Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Allianz International
Έρευνα για την Εμπιστοσύνη των Καταναλωτών


Σας παρουσιάζουμε τα Αποτελέσματα “Eρευνας Eμπιστοσύνης” που πραγματοποίησε η Allianz σε δέκα Ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα.

Η Μελέτη Εμπιστοσύνης της Allianz βασίζεται σε αντιπροσωπευτικές έρευνες 1.000 ερωτηθέντων σε κάθε μία από τις δέκα Ευρωπαϊκές Χώρες. Οι Συνεντεύξεις διεξάχθηκαν μεταξύ Απριλίου και Μαΐου 2008, κυρίως από το Ινστιτούτο Έρευνας Αγοράς GfK. Η καθεμία από τις Συνεντεύξεις καλύπτει έξι Προσωπικούς και Κοινωνικούς Τομείς που σχετίζονται με την Έννοια της Εμπιστοσύνης.

Στη Χώρα μας η Έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ 12 & 26 Μαϊου, 2008, σε Άντρες και Γυναίκες 15 ετών και άνω.
Το Βασικό Ερώτημα ήταν «Πόσο Αισιόδοξος νιώθετε όταν Αναλογίζεστε το Μέλλον σας και το Μέλλον της Χώρας σας;»
Πάνω από τα μισά από τα 1.000 άτομα (57%) που απάντησαν στην Έρευνα είχαν Εμπιστοσύνη για το Προσωπικό τους Μέλλον τους επόμενους δώδεκα μήνες. Ωστόσο οι Έλληνες είναι πιο Αισιόδοξοι για την Προσωπική τους Κατάσταση από ότι για τη χώρα ως Σύνολο…

Ειδικότερα:

  • Οι Έλληνες είναι από τους πιο Αισιόδοξους Ευρωπαίους σχετικά με την Οικογενειακή τους Ζωή
  • Οι Έλληνες ανησυχούν για τις Κρατικές Συντάξεις και τη γενικότερη Οικονομική Κατάσταση της χώρας
  • Η «Εμπιστοσύνη» είναι στο… μέγιστο στα Βόρεια και Δυτικά διαμερίσματα της Χώρας
  • Οι Άνδρες γενικά έχουν μεγαλύτερη Σιγουριά για το Μέλλον από τις Γυναίκες
  • Εμπιστοσύνη σε Πανευρωπαϊκή Σύγκριση: η Ιταλία νούμερο ένα, η Ελλάδα εντός του Ευρωπαϊκού Μέσου Όρου
  • Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα Ποδοσφαίρου: Η Τουρκία, η Ελλάδα και η Κροατία ανυπομονούν για το Euro 2008

“Η Εμπιστοσύνη των Ανθρώπων στην Ελλάδα σχετίζεται στενά με τις Βασικές Επιχειρηματικές μας Δραστηριότητες, γιατί Προσφέρουμε στους Πελάτες μας Εμπιστοσύνη για τις Σημαντικές Στιγμές της Ζωής τους.Τα Αποτελέσματα της Έρευνας παρέχουν τη Δυνατότητα να Κατανοήσουμε καλύτερα τους Τομείς που χρειάζονται Υποστήριξη και Προστασία οι Σημερινοί αλλά και οι Μελλοντικοί Πελάτες μας”, σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος και CEO Allianz Ελλάδος κ. Πέτρος Παπανικολάου.

Οι κάτοικοι των Βόρειων και Δυτικών Διαμερισμάτων της Χώρας έδειξαν τη μεγαλύτερη Εμπιστοσύνη. Στην Κορυφή της Εμπιστοσύνης σχετικά με την Προσωπική τους Κατάσταση, με 64% ήταν οι κάτοικοι της Θεσσαλίας, ενώ η Αττική, η Μακεδονία και η Θράκη βρέθηκαν στη Δεύτερη Θέση (57%). Ακολουθεί η Κρήτη με (56%) και η Ήπειρος με τη Δυτική Ελλάδα (55%). Οι κάτοικοι των νησιών του Αιγαίου ήταν οι λιγότερο Αισιόδοξοι αναφορικά με το Προσωπικό τους Μέλλον (50%).

Οι Νεότεροι Άνθρωποι νιώθουν περισσότερη Σιγουριά για το Μέλλον, σε σχέση με την Προσωπική τους Κατάσταση, σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους ηλικιακά Ανθρώπους.

Η Προσωπική Αισιοδοξία είναι Υψηλότερη στις ηλικίες άνω των 29 (65%), ενώ το Ποσοστό πέφτει στο (56%) για όσους είναι μεταξύ 30 και 49. Γενικά, η Αισιοδοξία φθίνει σταθερά με την Ηλικία και φθάνει στο (48%) για την Πληθυσμιακή Ομάδα ηλικίας άνω των 50 ετών.

Η Προσωπική Ζωή είναι η μεγαλύτερη Πηγή Αισιοδοξίας
Γενικά, οι Άνθρωποι βλέπουν την Προσωπική τους Κατάσταση ως πιο Θετική από την Τρέχουσα Κατάσταση της Χώρας συνολικά. Μόνο ένας στους τρεις είναι αισιόδοξος αναφορικά με την πορεία της Ελλάδας και σχεδόν ο ίδιος αριθμός είναι κατηγορηματικά ανήσυχος: οι μεγαλύτερες ανησυχίες σχετίζονται με τις κρατικές συντάξεις όπου μόνο ένα (11%) έχει εμπιστοσύνη σε αυτές, τη γενικότερη οικονομική κατάσταση επίσης με βαθμό εμπιστοσύνης (11%) καθώς και το σύστημα δημόσιας υγείας και ασφάλισης μακροπρόθεσμης φροντίδας (16%).

Οι Άνθρωποι βλέπουν Θετικότερα την Προστασία του Περιβάλλοντος και των κλιματικών αλλαγών (18%) και έχουν σχετικά μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην ποιότητα των σχολείων και πανεπιστημίων της χώρας μας (19%).
Αναφορικά με την προσωπική τους ζωή αξιολογούν το Προσωπικό, Κοινωνικό Περιβάλλον, το Σπίτι, την Οικογένεια και τους Φίλους ως τις σημαντικότερες Πηγές Αισιοδοξίας και ανησυχούν ιδιαίτερα για την Εξασφάλιση τους στην Τρίτη Ηλικία.

Η Εμπιστοσύνη στην Ελλάδα εντός του Ευρωπαϊκού Μέσου Όρου
Η Μελέτη Εμπιστοσύνης της Allianz διεξήχθη σε δέκα συνολικά ευρωπαϊκές χώρες στα τέλη Απριλίου και το Μάιο της φετινής χρονιάς. Η εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων και οι προσδοκίες τους για το μέλλον σημαίνουν πολλά για την Allianz ως ευρωπαϊκή ασφαλιστική εταιρεία και πάροχο χρηματοοικονομικών λύσεων.

Όπως και οι Έλληνες, οι κάτοικοι των άλλων ευρωπαϊκών χωρών έχουν θετικότερη άποψη για την προσωπική τους κατάσταση τώρα και για τους επόμενους δώδεκα μήνες από ό,τι για την τρέχουσα και μελλοντική κατάσταση της χώρας τους. Γενικά, μόνο λίγες από τις χώρες της έρευνας κερδίζουν την εμπιστοσύνη των κατοίκων τους.

Επί του παρόντος, οι Αυστριακοί (35%) και οι Τούρκοι (30%) έχουν την θετικότερη άποψη για τη συνολική κατάσταση της χώρας τους. Οι Κροάτες, Ρώσοι και Ισπανοί (όλοι με 24%) βρίσκονται στο μέσον, και αμέσως μετά έρχονται οι Γερμανοί (23%).

Ένας στους τρεις Αυστριακούς (33%) έχει επίσης «αρκετή ως πολλή» εμπιστοσύνη για το μέλλον. Από την άποψη αυτή, οι Ιταλοί (35%) είναι ο πιο αισιόδοξος λαός της Ευρώπης. Οι θέσεις τρία ως πέντε καταλαμβάνονται από τη Ρωσία (29%), Κροατία (27%) και Γερμανία (26%).

Από τα ζητήματα που διερευνήθηκαν στη μελέτη, οι άνθρωποι ανησυχούν για τις εξελίξεις τους επόμενους δώδεκα μήνες σε σχέση με τις κρατικές συντάξεις και τις προσωπικές παροχές για τα γηρατειά. Και ανησυχούν σε όλη την Ευρώπη: οι ερωτηθέντες σε εννέα από δέκα ευρωπαϊκές χώρες ήταν το ελάχιστο αισιόδοξοι σχετικά με την προσωπική συνταξιοδοτική κάλυψη, ιδίως στη Ρωσία και Πορτογαλία. Οι πληθυσμοί στη Γερμανία και Πορτογαλία είχαν τη μικρότερη εμπιστοσύνη στις κρατικές συντάξεις.

Από την άλλη μεριά, οι διάφορες χώρες έχουν μία αισθητά θετικότερη άποψη για την ποιότητα των σχολείων και πανεπιστημίων. Επίσης πολλοί ερωτηθέντες βρήκαν λόγους αισιοδοξίας στο προσωπικό και οικογενειακό τους περιβάλλον τους επόμενους δώδεκα μήνες. Οι Αυστριακοί (88%), Γερμανοί (84%) και Γάλλοι (80%) ήταν το πλέον αισιόδοξοι σχετικά με το σπίτι τους. Οι Αυστριακοί (73%), οι Έλληνες (70%), οι Γερμανοί (68%) και οι Ρώσοι (68%) ήταν οι πλέον αισιόδοξοι σχετικά με την οικογενειακή τους ζωή.

Η διάθεση της Ευρώπης την παραμονή των Ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου
Την παραμονή των Ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου, η Allianz διεξήγαγε επίσης μία έρευνα σε 10 από τις 16 διαγωνιζόμενες χώρες σχετικά με τις προβλέψεις τους για τα επικείμενα παιχνίδια. Στη Γερμανία, οι άνθρωποι ήταν αρκετά ενθουσιασμένοι με την προοπτική των παιχνιδιών, ακόμα και πριν το πρώτο σφύριγμα. Το ένα τέταρτο είπε ότι τα πρωταθλήματα ανεβάζουν τη διάθεσή του «πολύ ως πάρα πολύ». Όμως η ανύψωση του ηθικού ήταν συχνότερη ανάμεσα στους άνδρες (32%) από τις γυναίκες (19%). Οι νεαροί άνδρες έως 30 ετών (33%) και οι ηλικιωμένοι των 60 και άνω (28%) ήδη επιδεικνύουν ισχυρά σημάδια «ποδοσφαιρικού ενθουσιασμού». Ωστόσο τα πρωταθλήματα φαίνεται να ενδιαφέρουν την ηλικιακή ομάδα μεταξύ 40 και 49 σε μικρότερο βαθμό. Μόνο το 16% ένιωθε καλύτερα εξαιτίας των αναμενόμενων παιχνιδιών.

Η διάθεση της Ευρώπης κυμαίνεται στην καλύτερη περίπτωση, με 38% των Τούρκων, 35% των Ελλήνων, 31% των Κροατών και 25% των Γερμανών να είναι πλέον ενθουσιασμένοι σχετικά με τα αναμενόμενα πρωταθλήματα. Αντίθετα, η Γαλλία (9%) και Ισπανία (13%) δεν επηρεάζονται πολύ. Η κατάσταση στην Τουρκία αποτέλεσε έκπληξη, όπου περισσότερες γυναίκες (42%) από άνδρες (35%) ανυπομονούν για τους αγώνες.


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × 1 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Allianz International
Έρευνα για την Εμπιστοσύνη των Καταναλωτών! https://www.insurancedaily.gr/allianz-international%ce%ad%cf%81%ce%b5%cf%85%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%bc%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%83%cf%8d%ce%bd%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%cf%84/