Ασφαλιστικές Ειδήσεις

16+1 χρήσιμα θέματα για την ασφαλιστική αγορά στο ΑM Ιουλίου – Αυγούστου!


Με κεντρική συνέντευξη του Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη, καθηγητή Χρηματοοικονομικής Διοίκησης κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό Marketing Ιουλίου – Αυγούστου.

Όπως αναφέρει “εάν οι δαπάνες μειωθούν δεν χρειάζονται να  επιβληθούν νέοι φόροι ούτε χρειάζεται να υπογράφουμε μνημόνια για να πάρουμε και άλλα δάνεια”. Πολυπρισματικός και πολυγραφότατος ο ακαδημαϊκός καθηγητής Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης έχει εκδώσει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό περισσότερα από 100 βιβλία, έχει δημοσιεύσει 250 άρθρα σε διεθνή περιοδικά και έχει υπογράψει 20 κεφάλαια σε εγκυκλοπαίδειες. Στην πορεία του έχει  διακριθεί πολλές φορές για την προσφορά του και είναι ο μόνος Έλληνας που βρίσκεται στη λίστα με τους πιο παραγωγικούς επιστήμονες στον κόσμο.

 Στο τεύχος επίσης θα διαβάσετε:

Editorial: Τέλειωσαν τα ψέματα με τα ανασφάλιστα

Ο Γερμανός, Ο Καναδός και ο Ελληνοαμερικάνος – Άποψη, Νίκος Μωράκης

“Όταν μια αγορά αναδύεται από την ύφεση και βγαίνει από την κρίση, το πρώτο διάστημα προσελκύει επενδυτές με τεράστια κεφάλαια που είναι διατεθειμένοι να πάρουν υψηλά ρίσκα”  Η ψευδαίσθηση του κοινωνικού κράτους & η «ομηρία» των ιδιωτών  

360 View: Τα μη επανδρωμένα πλοία αλλάζουν τη ναυτιλία

«Μόνο όταν τα πλοία θα λειτουργούν χωρίς τη φυσική παρουσία των ανθρώπων θα μπορέσουμε να μειώσουμε την ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιείται, να αφαιρέσουμε συστήματα, να περιορίσουμε το βάρος του σκάφους και να πετύχουμε εξοικονόμηση καυσίμων 10%-15% για τη μεταφορά ενός συνηθισμένου φορτίου. Οι άνθρωποι είναι ένα από τα μεγαλύτερα κόστη στη ναυτιλία, όπως και τα καύσιμα, και εάν τους βγάλεις από την εξίσωση μπορείς να κάνεις όλες τις διαδικασίες με μεγαλύτερη επάρκεια» αναφέρει ο Oskar Levander, Αντιπρόεδρος καινοτομίας στη Rolls Royce Marine

Το πλαίσιο Οργάνωσης και Λειτουργίας των ΤΕΑ στην Ελλάδα

Νέα εποχή στα Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης 2017

Άνθρωποι που πρωταγωνιστούν και πρωταγωνίστησαν στην αγορά, εκπρόσωποι από διαφορετικές εταιρεί­ες συγκεντρώθηκαν για έναν κοινό σκοπό στις 30 Ιουνίου και βράβευσαν ο ένας τους συ­νεργάτες του άλλου. Αναγνωρίζοντας αυτή την ουσία που έμεινε αναλλοίωτη από το 1992 μέχρι σήμερα: το ότι η διαμεσολάβηση είναι η ραχοκοκαλιά της ασφάλισης και ελλείψει αυτής η αγορά μένει ασπόνδυλη και ακίνητη.  

Αφιέρωμα:  Τα «έξυπνα» σπίτια αλλάζουν  την ασφάλιση

Μιλούν:  Σοφία Τσιλιμπουνίδου, Προϊσταμένη του Τομέα Τυποποιημένων & Βancassurance της Διεύθυνσης Πυρός και Τεχνικών Ασφαλίσεων, Εθνική Ασφαλιστική

Άρτεμις Μαΐλη, Product Manager, Eurolife ERB

Σοφία Δρεκόλια, Consumer Lines Underwriter, AIG Greece

Κάκια Κεχρή, Διευθύντρια Γενικών Ατομικών Ασφαλίσεων, Generali

Γεωργία Κεφαλά, Υποδιευθύντρια Γενικών Κλάδων Retail, Interasco

Εύα Λαμπρινούδη, Διευθύντρια Γενικών Κλάδων, Ευρωπαϊκή Πίστη

Γιώργος Τσιμπόλης, Προϊστάμενος Ανάληψης Κινδύνων Λοιπών Κλάδων, Interlife

Στάθης Γκόργκας, Τεχνικός Διευθυντής Γενικών Κλάδων, Prime Insurance

Πάνος Νικολάου, Εμπορικός Διευθυντής, Υδρόγειος Ασφαλιστική

Μαρία Φράγκου, Προϊσταμένη Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου Κλάδων Περιουσίας,  Αστικής Ευθύνης, Σκαφών και Διαφόρων Ατυχημάτων, Ασφάλειαι Μινέττα

Νίκος Γεωργόπουλος: Ο ρόλος του DPO στην προστασία δεδομένων

Interasco: Στρατηγικό άνοιγμα στη Θεσσαλονίκη  

Στη «γενέτειρά» της με συγκεκριμένο σχέδιο ανοίγεται η Interasco έχοντας στη φαρέτρα της νέους συνεργάτες και προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα για την τοπική αγορά. Η Εταιρεία που «γεννήθηκε» στη Θεσσαλονίκη και συνέβαλε στην αποκατάσταση της κοινωνικής και οικονομικής ζωής μετά τη φωτιά του 1917, ξεκινά νέα δυναμική προσπάθεια αξιοποιώντας τους ανθρώπους της και τη σχέση που έχει δομήσει μαζί τους, την ιστορία της, την υγιή οικονομική της ανάπτυξη αλλά και τα τεχνολογικά εξελιγμένα συστήματα υποστήριξης συνεργατών και ασφαλισμένων που έχει υιοθετήσει. Για τις προοπτικές της Interasco στη Θεσσαλονίκη μιλούν στο ΑΜ οι κ. Θ. Ζαχαρόπουλος και Π. Τριανταφύλλου.

  • HBR: 5 παγίδες που πέφτουν οι νέοι CEO
  • Οι οργανισμοί επενδύουν πολλά στους διευθύνοντες συμβούλους που επιλέγουν, καθώς είναι οι άνθρωποι που αναλαμβάνουν να υλοποιήσουν το όραμα της εταιρείας και να κάνουν αλλαγές. Εντούτοις μέσα στους πρώτους 18 μήνες, υπάρχει πιθανότητα 50% ο νέος CEO να αποχωρήσει από τη θέση του. Αυτή η «αποτυχία» συνεπάγεται και τεράστιο κόστος, όχι μόνο σε επίπεδο εσωτερικής διοίκησης του οργανισμού αλλά και οικονομικά. Σύμφωνα με εκτιμήσεις το κόστος αυτό για τις εταιρείες ανέρχεται ακόμα και στο δεκαπλάσιο του μισθού του CEO
    1. MetLife: To 40% των εργαζομένων δεν ξέρει πως να σχεδιάσει τη συνταξιοδότησή του
    2. Interamerican: Θέλουμε να δημιουργούμε αξία για τους διαμεσολαβητές  
    3. Εθνική Ασφαλιστική: Επιβραβεύει στελέχη και κρατά δεσμούς με την τράπεζα  
    4. Οι εκθέσεις φερεγγυότητας “εργαλείο” για τον καταναλωτή 
    5. Σταύρος Παπαδόπουλος: To Agency καθοδηγεί τη νέα γενιά ασφαλιστών FACES: Μαρουσώ Τρέσσου, Affidea  
    6. Oι σελίδες της ΕΚΕ: csrindex.gr 
    7. Εσείς κ16=νατε το τεστ; Κάντε το multiple choice test με ερωτήσεις από την Τράπεζα της Ελλάδος

    8. Ασφαλιστικό σταυρόλεξο

Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

16 − nine =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
16+1 χρήσιμα θέματα για την ασφαλιστική αγορά στο ΑM Ιουλίου – Αυγούστου!! https://www.insurancedaily.gr/161-chrisima-themata-gia-tin-asfalistiki-agora-sto-iouliou-avgoustou/