Ένα από τα πιο σημαντικά Εκπαιδευτικά Κείμενα για τις Πωλήσεις που έγραψα στην Καριέρα μου ήταν η «Αξία της Οργανωμένης Παρουσίασης» η οποία περιλαμβάνεται στο πρώτο μου βιβλίο που έχει τίτλο: «Ο Πυρήνας της Επιτυχίας στις Πωλήσεις». Το Κείμενο γράφτηκε το 1984 όταν η Morax ξεκινούσε τα Σεμινάριά της στον Πύργο των Αθηνών, όταν όμως το διαβάσετε (παρουσιάζεται στη σελίδα 59 του παρόντος τεύχους ), θα διαπιστώσετε ότι είναι Επίκαιρο όσο Ποτέ! Είναι διαχρονικό και όσοι το διαβάσουν, θα ξεκαθαρίζουν τη σκέψη τους για τις Πωλήσεις. Αν μπορούσαν οι Άνθρωποι να το καταλάβουν και να το χωνέψουν, θα ήταν ουρά έξω από τα γραφεία μας να γίνουν Πωλητές! Παρόλο που πέρασαν 28 χρόνια από τότε που το έγραψα εξακολουθεί να παραμένει ως το μοναδικό «Εργαλείο» αύξησης του ποσοστού του.
«Κλεισίματος της Πώλησης»! Ενώ το δίδασκα στους Αμερικανούς Ασφαλιστές μου για χρόνια, όταν εργαζόμουν στη Νέα Υόρκη, δεν μπόρεσα να χωνέψω τόσο ξεκάθαρα το πλαίσιο μέσα στο οποίο σχεδίασα το Σταυρό που Επεκτείνει τη Δύναμη της Πίστης στα τέσσερα κρίσιμα σημεία της Εργασίας του Ασφαλιστή, που έχει ως επίκεντρο τον «Πυρήνα της Πίστης»!
Στο πάνω μέρος του σταυρού ισχύει η Δύναμη της Πίστης του Ασφαλιστή στη Χρησιμότητα και Αναγκαιότητα της Ασφάλισης. Στη δεξιά πλευρά του σταυρού, ισχύει η Δύναμη της Πίστης του Ασφαλιστή στην Αποτελεσματικότητα της Οργανωμένης Παρουσίασης, στο κάτω μέρος του σταυρού, ισχύει η Δύναμη της Πίστης του Ασφαλιστή στην «Αποτελεσματικότητα του Νόμου των Πιθανοτήτων» και στο αριστερό μέρος του σταυρού, η Δύναμη της Πίστης του Ασφαλιστή στην Αφιλοκερδή Εξυπηρέτηση του Πελάτη του.
Το δυστύχημα είναι ότι ελάχιστοι ακόμα Ασφαλιστές διαθέτουν και χρησιμοποιούν πιστά μια Οργανωμένη Παρουσίαση, παρόλη τη δημοσίευση του «ΜΕΛΟΙΚ» σχεδόν κατά 100%, τόσο σε παλαιότερα τεύχη του «Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ» όσο και στα πρόσφατα που εκδόθηκαν ξανά από τον Σεπτέμβριο, 2011.
Μόνο οι Κορυφαίοι χρησιμοποιούν μια Οργανωμένη Παρουσίαση, για αυτό και είναι Κορυφαίοι!
Η Οργανωμένη Παρουσίαση όπως θα διαβάσετε, όποια και αν είναι αυτή, πρέπει να είναι δοκιμασμένη.
Πρέπει να Κάνει αυτόν που δεν ενδιαφέρεται να… ενδιαφέρεται!
Αυτό ακριβώς είναι το Σημείο που Κρύβει το Μυστικό της Επιτυχίας του Ασφαλιστή…
Όταν ο Ασφαλιστής μετά από πολλές χρήσεις της «Οργανωμένης Παρουσίασης» αρχίσει να Πιστεύει στην «Αποτελεσματικότητά της», δεν δέχεται την απόρριψη στην Πώληση του Ραντεβού!
Δείτε τη συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, τεύχος 5, Ιανουάριος 2012. Γίνετε συνδρομητές στο www.asfalistikomarketing.gr, διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών. Περισσότερες πληροφορίες: 210 9578130-2