Κάθετη είναι η άρνηση της ΕΔΕΕ στην επιχειρούμενη προώθηση τροπολογίας από τα ταμεία Τύπου, προκειμένου να επεκταθεί το αγγελιόσημο στη διαδικτυακή διαφήμιση. Στην επιστολή που απέστειλε η ΕΔΕΕ προς τον Πρωθυπουργό και τους Αρχηγούς των κομμάτων που στηρίζουν την Κυβέρνηση, από 2 Αυγούστου 2012, συνοψίζεται το μείζον ζήτημα, ως προς την πιθανή επέκταση του αγγελιοσήμου:
« …δηλώνουμε την κάθετη άρνησή μας στην επιχειρούμενη επέκταση του αγγελιοσήμου στο διαδίκτυο. Το αγγελιόσημο, όσο είναι αντιαναπτυξιακό και ζημιογόνο όταν εφαρμόζεται στα παραδοσιακά ΜΜΕ, τόσο καταστροφικό θα αποδειχθεί αν εφαρμοστεί στα διαδικτυακά ΜΜΕ.
Είναι απολύτως πρωτοφανές να προωθεί ένας ελληνικός επαγγελματικός κλάδος μια νομοθετική ρύθμιση που θα δημιουργήσει ανταγωνιστικό μειονέκτημα στα εγχώρια ΜΜΕ, αυξάνοντας το κόστος τους κατά 20% εν μια νυκτί, όταν οι διεθνείς κολοσσοί του διαδικτύου ήδη απορροφούν μεγάλο μέρος της ψηφιακής διαφημιστικής επένδυσης στην Ελλάδα.
Σε κάθε περίπτωση, το προσδοκώμενο έσοδο από το αγγελιόσημο στο διαδίκτυο δεν ξεπερνά τα 6-7 εκατ. ευρώ ετησίως και ενώ θα στραγγαλίσει το μόνο μικρό και οριακά αυξανόμενο τομέα της διαφήμισης, δεν μπορεί να αντισταθμίσει, ούτε κατ’ ελάχιστο, τη συνολική απώλεια του αγγελιοσήμου (λόγω της κάθετης πτώσης της διαφημιστικής δαπάνης από το 2009).
Οι εργαζόμενοι συντάκτες αποκλειστικά σε διαδικτυακά Μέσα έχουν και πρέπει να έχουν την κρατική μέριμνα για την προστασία των κοινωνικοασφαλιστικών τους δικαιωμάτων, όπως όλοι οι Έλληνες.
Δεν χρειάζονται ένα νέο έμμεσο φόρο, ο οποίος θα μειώσει ευθέως το διαφημιστικό έσοδο που διασφαλίζει, πρωτίστως, τις θέσεις εργασίας τους».
πηγή: advertising.gr