Συζητώντας με τις μεγάλες Εταιρείες των οποίων η επωνυμία παραμένει ισχυρή και την εμπιστεύονται, τόσο οι Πράκτορες όσο και το ευρύτερο κοινό, μάθαμε ότι ορισμένοι Μεγαλοπράκτορες αρχίζουν να φαίνονται πιο διαλλακτικοί, όσον αφορά το ύψος των Προμηθειών τους στον Κλάδο Αυτοκινήτων. Γενικά, στη χώρα μας τον τελευταίο χρόνο, όλοι οι Επιχειρηματίες και Ιδιοκτήτες Ακινήτων, λόγω της Κρίσης, άλλαξαν ελαφρώς τη Συμπεριφορά τους και έγιναν πιο διαλλακτικοί. Και τα ενοίκια μειώνουν και τις τιμές των εμπορευμάτων και των υπηρεσιών τους. Αυτό το ρεύμα της συγκατάβασης, φαίνεται να έχει επηρεάσει και τον Κλάδο, ιδίως τους Μεσίτες & Πράκτορες, οι οποίοι αφήνουν να εννοηθεί ότι θα συζητήσουν κάποια λογική μείωση των Προμηθειών τους και στη θέση της μείωσης να δεχτούν ένα μπόνους Παραγωγικότητας, δηλαδή, Κερδοφορίας. Αν το χαρτοφυλάκιο του (Χ) Πράκτορα, είναι κερδοφόρο, μετά χαράς να του προσφέρουμε ένα Μπόνους. Όταν όμως το χαρτοφυλάκιό του έχει συντελεστή ζημιών πάνω από 100% επί του ασφαλίστρου, πώς είναι δυνατόν να συνεχίσουμε να δεχόμαστε τις εργασίες του; Ποιος μπορεί να διαφωνήσει με αυτή τη λογική. Ίδωμεν…
Εντάξει, τα διαφημιστικά έσοδα από τις διαφημίσεις είναι και αναγκαία και, μεγάλα.
Συγνώμη, ξέχασα να ρωτήσω. Τα μεγάλα κανόνια που, τις περισσότερες φορές οδήγησαν και στο κλείσιμο πολλών εταιρειών, από ποιούς έσκασαν ;
Καλό θα ήταν να συζητήσετε και με εκπροσώπους των Μεσιτών και Πρακτόρων για το θέμα των προμηθειών και όχι να δημοσιεύετε τα συμπεράσματα των εταιρειών οι οποίες προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα της μείωσης των προμηθειών. Οσον αφορά την εμπιστοσύνη των πρακτόρων και μεσιτών προς τις εταιρείες δεν έχει καμία σχέση με την υποτιθέμενη ισχυρή επωνυμία αλλά από την εμπιστοσύνη και συμπεριφορά των εταιρειών προς τους διαμεσολαβούντες. Την ασφαλιστική αγορά την στηρίζουν τόσο οι διαμεσολαβούντες όσο και οι ασφαλιστικές εταιρείες. Ετσι το αποφασίζουμε και διατάζουμε από την μία πλευρά, όποια κι εαν είναι αυτή, δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Ας εξαντλήσουν οι εταιρείες το εσωτερικό τους οικονομικό “νοικοκύρευμα” και ας έρθουν μετά να συζητήσουν με τους διαμεσολαβούντες για αλλαγές στο προμηθειακό καθεστώς.
ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΙΠΑΤΕ;;; ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ;;; ΧΑΧΑΧΑ…ΝΑΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑ ΤΖΕΤ-ΣΚΙ (κατά Λαζόπουλον) ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΑΤΕ !!!
ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΔΙΑΝΤΡΟΠΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ…ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΠΙΠΙΛΑΤΕ ΣΑΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ…!!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ…ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΛΛΕΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΕΠΟΧΕΣ.
ΟΛΗ ΤΗΝ “ΛΑΤΡΑ” ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ..ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ -ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΟΠΩΣ:
ΕΚΔΟΣΕΙΣ,,ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ,,ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ,,ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΕΣ,,ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ,,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ…!!!
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ…ΠΑΝΟΥΡΓΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ…!! ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ …ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΩΝ …ΝΤΡΟΠΗ…!! ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΠΛΗΡΟΝΟΥΝ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ …ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΙΝΟΥΝ…ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ …ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ !! ΚΑΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΙΣ …ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥΣ…!!!
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ …ΕΜΕΙΣ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ…ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ…ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ Η …ΣΥΝΕΝΑΙΣΗ ΤΟΥΣ …ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΩΝ …ΔΗΘΕΝ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΤΕ …ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΝΑ ΕΝΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΑΣ ,,ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ…ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ….ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ…ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΞΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ …ΜΟΝΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ…!!
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ…ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ…ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΑΣ.
Σχετικά με την μείωση των προμηθειών , θα πρεπει να γίνει γνωστό οτι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές λαμβάνουν προμήθεια στο 50% των ασφαλίστρων που εισπράτουν, αφου εφτασαν το δικαίωμα συμβολαίου στο 30%.
Οσον αφορά για τους μεγαλοπράκτορες που συζητάνε για μείωση προμηθειών , δεν εκπροσωπούν την τάξη των διαμεσολαβούντων, αλλά θα θέλαμε να μάθουμε και τα ονόματα τους, γιατί το “μεγαλοπρακτορες και μεσίτες συζητούν την μείωση προμηθειών” δεν λέει ΤΙΠΟΤΑ.
Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει πρώτα να περικόψουν δαπάνες που δεν χρειάζονται, π.χ. εκατομμύρια αχρηστα διαφημιστικά φυλλάδια διανεμονται απο τις εταιρείες, ταξίδια αναψυχής που τα βαφτίζουν εκπαιδευτικά, χλιδάτα γραφεία , δαπανερά γεύματα , πανάκριβα αυτοκίνητα , θαλαμηγοί και πολλές άλλες αλόγιστες δάπανες .
Θα πρέπει να καταλάβουν οι ηγεσίες των ασφαλιστικών εταιριών οτι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι η κύρια πηγή πρόσκτησης εργασιών , σωστής καί άμεσης διαφημισης και κουβαλητές ζεστού χρήματος.
Το θέμα των προμηθειών είνια ένα τεράστιο θέμα όπου με βάση το Solvency II υπεισέρχεται η διαχείριση του κινδύνου σε όλους τους κλάδους
Επομένως και στον κλάδο των αυτοκινήτων θα πρέπει να υπάρχει θετικό τεχνικό αποτέλεσμα
Δεν είναι δυνατόν μεγάλα πρακτορεία να εξαρτούν την προμήθειά τους απο τον όγκο της παραγωγής τους ή της άμεσης απόδοσης των ασφαλίστρων, χωρίς να εξετάζεται και η ποιότητα του χαρτοφυλακίου τους
Δηλαδή τι σόϊ παραγωγή και κέρδος σε ότι αφορά το τεχνικό αποτέλεσμα μπορούν να φέρουν τα ΦΔΧ τα ΤΑΧΙ ή τα ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ή τα ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ κλπ ή
Τι σόϊ θετικό αποτέλεσμα μπορεί να φέρει ένα χαρτοφυλάκιο όταν δεν γίνεται επιλογή απο τον διαμεσολαβητή των οδηγών που μπορούν να είναι κάθε καρυδιάς καρύδι ή κατόχων που κυκλοφορούν παλιά αυτοκίνητα κάθε είδους επικίνδυνα για την οδική ασφάλεια ?
Τι προμήθεια μπορεί να δώσει μία σοβαρή ασφαλιστική εταιρία γι αυτού του είδους τους ΑΠΙΘΑΝΟΥΣ διαμεσολαβητές που τις ζημιώνουν ΟΠΩΣ ΖΗΜΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ με αποτέλεσμα να την πληρώνουμε ΌΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ και κυρίως γιατί να την πληρώνουν οι καλοί στη δουλειά τους ?
Έχετε σκεφθεί κύριοι ότι το ύψος της προμήθειάς μας στο μέλλον θα εξαρτάται απο τέτοιου είδους ΚΑΚΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ γιατί συνήθως Ο ΟΓΚΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥΣ είναι κοινώς ΣΑΒΟΥΡΑ που μας ζημιώνει όλους μας?
Η λύση είναι μία !
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ, ΑΛΛΑ ΑΝΑ ΚΩΔΙΚΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΟΓΚΟ της παραγωγής σε συνδυασμό με το ΚΕΡΔΟΣ και το τεχνικό αποτέλεσμα που θα προκύψει
ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΒΑΖΕΙ Ο ΣΑΚΚΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΚΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!
Νικολάκος Γιώργος
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΑΚΤΟΡΑΣ.ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΟΓΚΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Η ΑΠΟ ΙΔΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ,ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΤΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΑ ΣΕ ΕΝΑ Η ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ,ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ME ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ; ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ Η ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ,ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΑ,ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΩΣΤΕ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΤΑΡΙΕΣ ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ;
Απορώ, δε βλέπουν ότι σε λίγο τα μισά ασφαλιστήρια δεν θα μπορούν να πληρώνονται από τους ασφαλισμένους λόγω της οικονομικής κατάστασης ; Αν δεν υπάρχουν εισπράξεις αλλά μόνο ακυρώσεις, τι λόγο έχει η όποια συζήτηση για το προμηθειακό καθεστώς ;
Προσέξτε, υπάρχουν ήδη Εταιρείες που ζητούν αλλαγή της σύμβασης με σκοπό τη μικρότερη διάρκεια πληρωμής από μας. ΤΙ ΛΕΤΕ;
Προς κ. Νικολάκο:
Συμφωνώ για τους κακούς διαμεσολαβητές οι οποίοι με διάφορες ψευτομαγκιές,προσπαθούν να πάρουν παραγωγή (κατοικία επαρχίας, αναδρομική ασφάλιση για κάλυψη ζημιών και άλλες χαζομάρες). Αλλά αυτό που λέτε για τους ηλικιωμένους οδηγούς και τα παλιά οχήματα δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή τι θα κάνει ένας διαμεσολαβητής που θα του έρθει στο γραφείο του ένας παππούς με αυτοκίνητο του 1990; Τι θα του πει δηλαδή “αστο ρε μεγάλε, άραξε στο σπιτάκι σου μεγάλωσες πια”; Αφού οι περισσότερες εταιρίες δεν έχουν κανόνες ανάληψης αυτού του είδους. Το underwriting είναι ευθύνη των εταιρειών και όχι των διαμεσολαβητών (τουλάχιστον σε επίπεδο συμβούλων & πρακτόρων).Ας βάλουν κριτήρια ηλικίας οδηγού και οχήματος και να τα ακολουθήσουμε κατά γράμμα. Βέβαια για ποιο underwriting μιλάμε…εδώ ούτε το Β/Μ δεν εφαρμόζουν, με αποτέλεσμα να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι καλοί και ζημιάρηδες οδηγοί.Πως μπορεί δηλαδή ένας πράκτορας όπως εγώ να ελέγχξει την ποιότητα της παραγωγής του στον κλάδο αυτοκινήτου (σε κλ. πυρός και ζωής συμφωνώ ότι ο καθε ασφαλιστής μπορεί να κάνει τις παρατηρήσεις του);
ο κος ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ θετει τα πραγματα στην σωστη βαση ας ληφθει σοβαρα υποψιν η ποιοτητα του χαρτοφυλακιου στον υπολογισμο των προμηθειων ,σε αντιθετη περιπτωση το συστημα αντι για επαγγελματιες και υπευθυνους ανθρωπους, θα παραγει ανηψια και ανηψουλες που με μια προνομιακη συμβαση θα σαρωνουν την σαβουρα της αγορας βυθιζοντας κλαδο και εργαζομενους
συμφωνω με τον χωλιδη, απο την προμηθεια τι να αφαιρεσω, τα τηλεφωνα, τις courier την υπαλληλο, την ΔΕΗ, το ενοικιο, εγω θα τους στειλω ολους στα δικαστηρια, αφου μονομερως θα θελουν να μου τροποποιησουν την συμβαση που εχουμε υπογραψει, και αν δε βγαλω ακρη με τα λαμογια τις εταιριες θα τους το βαρεσω το κανονακι!!!!!
ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΩΡΓΟ ΝΙΚΟΛΑΚΟ, ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ. ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΑΒΟΥΡΑΣ, ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ( ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ) ΑΛΛΑ ΣΑΒΟΥΡΑ ΚΑΤΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΗΤΑΝ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ. ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ, ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ B. MALUS, ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ, ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ, ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ; ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙΣ; ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΜΥΛΟ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ . ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΞΕΡΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΣΤΟΧΟ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΟΥ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΚΕΙΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙΣ; ΤΙ ΕΙΣΑΙ; ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ, ΥΠΟΧΩΡΩΝΤΑΣ ΣΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΤΕΛΟΣ ΤΟ ‘ΜΝΗΜΟΝΙΟ’ , ΤΟ SOLVENCY, ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΠΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΙΑ CROUPAMA ΝΑ ΖΗΤΑ 6ΕΤΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΣΧΥΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ. ΑΣ ΜΗ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
Ι. ΜΠΟΥΡΛΑΚΗΣ
Κε Νικολακο το Δικαίωμα συμβολαίου που ακριβώς υπολογίζεται.; Εαν αύριο η και αντι μεθαύριο το Δικαίωμα γίνει ας πούμε 70 %, τότε θα συνεχίσουμε να μιλάμε για τεχνικό αποτέλεσμα. Μέσω του δικαιώματος μπορύν να μαγειρεύουν οπως θέλουν το τεχνικό αποτέλεσμα. Τι…. δεν γίνονται αυτά;; Ειστε σίγουρος; ποιός θα τους εμποδίσει; Η επιβλέπουσα αρχή (οπως κιαν ονομάζεται) η τα συνδικαλιστικά οργανα;; Μήπως η Ενωση; Η ΛΥΣΗ είναι ΕΝΑ συνδικαλιστικό όργανο και γροθιά στο τραπέζι. Σε όλους και σε όλα “εβαλαν χέρι ” κε Νικολάκο και επεται συνέχεια. Παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος και να είστε εσείς καλλίτερος προφήτης. Με ειλικρινή (χωρίς ιχνος ειρωνείας) εκτίμηση και λίγη απορία ,διότι συνήθως συμφωνώ με τα σχόλιά σας.
επειδη εγω ειμαι μικρος πρακτορας, δεν ξερω για τους υπολοιπους, αλλα εγω την προμηθεια μου δεν θα την μειωσω, αλλα θα την χαρισω. για να μπορουν οι εταιριες να πληρωνουν τις προμηθειες των ΜΕΓΑΛΟΠΡΑΚΤΟΡΩΝ με τις 6μηνες αποδοσεις ασφαλιστρων+++, τις ζημιές των συμβολαίων τους με μηδενικο κερδος (επαρχια), τους φαναρτζηδες που διπλοχρεωνουν, τα bonus και τα plus των μεγαλοστελεχων τους κ.α. κατανοω βεβαια απο πλευρας σας την επιθυμια δημιουργιας εντυπωσεων και εξεταζω οτι οι περισσοτερες σας διαφημισεις ειναι απο μεγαλοπρακτορες. οι ασφαλιστικες δεν ειχαν budget για σας, τωρα ομως με τη μειωση προμηθειων, την εξαλειψη των παραδοσιακων δικτυων πωλησης, την αυξηση του δικαιωματος, την “χρεωση” ολου του διαχειριστικου στους διαμεσολαβουντες κ.α θα εξασφαλισουν ενα διαφημιστικο κονδυλι και για σας…. αστεια πραγματα οταν ξυπναμε ενα πρωι με την διαθεση να “φτιαξουμε” τα κακως κειμενα, ξεκινωντας απο το σπιτι του γειτονα..
ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΣΙΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ? ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ?ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΩΝ?ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ¨ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ¨ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ?ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΥΠΕΡΟΓΚΩΝ ΠΟΣΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ?
ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΙ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΕΣ…..ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΑΚΤΟΡΑ, ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΑ Η ΤΟΝ ΜΕΣΙΤΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΑΣΑ¨ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ(ΕΚΔΟΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ,ΠΡ. ΠΡΑΞΕΙΣ,ΖΗΜΙΕΣ,ΔΗΛΩΣΕΙΣ,ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ)¨ Η ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΑΝΕ ΣΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ( ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΕΠΑΦΩΝ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ).ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΡΘΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΚΛΙΜΑ .
Προς Μπουρλακή Γιάννη,
Αγαπητέ μου Γιάννη ,
Σ’ ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου αλλά είμαι τεχνοκράτης και όχι παράλογος !
Ως πολιτικοποιημένο και ευαίσθητο άτομο με την κοινωνία για τις κοινωνικές αδικίες που συμβαίνουν γύρω μας, προσπαθώ με τις μικρές μου δυνάμεις να βοηθήσω να διορθωθούν, αλλά δεν είμαι στραβός και μονο-κόματος (λόγω κόματος) αλλά προσπαθώ να αφουγκραστώ τις αλλαγές στην κοινωνία μας και να καταλάβω.
Τα τελευταία 30 χρόνια ζούσαμε υπό καθεστώς δημοκρατίας πρωην σοσιαλιστικού ανατολικού τύπου, με όλα τα στραβά της δημόσιας διοίκησης, τις μίζες, τους παράλογους διορισμούς και την εξάρθρωση της αγροτικής παραγωγής, την έλλειψη πραγματικής παραγωγικότητας και της κοινής λογικής και την μαγική εικόνα των οικονομικών δεικτών. Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα ,την υποβάθμιση της δημοκρατίας και των δομών της, την υποβάθμιση της πολιτικής και της οικονομίας που οδήγησαν στο κατάντημα μας σε κακομοίρηδες, ζήτουλες και παίγνια των Ευρωπαίων σε όλους τους τομείς ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ .
Στην ελληνική πραγματικότητα υπήρχαν και εξακολουθούν να υπάρχουν πλήθος στραβομάρες, απατεωνιές και παραλογισμοί που ξεκινούν απο την ανικανότητα των κυβερνήσεων, των υπουργίσκων και των λαμόγιων κάθε είδους, που μας έφθασαν εδώ που μας έφθασαν και έτσι καταντήσαμε υποχείρια του ΔΝΤ με σφουγγοκωλάριους τους τωρινούς κυβερνήτες μας, που με δική τους ευθύνη καθώς και των προηγούμενων φθάσαμε εδώ που φθάσαμε
Ας μιλήσουμε όμως για την αγορά μας!
Βρες μου στ’ αλήθεια ένα manager ελληνικής ασφαλιστικής εταιρίας, που έδωσε τα τελευταία 20 χρόνια κέρδη στους μετόχους της.
Εγώ μετράω στα δάκτυλα του ενός χεριού, κάποιους νοικοκύρηδες πραγματικά επιτυχημένους και ικανούς managers ασφαλιστικών εταιριών, που ξέρουν να διαλέγουν τα δίκτυά τους με ποιοτικά κριτήρια και πληροφορίες απο την αγορά.
Managers και διοικήσεις που βάζουν όριο στην προμήθεια που δίνουν, που αξιολογούν το χαρτοφυλακιο που παίρνουν μέσα απο διαδικασίες αξιολόγησης πελατών -αυτοκινήτων-πυρός -ζωής, που καταγράφουν ζημιές ανα περιοχή και ηλικία και τέλος που εκπαιδεύουν τα δίκτυά τους να κάνουν σωστό underwriting ακόμα και στο αυτοκίνητο.
ΑΥΤΟΙ ΟΙ MANAGERS ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΤΑΓΗ ΗΜΕΡΑΣ και δεν χρειάζεται καμία απόφαση της ΕΠΕΙΑ για να τους βάλει σε σειρά
Με άλλα λόγια κάνουν ΗΔΗ ότι είναι αυτονόητο και ζητάει το Solvency II Εδώ πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι το Solvency δεν έπεσε απο τον ουρανό, αλλά με κάποιους άλλους τρόπους ,ονομασίες αλλά σίγουρες μεθόδους Risk Management εφαρμόζεται απο χρόνια στην Ευρώπη με θετικά αποτελέσματα απο κάποιους managers αλλά ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ απο πολύ λίγους γιατί η μηχανογράφηση των εταιριών στην Ελλάδα είναι ώ επι το πλέιστον ΑΘΛΙΑ και δεν δίνει εικόνα παραγωγής-ζημιών ανα κλάδο και ανα παραγωγό και ειδικές πληροφορίες με ένα απλό ΚΛΙΚ
Αυτοί που το εφαρμόζουν όσο μπορούν στην Ελλάδα, υπάρχουν και τους ξέρετε όλοι.
Αυτοί όμως οι άξιοι άνθρωποι δεν αρέσουν σε κάποιους διαμεσολαβητές γιατί είναι σκληροί και απαιτητικοί στην συνεργασία τους και ζητάνε κερδοφόρα αποτελέσματα.
Ακόμα θυμάμαι τον Βασιλείου της Alico, που αρνήθηκε λυσαλέα να λειτουργεί με κάρτες νοσηλείας στα νοσοκομειακά του προγράμματα και χωρίς καμμία απαλλαγή όταν οι άλλοι, ιδιοκτήτες και μη κάποιων ασφαλιστικών εταιριών, τα “κονομάγανε¨ πουλώντας νοσοκομειακές πυτζάμες και 100% κάλυψη, γιατί ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΑΚΡΙΒΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥΣ
Όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχουν managers που έχουν γίνει πάμπλουτοι οι ίδιοι, λόγω της κομματικής ή πολιτικής τους θέσης με θέσεις σε προεδρεία επαγγελματικών συνδέσμων και άλλες δοτές περγαμηνές, όχι λόγω της ικανότητάς τους στην διοίκηση και της μόρφωσής τους, αλλά λόγω της πολιτικής ή την κομματικής τους ταυτότητας ή λόγω του ότι έπαιζαν κάποτε τένις με το τάδε υπουργό, χωρίς να συμπεριλαμβάνω “αδάμαντες” τύπου Ψωμιάδη που μέχρι και πριν τρία -τέσσερα χρόνια τους επαινούσε ο τύπος και η αγορά για την “μαγκιά” τους
Στην ελληνική ασφαλιστική πραγματικότητα αυτά συμβαίνουν και θα συμβαίνουν
Θα υπάρχουν ασφαλιστές που θα σχεδιάζουν ακόμα και τώρα προϊόντα στο πόδι κάνοντας dumbing για να εισπράξουν ρευστότητα ή για να μαζέψουν παραγωγή για να την πουλήσουν αργότερα
Θα υπάρχουν ασφαλιστικοι σύμβουλοι που δεν βάζουν σαν προτεραιότητα το συμφέρον του πελάτη αλλά την πρόσκαιρη προμήθεια τους Που δεν μελετούν τους όρους και τους κανόνες underwriting
Που δεν τους ενδιαφέρει το μέλλον και η επιβίωση της ασφαλιστικής εταιρίας αλλά η πρόσκαιρη συνεργασία
Θα υπάρχουν διοικητικοί υπάλληλοι που αδιαφορούν επίσης για την πορεία της ασφαλιστικής επιχείρησης ή δεν επενδύουν σε εργαλεία να την διαχειριστούν επειδή προτιμούν να διαθέτουν έξοδα για promotion και ταξιδάκια παρά για μηχανογράφηση
Υπάρχουν επίσης κακοί γιατροί,δικηγόροι,συνεργεία,νοσοκομεία, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών ή και πελάτες που εκμεταλεύονται την όλη κατάσταση που νομίζουν ότι κοροϊδεύοντας έχοντας ήδη μια προϋπάρχουσα ασθένεια ή ήδη μία ζημιά στο αυτοκίνητό τους ή καλύπτοντας τις μαύρες τρυπες που δημιούργησαν θα λύσουν το πρόβλημα τους αλλά δεν είναι έτσι
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ και δεν μπορούμε να παραμένουμε απαθείς στις στραβομάρες ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ
Τώρα πρέπει να καταβάλουμε τα ασφάλιστρα πιο γρήγορα
Πρέπει να εξηγούμε στους πελάτες μας και να τους βοηθάμε να βρουν λύσεις και είμαστε ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ γι αυτό
Πρέπει να διαπαραγματευόμαστε δίκαια με την πολιτεία και το επικουρικό για να μην φορτωθούμε άλλες επιβαρύνσεις πλην δικαιώματος συμβολαίου ΤΕΟ κλπ
Πρέπει να μας μειώσουν τις προμήθειες γιατί κάποιοι μεγαλοπράκτορες έστειλαν μέσα στο μεγαλο-πακέτο τους ΦΔΧ,ΤΑΧΙ,ΕΝΟΙΚΑΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ για να γράψουν παραγωγή κάποια μεγαλοστελέχη ασφαλιστικών εταιριών και να πάρουν ΤΙΣ ΕΦΑΠΑΞΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΑΡΕΣ καποιων εκατομμυρίων
Πρέπει να μας μειώσουν τις προμήθειες γιατί κάποιοι ασφαλιστές και κυρίως στελέχη που τους μάζεψαν ασέλγησαν επάνω στο πελατολόγιο της Ασπίδας, μέσω του πρώην δικτύου της Ασπίδας, που περιμάζεψαν χωρίς ντροπή και έλεγχο της ΕΠΕΙΑ και την πολιτείας
Άσε μωρε Γιάννη Αξιοκρατία παντού ακόμη και στα χαρτοφυλάκια ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ
Με εκτίμηση
Νικολάκος Γιώργος
Μπράβο στους συναδέλφους για να μην περάσει η προπαγάνδα για τις μειώσεις των προμηθειών .Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι με ποιο τρόπο θα μπορέσουν να αντισταθούν οι διαμεσολαβητές , γιατί βλέπομαι πως αντιμετωπίζονται απο τα δίκτυα.
Οσοι χαϊδεύουν με τον ένα η άλλο τρόπο τις Εταιρείες, είναι ευτοί που μέχρι τώρα πληρώνανε τα ασφάλιστρα όποτε και όπως ήθελαν. Γι αυτό τώρα παίρνουν το μέρος τους μήπως και πάλι εξαιρεθούν. Το σχέδιο της ΕΠΕΙΑ δίνει το παραθυράκι στις Εταιρείες.
ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ;
Ολοι οι εμείς οι << λεγόμενοι μικρο-πράκτορες>>, δεν δημιουργήσαμε προβλήματα η, αν το κάναμε ήταν πολύ μικρότερα αυτών που προκάλεσαν οι λεγόμενοι << μεγαλο-πράκτορες >>. Από μας, Εταιρεία δεν κινδυνεύει. Από τους μεγάλους, κλείνει !! Οποιος το κατάλαβε, το κατάλαβε !!
παντως ειναι πολυ κριμα που και σε αυτες τις ψιλοκουβεντουλες που κανουμε ασχολουμαστε με solvency και βλακειες! για τη μειωση των προμηθειων μας υπαρχει περιρεουσα ατμοσφαιρα εδω και 3 χρονια τουλαχιστον. το solvency μας μαρανε; αφηστε στην ακρη τις δικαιολογιες τους, μας ριχνουν το δολωμα κι εμεις τσιμπαμε και ψαχνουμε να βρουμε γιατι ημασταν και ειμαστε ο φτωχος συμπεθερος. μακαρι να μπρουσαμε να συσπειρωθουμε με καποιον τροπο και να τους βουλωσουμε τα στοματακια για να καταλαβουν οτι απο μας τρωνε “ψωμακι” ολα τα θηρια!!
Οποιος δεν κατάλαβε ότι ζούμε σε ένα χρεωκοπημένο κράτος και σε μια χρεωκοπημένη αγορά δεν έχει καταλάβει τίποτε ή δεν βλέπει και δεν διαβάζει ή δεν καταλαβαίνει τίποτε γύρω του
Όποιος δεν αντιλαμβάνεται ότι το σύστημα των μεγάλων πιστωτικών ορίων, εξέθρεψε απατεώνες και τύπου ΚΑΓΙΕΝ μπαταξήδες, εις βάρος των έντιμων διαμεσολαβούντων και μας οδήγησε σε ασφαλιστικές εταιρίες τύπου Aspis και Comercial, Leben και πιο πριν Εγνατίας και Βεργίνας και Standard κλπ
Όποιος δεν μαζέψει τα προσωπικά του έξοδά ,τις υποχρεώσεις του και δεν εννοήσει ότι ο διαμεσολαβητής είναι θεματοφύλακας των ασφαλίστρων ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ
Όποιος αρνείται ότι τα χρήματα που εισπράτει ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ Σ ΑΥΤΟΝ αλλά στους ασφαλισμένους και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να τα χρησιμοποιεί για κάλυψη των δικών του αναγκών
Τότε έχει πρόβλημα και καλό θα είναι να αλλάξει επάγγελμα, για να ηρεμήσουμε και μεις απο την παρουσία του, γιατί εάν υπάρχουν τέτοιοι σαν κι αυτόν, πάντα θα ξεφυτρώνουν απατεώνες ή βλάκες ή αφελείς , που μόνον κακό κάνουν στην αγορά εις βάρος ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ, που πληρώνουν την νύφη
Εξ αιτίας αυτών των απόψεων της συμπεριφοράς τους και των επιλογών τους εκτρέφονταν και εξακολουθούν να εκτρέφονται εταιρίες και ασφαλιστές τύπου Ψωμιάδη και σφουγγοκωλάριοι ή ΒΛΑΚΕΣ διαμεσολαβητές κάθε είδους
Βεβαίως μιλώ και ΤΟΝΙΖΩ ότι μιλάω μόνον για τα ασφάλιστρα ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ και ΟΧΙ για τις προμήθειες που είναι θέμα άλλης κουβέντας και έχει να κάνει με το λειτουργικό μας κόστος συν ένα λογικό κέρδος με βάση κερδοφόρα αποτελέσματα χαρτοφυλακίου (additional profit commission)
Βεβαίως μιλώ για το άδικο και παράλογο και εν πολλοίς ελληνικής εφεύρεσης ΛΗΣΤΡΙΚΟ δικαίωμα συμβολαίου που μας ΑΡΠΑΖΟΥΝ οι ασφαλιστικές εταιρίες απο την τσέπη μας.
Μας δίνουν βέβαια προμήθεια δήθεν μεγάλη, επι του καθαρού αλλα επι της ουσίας Μ Ορου 13-14% που είναι περίπου ίδια με την μέση προμήθεια και τις αμοιβές στην ΕΕ
Όλα αυτά πρέπει να συζητηθούν με τις ασφαλιστικές εταιρίες στο σύνολό τους και την πολιτεία αλλά με τι συνδικαλιστική ηγεσία να συζητήσουμε που αυτή άγεται και φέρεται απο τα πράγματα τα προσωπικά συμφέροντα και τις προσωπικές αντιπαραθέσεις ?
Ξέρετε τελικά τι θα γίνει ?
Σταδιακά έαν δεν βάλουν όλοι έντιμα τα πράγματα κάτω να τα συζητήσουν και για να βοηθήσουν τους διαμεσολαβητές, το ασφάλιστρο θα φύγει έξω σε άλλες ευρωπαίκές εταιρίες μη εγκατεστημένες στην Ελλάδα, μεσω συνεργασιών ελεύθερης παροχής υπηρεσιών
Τότε να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκκος, γιατί ασφαλιστήρια δεν θα μπαίνουν πια στο χαρτοφυλάκιο των ελληνικών ασφαλιστικών εταιριών αλλά των ξένων Γερμανικών,Δανέζικων,Βελγικών,Αγγλικών κλπ
Τότε θα δούμε τι σημαίνει Bankassurance, direct sales, e-sales και αλλες ιστορίες που μας τσαμπουνάνε τα τελευταία χρόνια κάποιες ασφαλιστικές εταιρίες που δεν σέβονται όσους τους στήριξαν τόσα χρόνια και θεωρούν ότι μιλουν σε αφελείς και κορόϊδα!!!!!!
Γιώργος Νικολάκος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΚΟΥ.
kε Νικολακο ,σωστο σας βρισκω…αλλα ποιοσ μας ακουει ? ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ..ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ…ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ.. ΠΟΥ ΥΠΟΣΚΑΠΤΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ… ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΚΒΙΑ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΚΟΝΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ… ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΟΤΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΓΙΝΑΝΕ “ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ..ΣΙΓΟΥΡΕΣ”…
ΕΤΣΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ …ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ…ΜΕ ΑΝΥ ΤΑΙΜΕ ΟΝ ΛΙΝΕ
…. ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΟΥΝ ΑΠΟ (ΠΟΙΟΥΣ ?) ..ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ …ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ !! ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΥΨΙΣΤΗΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ …
…ΟΜΩΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ….ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ …ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ… ΕΘΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ…ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ…ΑΦΟΥ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ,ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΠΛΕΟΝ,ΤΟΥΣ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ…
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ…
ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ !!
ΓΥΡΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΠΙΣΩ….ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ..ΠΟΥΛΑΝΕ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ…ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΓΚΙΣΕ…ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΟΣΕΣ ΠΟΥΛΟΥΝ,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ !!
ΓΥΡΙΣΤΕ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥΣ ΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΕΙΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ… ΠΟΥ ΚΑΛΙΕΡΓΟΥΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ …ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ…ΤΩΡΑ !!
ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ…Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ …ΕΜΠΡΑΚΤΑ,ΑΠΟ ΜΑΣ…ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ !!! ΕΜΠΡΟΣ…!!!
Ετσι ακριβώς είναι τα πράγματα φίλε Γιώργο.