υποχρεωτικά προς συζήτηση και ρύθµιση το θέµα των χρηµατικών ικανοποιήσεων λόγω Ηθικής Βλάβης ή και Ψυχικής Οδύνης.

Η υιοθέτηση πρακτικής ανάλογης µε αυτές που γνωρίζουν τα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη, τα οποία διαθέτουν αντικειµενικά κριτήρια, για να προσδιορίζουν το ύψος των χρηµατικών ικανοποιήσεων λόγω Ηθικής Βλάβης ή και Ψυχικής Οδύνης, αποτελεί µονόδροµο.

Η χρηµατική ικανοποίηση λόγω του πόνου που προκαλεί ένα Τροχαίο Ατύχηµα στο ίδιο το θύµα, αλλά και στα µέλη της οικογένειάς του είναι κοινωνική επιταγή και έµπρακτη συµµετοχή της κοινωνίας των Ασφαλιζόμενων στο πρόβληµα του παθόντος. Δεν µπορεί όµως να δικαιολογήσει υπερβολές και ανισότητες µεταξύ των παθόντων, οι οποίες εντέλει εκθέτουν το θεσµό της χρηµατικής ικανοποίησης, λόγω της αδικαιολόγητης και υπέρµετρης επιβάρυνσης που προκαλούν στο κόστος της Ασφάλισης.

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑfilikos_diakanonismos1filikos_diakanonismos2filikos_diakanonismos3filikos_diakanonismos4filikos_diakanonismos5filikos_diakanonismos6filikos_diakanonismos7filikos_diakanonismos8filikos_diakanonismos9filikos_diakanonismos10filikos_diakanonismos11filikos_diakanonismos12filikos_diakanonismos13filikos_diakanonismos14

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Πήραν φωτιά τα ασφάλιστρα οχημάτων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αλλάζει με το νέο ΚΟΚ

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025

Comments 1

  1. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ says:
    16 years ago

    Μια  σκέψη για βελτίωση του συστήματος αυτού είναι να ενταχθούν υποχρεωτικά όλες οι ασφαλ. εταιρείες, μηδενός εξαιρουμένης. 
    Εφόσον  “δένεται”  ο πελάτης με την εταιρία του (κατά γενική ομολογία), αναρωτιέμαι γιατί δεν το έχουν υιοθετήσει όλες οι ασφαλ. εταιρίες.
    Γιατί άραγε?
     

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
300250png
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ