ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

3Ρ Insurance: 30 εκατ. παραγωγή ασφαλίστρων το 2018


Συνέντευξη του Γιώργου Λούβαρη, Διευθύνοντος Συμβούλου στην 3P Insurance Brokers στο Νίκο Μωράκη

Στο μοντέλο λειτουργίας της 3P Insurance και την πορεία της Εταιρείας αναφέρεται σε συνέντευξή του ο κ. Λούβαρης, Διευθύνων Σύμβουλος της 3P Insurance Brokers. Η 3P το 2018 διαχειρίστηκε 30 εκατ. ασφάλιστρα και είχε κέρδη 4,7 εκατ. ευρώ. Αναφερόμενος στην IBBC τονίζει ότι πρόκειται για ένα νέο μοντέλο εταιρείας που συγκεράζει την τεχνολογία και τα παραδοσιακά δίκτυα.

Σε ποια πεδία δραστηριοποιείται η 3P insurance;

Η 3Ρ Insurance ιδρύθηκε το 2013 από καταξιωμένα στελέχη της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Το όραμα των ιδρυτών της με εμπειρία πλέον των 30 ετών στη διαμεσολάβηση και στη διοίκηση επιχειρήσεων είναι η δημιουργία μιας εταιρείας που να διαθέτει: σεβασμό στον πελάτη και στο συνεργάτη, εμπειρία και γνώση του αντικειμένου αλλά και δυνατότητες να αντεπεξέλθει με επιτυχία στα νέα δεδομένα που ταχύτατα διαμορφώνονται στην ασφαλιστική αγορά. Στην εταιρεία μας έχουμε ως γνώμονα δύο βασικές αρχές:

  • Ό,τι κερδίζουμε το μοιραζόμαστε όλοι
  • Μόνο ενωμένες δυνάμεις που κοινωνούν το ίδιο όραμα, μπορούν να κάνουν την υπέρβαση και να οδηγηθούν με επιτυχία και ασφάλεια στην επόμενη μέρα

Για άλλη μία χρονιά το 2018 η 3P insurance ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τη θέση της στην αγορά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης με συνολικά έσοδα 4.791.000 ευρώ και τα υπό διαχείριση ασφάλιστρα (καθαρά + δικαίωμα) άγγιξαν τα 30.000.000 ευρώ. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι αυτή η αύξηση της παραγωγής επιτυγχάνεται με ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Είστε μία εταιρεία που εξειδικεύεται στη δημιουργία, την υποστήριξη και την ανάπτυξη επαγγελματικών δικτύων. Σε ποια στοιχεία εστιάζετε κατά τη δόμηση ενός δικτύου; Ποια είναι τα εχέγγυα ενός «καλού» δικτύου και τι μπορεί να λειτουργήσει ως τροχοπέδη;

Απαντώ με την διαπίστωση ότι ο ρόλος του επαγγελματία ασφαλιστή θα αναβαθμιστεί. Αυτήν τη χρονική στιγμή η 3P αριθμεί ένα μεγάλο αριθμό συνεργατών που δραστηριοποιούνται σε όλη την επικράτεια με 2 κεντρικούς διοικητικούς χώρους στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Για να δομηθεί ένα επιτυχημένο αλλά και ποιοτικό δίκτυο πρέπει αφού αναδειχθούν σε αυτό τα οφέλη που προσφέρει η ιδιωτική ασφάλιση στην κοινωνία αλλά και στην οικονομία να επενδύσουμε στον άνθρωπο – συνεργάτη παρέχοντάς του τα απαραίτητα εργαλεία εκπαίδευσης και υποστήριξης ώστε να λειτουργήσει ως πραγματικός σύμβουλος στις ανάγκες του πελάτη.

Θεωρώ ότι ως τροχοπέδη μπορεί να λειτουργήσει στην εποχή μας η μη προσαρμογή του συνεργάτη στις νέες νομοθετικές απαιτήσεις της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και του ψηφιακού μετασχηματισμού που απαιτείται στο νέο πλαίσιο λειτουργίας της. Ως εκ τούτου μία εταιρεία διαμεσολάβησης θα πρέπει να στηρίζει και να βελτιώνει συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους ανθρώπους της προκειμένου να μπορέσουν να ενταχθούν ευκολότερα στις σύγχρονες τάσεις των καταναλωτών αλλά και να επιβιώσουν παραμένοντας στην ασφαλιστική αγορά. Στους συνεργάτες μας λοιπόν επενδύουμε καθημερινά και σε αυτούς στηρίζουμε το μέλλον της Εταιρείας μας.


Ποια στοιχεία θεωρείτε ότι θα πρέπει να έχει ο σημερινός διαμεσολαβητής για να διασφαλίσει την επαγγελματική του συνέχεια;

Έρχεται μία δυνατή δεκαετία μπροστά μας για την ιδιωτική ασφάλιση. Ο σημερινός αλλά και ο μελλοντικός διαμεσολαβητής έχει να αντιμετωπίσει έναν κόσμο όπου οι καταναλωτές των ασφαλιστικών προϊόντων είναι σε μεγάλο βαθμό εξοικειωμένοι να ερευνούν και να αναζητούν μέσω του διαδικτύου και των social media τους διανομείς των ασφαλιστικών προϊόντων ώστε να επιλέξουν το προϊόν που ενδιαφέρονται να αγοράσουν. Αυτός όμως ο αδιαμφισβήτητος τρόπος επικοινωνίας δεν μπορεί να αποκαταστήσει την προσωπική σχέση και την ανθρώπινη επαφή. Είναι το περιουσιακό στοιχείο του συνεργάτη αλλά και της εταιρείας μας.

Η συμβουλευτική διαμεσολάβηση που μπορεί να προσφέρει ο επαγγελματίας συνεργάτης τον καθιστά μοναδικό και αναγκαίο σε κάθε πελάτη αρκεί να τον χαρακτηρίζουν το ήθος, οι αξίες και η επαγγελματική του παιδεία. Σήμερα όλοι ασχολούνται με τη διαχείριση και όχι με την ουσιαστική ανάπτυξη. Πρωταρχικός λοιπόν σκοπός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή είναι η άρτια και συνεχής εκπαίδευση, η άριστη γνώση του αντικειμένου της δουλειάς του, η τεχνολογική του ενημέρωση, η καινοτομία, η προσαρμογή στις νέες μεθόδους και εξελίξεις. Μέλημα της 3P λοιπόν είναι η παροχή όλων των απαραίτητων εφοδίων για τη διασφάλιση της επιτυχίας τους. Άρα πρέπει για τους ανθρώπους αυτούς που μας εμπιστεύονται να επιλέγουμε τις λύσεις και τις εφαρμογές που ταιριάζουν και εξυπηρετούν και το δικό τους επιχειρηματικό μοντέλο. Θέλουμε να επενδύσουμε και να στηρίξουμε τον επαγγελματία ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Η επιτυχία περνάει μέσα από την αύξηση της αξιοπιστίας μας και για να είμαστε αξιόπιστοι πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι, ειλικρινείς. Θέλω να πιστεύω ότι η 3P το έχει αποδείξει από την πρώτη μέρα της ίδρυσής της και στην αγορά και στους συνεργάτες της.

Πείτε μας δυο λόγια για την IBBC. Γιατί προχωρήσατε στη συνέργεια αυτή και πώς βαίνει το εν λόγω εγχείρημα;

Η IBBC SA δεν είναι άλλη μία εταιρεία διαμεσολάβησης, είναι μία …άλλη εταιρεία. Είναι ένα νέο μοντέλο διαμεσολάβησης που έρχεται να συνθέσει την τεχνολογία με τα δίκτυα, να δημιουργήσει νέες αγορές για τους συνεργάτες και να χαράξει τις προϋποθέσεις και τις λύσεις για τον επαγγελματία ασφαλιστή του αύριο.

Το νέο σχήμα στοχεύει στην αξιοποίηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των δύο εταιρειών 3P και MONEY MARKET με σκοπό να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς την ασφαλιστική διαμεσολάβηση αλλά και τον τελικό καταναλωτή.

Η digital εποχή είναι μία νέα πραγματικότητα και δεν μπορεί παρά να αποτελεί μέρος της στρατηγικής μιας εταιρείας.

Η BBC INSURANCE SA προχωρά σταθερά στο στρατηγικό της σχεδιασμό καινοτομώντας σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες προς όφελος των συνεργατών της αλλά και των ασφαλισμένων ανταποκρινόμενοι στις μεγάλες απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής και των πελατών.

Σε ποιους τομείς επικεντρώνετε την ανάπτυξή σας;

Με δεδομένο πλέον την ταχύτητα της ενημέρωσης και πληροφόρησης του κοινού μέσω διαδικτύου και social media θεωρώ ότι μία εταιρεία διαμεσολάβησης επιβάλλεται να στραφεί στις μη υποχρεωτικές ασφαλίσεις χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα προσφέρει τις παραδοσιακές ασφαλιστικές υπηρεσίες στους πελάτες της.

Ο κλάδος αυτοκινήτου διαρκώς διαφοροποιείται ως προς τα μερίδια αγοράς σε διάφορα κανάλια διανομής όπως αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, τραπεζικά καταστήματα, on line πλατφόρμες, direct πωλήσεις ασφαλιστικών εταιρειών, ανεξάρτητα δίκτυα, εταιρικά δίκτυα κ.ά.

Η 3P Insurance από την ίδρυσή της έχει καθιερωθεί αλλά και χαρακτηριστεί από την αγορά ως μία εταιρεία που αναπτύσσει και επενδύει στους κλάδους ζωής και υγείας, αστικής ευθύνης, επαγγελματικών ευθυνών, μεγάλων επιχειρήσεων αλλά και σύγχρονων προϊόντων που εμφανίζονται λόγω νέων κινδύνων όπως το Cyber Insurance, περιβαλλοντικών κινδύνων κ.ά.

Με σύγχρονους τρόπους εκπαίδευσης, webinars, υποστήριξη του συνεργάτη και στην έδρα του, με διαρκή στελέχωση έμπειρου προσωπικού, με άριστη τεχνολογική υποστήριξη και ψηφιακές εφαρμογές η 3P προχωράει στην υλοποίηση του πενταετούς πλάνου της προσφέροντας προστιθέμενη αξία στους ανθρώπους της.

Στη 3Ρ δεν σταματάμε να αναζητούμε και να αξιολογούμε πάντα τις διαθέσιμες επιλογές και αντίστοιχα να επενδύουμε σε ανθρώπους και συνεργασίες.

Πηγή: Ασφαλιστικό Marketing Σεπτεμβρίου 2019


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × 3 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
3Ρ Insurance: 30 εκατ. παραγωγή ασφαλίστρων το 2018! https://www.insurancedaily.gr/3r-insurance-30-ekat-paragogi-asfalistron-to-2018/