To 100% Hotel Show 2018 ολοκληρώθηκε με σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας (συγκεκριμένα η προσέλευση ξεπέρασε κατά 21% αυτή της προηγούμενης διοργάνωσης), με τους Ξενοδόχους και Αρχιτέκτονες, αλλά και ένα ευρύ φάσμα Επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού να εμπιστεύονται την Έκθεση για την ενημέρωσή τους.
Η έκτη διοργάνωση του 100% Hotel Show ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία, παρουσιάζοντας αύξηση επισκεψιμότητας πάνω από 21% κατά τις 4 ημέρες διεξαγωγής του. Το κύριο χαρακτηριστικό της διοργάνωσης του 2018, ήταν η υψηλή ποιότητα, τόσο των εταιρειών που συμμετέχουν όσο και των επισκεπτών, γεγονός που ενίσχυσε τον premium χαρακτήρα της διοργάνωσης, προσυπογράφοντας πλέον τη μετατροπή του 100% Hotel Show στο κορυφαίο event της Ελληνικής Ξενοδοχειακής Αγοράς.
Εκτός από τα εντυπωσιακά περίπτερα και τις υψηλού επιπέδου συμμετοχές εταιρειών και brand από την Ελλάδα και το Εξωτερικό στην Architecture, Build και Design περιοχή, τις εντυπώσεις έκλεψαν και τα ειδικά Segments του Digital & Sales, Wellness & Housekeeping αλλά και Food & Serve, που αποτέλεσαν από τα δυναμικότερα σημεία της έκθεσης. Πιο συγκεκριμένα, το Digital & Sales τμήμα της έκθεσης ξεχώρισε για την ολοκληρωμένη γκάμα προτάσεων που παρουσίασε, με τους επισκέπτες να μιλάνε για το σημαντικότερο σημείο αναφοράς των πωλήσεων και της προώθησης ενός ξενοδοχείου.
Τα 100% Workshops αποτέλεσαν για άλλη μια φορά την κορυφαία δράση της διοργάνωσης,συγκεντρώνοντας πάνω από 4.000 επαγγελματίες που τα παρακολούθησαν, με τις θεματολογίες και τους ομιλητές να ανεβάζουν τον πήχη μετατρέποντας το θεσμό στο μεγαλύτερο εκπαιδευτικό ξενοδοχειακό γεγονός της χρονιάς.
Επίσης, τα Hotel Design Awards ήταν ένα από τα highlights της διοργάνωσης, αφού η τελετή απονομής ολοκληρώθηκε σε μια κατάμεστη αίθουσα με σημαντικά στελέχη του Ξενοδοχειακού και Αρχιτεκτονικού κλάδου, και με όλα τα short listed ξενοδοχεία να συγκεντρώνουν το θαυμασμό των επισκεπτών για το υψηλό τους επίπεδο και τους νικητές να απολαμβάνουν σημαντικά προνόμια.
Όλα τα παραπάνω συνετέλεσαν στο άνοιγμα της γκάμας των επισκεπτών του 100% Hotel Show, αφού παρατηρήθηκε επισκεψιμότητα από διάφορα departments των ξενοδοχείων, που αναζητούσαν τόσο στοχευμένες λύσεις εφαρμογής στα ειδικά segments της έκθεσης όσο και αναβάθμιση της τεχνογνωσίας τους στις εκπαιδευτικές δράσεις του θεσμού. Με το 100% Hotel Show να αποκτά έναν πιο οικουμενικό χαρακτήρα στην Ελληνική Τουριστική αγορά, στόχος είναι η ενίσχυση του διεθνούς του προφίλ, αφού το επίπεδο της διοργάνωσης επιτρέπει στο θεσμό μια σημαντική εξωστρεφή δραστηριοποίηση.