ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

Ευκαιρία…
Η «Κρίση» παραμένει ένα εξαιρετικό Εργαλείο
για «Κλείσιμο» στις Πωλήσεις!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
29/10/2008
in Marketing & Sales
A A
Share on Facebook

Η λέξη «Κρίση» έχει χρησιμοποιηθεί τόσες πολλές φορές από όλον τον κόσμο, σε σημείο που την έχει συνηθίσει…
Κρίση επικαλούνται οι καταστηματάρχες κάθε φορά που εκφράζουν τις απόψεις τους στην τηλεοπτική κάμερα…Κρίση, επικαλούνται οι Ασφαλιστές όταν απολογούνται όταν δεν έχουν Πωλήσεις να παρουσιάσουν…Κρίση βροντοφωνάζουν τα διάφορα ΜΜΕ όταν δεν έχουν ειδήσεις να βγάλουν στον αέρα…Φτάσαμε στο σημείο, στις μέρες μας στην Ελλάδα, η τηλεόραση να ψάχνει για τις πιο σκληρές λέξεις που υπάρχουν, μόνον και μόνο για να πείσει τους Τηλεθεατές, ότι αυτή τη φορά, πραγματικά αντιμετωπίζουμε Κρίση και ότι όλοι θα πρέπει να φωνάξουμε με διάφορα επιφωνήματα… Ωωω, τι πάθαμε… Πώς θα τα βγάλουμε πέρα…Πω Πω Πω Τι πάθαμε… και τώρα Πώς θα φροντίσω το… γαλατάκι του παιδιού μου…

Οι μεγάλοι Οικονομικοί Αναλυτάδες της TV περιγράφουν με τα πιο μελανά χρώματα την Κρίση που αντιμετωπίζουν οι Πολίτες που τους ρωτάνε στο δρόμο… Θα μειωθούν θέσεις Εργασίας, θα μειωθούν οι τζίροι των καταστημάτων, θα κλείσουν εργοστάσια, θα γίνουν κατασχέσεις σπιτιών…
Προσέξετε, τίποτα από αυτά δεν συνέβη στην Ελλάδα.
Συνέβησαν στις ΗΠΑ γιατί οι Τράπεζες μοίραζαν λεφτά στον κόσμο χωρίς προϋποθέσεις και για τους γνωστές ενέργειες των Επενδυτικών Τραπεζών.
Πρόβλημα έχουν οι Τράπεζες…
Γιατί δεν ρέει το χρήμα…
Εσείς και εγώ που δεν έχουμε ανάγκη να δανειστούμε και είμαστε αυτάρκεις, προς το παρόν δεν έχουμε πρόβλημα…
Οι Πωλήσεις των Πιστωτικών Καρτών θα μειωθούν δραστικά..
Ε, λοιπόν…θα βγάλουν λιγότερα… δις Κέρδη οι Τράπεζες..
ΟΙ Έμποροι αυτοκινήτων… πόσοι είναι αυτοί τέλος πάντων, χίλιοι, δύο χιλιάδες… θα κερδίσουν λιγότερα φέτος και του χρόνου…
Το πρόβλημα υπάρχει στις χώρες όπου κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα γιατί οι βιομηχανίες θα αναγκαστούν να παράγουν λιγότερα…
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που ήταν υπερδανεισμένες, θα τα βγάλουν πέρα, με λιγότερα δανεικά…
Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα συνεχίσουν να παίρνουν το μισθό τους, κανένας δεν μπορεί να απολυθεί, στον ιδιωτικό τομέα, σίγουρα θα υπάρξουν μειώσεις προσωπικού, όχι όμως σε πολύ μεγάλο βαθμό, τα καταστήματα θα κερδίζουν λιγότερα…γνωρίζετε, αγαπητοί αναγνώστες ότι υπάρχουν περίπτερα που έχουν μερικές μέρες είσπραξη πάνω από 10.000 ευρώ…Γνωρίζετε, αγαπητοί αναγνώστες ότι υπάρχουν πολλές μα πολλές ταβέρνες που έχουν τζίρο πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ το χρόνο…
Η Παραοικονομία της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια έζησε μια Απίστευτη εποχή, απίστευτων Κερδών…
Το χρήμα φαίνεται παντού, το περασμένο Παρασκευοσαββατοκύριακο της 28 Οκτωβρίου 2008, όλα τα θέρετρα της Ελλάδας… πνίγηκαν στον κόσμο… η Αθήνα άδειασε…

Διαβάστε Επίσης

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

May 10, 2025
Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

May 9, 2025

Η ταπεινή πρόβλεψη του «InsuranceDaily» είναι ότι ΝΑΙ η ΚΡΙΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ – Ναι οι Τράπεζες δεν θα παρουσιάζουν δις σε Κέρδη, ούτε οι Μικρομεσαίοι εκατοντάδες χιλιάδες και μερικά εκατομμύρια ευρώ σε Κέρδη, θα μειωθούν οι Πωλήσεις Σπιτιών, Ναι θα χαθούν μερικές θέσεις Εργασίας, Ναι θα αγοράζουμε λιγότερο συχνά Αυτοκίνητο, Ναι δεν θα ταξιδεύουμε τόσο συχνά, όμως ας μην ξεχνάμε ότι οι Ρυθμοί Ανάπτυξης της Οικονομίας μας τα τελευταία δέκα-δεκαπέντε χρόνια λόγω της απότομης διάθεσης του Πιστωτικού Χρήματος για Σπίτια, Αυτοκίνητα, Πιστωτικές Κάρτες, Καταναλωτικά και άλλα, έδωσαν μια πρωτοφανή εκτόξευση στις Πωλήσεις όλων αυτών των Αγαθών, σε σημείο που όλοι οι Εμπλεκόμενοι Επιχειρηματίες να Θησαυρίσουν όσο δεν πίστευαν ποτέ ούτε οι ίδιοι ότι τα Κέρδη τους θα έφταναν σε αυτά τα πρωτοφανή ύψη…

Το Παλαιό Φάληρο, πχ, πριν δέκα-δεκαπέντε χρόνια μπορούσε να πουλήσει περίπου 200 διαμερίσματα το χρόνο. Στις μέρες μας, λόγω της άφθονης Στεγαστικής Πίστης, έφτασε να προσφέρει πάνω από…1000 διαμερίσματα το χρόνο!
Ξαφνικά όλοι οι Έλληνες μπορούσαν να αγοράσουν διαμέρισμα. Στο παρελθόν, η αγορά διαμερίσματος ήταν το όνειρο της Ζωής όλων των ζευγαριών…Στις μέρες μας έγινε μια απλή Τραπεζική Πράξη, χωρίς ακόμη και αυτή την προκαταβολή…
Φυσικό, δεν είναι η κάθετη αύξηση, κάποτε να καταλήξει και σε μια κάθετη πτώση…

Ας αφήσουμε τις Επενδυτικές Τράπεζες και τα Hedge Funds. Αυτή η Κρίση έπληξε μόνον τους Πλούσιους που διέθεταν δις και εκατομμύρια ευρώ…δεν έθιξε εμάς… έθιξε τα Golden Boys, έθιξε τους Νεόπλουτους Ρώσους και Κινέζους και Ινδούς, ακόμη και τους Άραβες…Αυτοί τραβάνε τα μαλλιά τους που βρέθηκαν ξαφνικά χωρίς περιουσία. Φυσικά, έπληξε και τα άμοιρα Στελέχη που πίστευαν στις Εταιρείες τους και επένδυαν όλες τις οικονομίες τους στη Μετοχή της…
Επί του προκειμένου, όμως να δούμε αν πράγματι η ΚΡΊΣΗ θα επηρεάσει τις Πωλήσεις των Ασφαλειών Ζωής και Πυρός. Και πάλι, κατά την ταπεινή μας γνώμη, ο Καλός Πιστός Ασφαλιστής δεν θα αντιμετωπίσει κανένα Πρόβλημα.
Μια ΚΡΙΣΗ, ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, για μας τους Ασφαλιστές, μετατρέπεται σε γρηγορότερο ΚΛΕΙΣΙΜΟ της Πώλησης.
(…) Μη το συζητάτε κύριε, κυρία μου.
Τώρα που αντιμετωπίζουμε την ΚΡΙΣΗ και αν έχουμε ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ.
ΑΛΙΜΟΝΟ ΜΑΣ… ΑΝ ΜΑΣ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ Η ΚΑΜΙΑ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ…
ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ… ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ… ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΟ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΝ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ?
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΛΙΓΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΗ?
ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ?
ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (…)
Το ίδιο ισχύει αν μιλάμε για τη ΖΩΗ του Πελάτη μας και τις Δραματικές Επιπτώσεις που θα αντιμετωπίσει η Οικογένεια του σε περίπτωση πρόωρου Θανάτου ή σοβαρού Ατυχήματος ή Ασθένειας, αν η χώρα διανύει περίοδο σοβαρής Οικονομικής Κρίσης

Θα πρέπει να Πιστεύει, όμως, ο Ασφαλιστής, αυτά που λέει…Να τα λέει μέσα από την καρδιά του, μέσα από την Ψυχή του…να έχει κάνει μια Ασφάλεια ο ίδιος για την Οικογένειά του…για τους ίδιους λόγους…
Οι Πελάτες γρήγορα αντιλαμβάνονται πότε Πιστεύουμε αυτά που λέμε και πότε κάνουμε πως τα Πιστεύουμε…
Οι Πωλήσεις των Ασφαλειών δεν θα πρέπει να επηρεαστούν στην επικείμενη Κρίση…


new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Comments 8

  1. PALIOS SINTONISTIS (APO TOUS PALAIOTEROUS says:
    17 years ago

    μπραβο και παλι ,σωστα τα λες ,εχεις περασει και απο πωλησεις Φ. εκει κατα το αμερικα. …….γνωστης και λογιος των ασφαλισεων εν ελλαδι . κατι ξερεις και για παλιο φαληρο ,μιας και μενεις εκει. απο την κορυφαια των κορυφαιων που προερχομαι ασφαλιστικη στην ελλαδα ,αλικο,(δεν ειμαι εκει πλεον πολλα χρονια) λεγανε οτι στις κρισεις οι καλοι(οι ντενεκεδες ειναι παντοτε ντενεκεδες ) πουλανε περισσοτερο ,γιατι ο καταναλωτης υποψηφιος πελατης παρ ολο την αντικειμενικη οικονομικη αδυναμια του ,νοιωθει περισσοτερο και πιο κοντα ,αυτο που λεγεται αβεβαιοτητα και αναγκη για προστασια. αυτα τα ολιγα .

    Reply
  2. SAKIS says:
    17 years ago

    ΦΊΛΕ ΜΟΥ
    μέχρι τώρα ο ασφαλιστικός κλάδος κινούνταν οριακά. όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες προσπαθούσαν να πετύχουν πωλήσεις με το στανιό. ανακάλυπταν καθημερινά νέες τακτικές πωλήσεων και πίεζαν καθημερινά για πωλήσεις πολλές φορές ψιλο ή χοντρο εξαπατώντας του πελάτες. με αυτή την κρίση τώρα μικρή για σένα μεγαλύτερη για άλλους τι θα συμβέι; λες εσύ ότι ο καλός ασφαλιστής δεν έχει να φοβάται τίποτα. Μα άνθρωπέ μου τι λές; τόσο καιρό βγάζαμε από τη μύγα ξύγκι. δε βλέπεις ότι οι μύγες μειώθηκαν, άρα θα μειωθεί και το ξύγκι.

    Reply
  3. Αλεξάνδρα Κ. says:
    17 years ago

    θα συμφωνησω με τον παλιο συντονιστη… ετσι και αλλιως τα χρήματα απλώς αλλαζουν χερια. Ευτυχως δεν είμαστε έμποροι να περιμενουμε τον πελατη να μπει στο μαγαζι. Ειμαστε εξω και δουλεια μας ειναι να καλυπτουμε αναγκες βρισκοντας αυτους που και οχι μονο εχουν τα χρήματα αλλα και την παιδεία και το μυαλό. η κρίση αλλωστε ρίχνει τις τιμες των ακινητων, των αυτοκινητων , των επιτοκιων, του πετρελειου, του χρυσού… καιρος ήταν.!!!

    Reply
  4. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    17 years ago

    Ανακαλώ ένα δάσκαλο θρησκευτικών από το δημοτικό, που μου έλεγε πόσο χρήσιμη είναι η εξομολόγηση… Μα τους 13 θεούς των Ελλήνων…!!!

    Reply
  5. Rex2 says:
    17 years ago

    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ! ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ! ΑΠΛΑ ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΑΣ. ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΣΑ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ; ΠΟΣΟΙ ΦΟΥΡΝΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ; ΠΟΣΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟ; ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ; ΑΠΛΑ ΜΙΛΗΣΤΕ ΚΑΙ ΒΟΥΡ!

    Reply
  6. PALIOS SINTONISTIS (APO TOUS PALAIOTEROUS says:
    17 years ago

    για τον φιλο Σακη ,αγαπητε και γω σαυτη την αγοαρα ειμαι τα τελευταια 27 χρονια. απλα υποστηριξα οτι οι οικονιμες επικρατουσες συνθηκες κανουν τους ανθρωπους να νοιωθουν μεγαλυτερη ανασφαλεια και ειναι ποιο ευαισθητοι στις ασφαλιστικες αναγκες και υπηρεσιες. αυτο ειναι ολο ανθρωπε μου.

    Reply
  7. fini says:
    17 years ago

    Η κρίση που βιώνουμε, όσο και αν ο συντάκτης θέλει να την μετατρέψει σε πωλησιακό εργαλείο, δεν έχει να κάνει με οικονομική κρίση αλλα με ΚΡΙΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ. Κρίση εμπιστοσύνης για τις τράπεζες που φάνηκε ότι δεν διαχειριστήκαν σωστα τους κινδύνους …κρίση εμπιστοσύνης για τις ασφαλιστικές που βλεπουμε να την επικαλούνται για να κρύψουν τα διαχειριστικά τους ελλείματα.
    Δεν είναι κακό κύριοι να το λεμε! … Μακάρι η κρίση να φερει καθαρση στο χώρο γιατί μονο έτσι θα νοιώσουν ξανά εμπιστοσύνη οι πελάτες.

    Reply
  8. GEORGE says:
    17 years ago

    την θεωρια του χαους εαν γνωριζει καποιος τοτε θα καταλαβει πως αυτο ακριβως εχει δημιουργηθει απο καποιυς με υψηλα συμφεροντα και ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ τα ΜΜΕ που το εργο τους ειναι πανευκολο σε μια τετοια ευαλωτη αγορα .
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΥΚΟΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΜΗΝΕΣ !!!ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟΚΟΥΤΙ.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nn-300x250-animated-banners-01gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ