ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Anytime της INTERAMERICAN case study στο Think We Google για τη χρήση των Conversational Ads AdLingo

Η Anytime είναι το πρώτο brand στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε την τεχνολογία του AdLingo

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
28/05/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Η Anytime της INTERAMERICAN case study στο Think We Google για τη χρήση των Conversational Ads AdLingo
Share on Facebook

Το Τhink We Google, το επίσημο blog της Google για τους digital marketers, αναφέρει ως πρότυπο την Anytime, τη direct ασφάλιση της  Interamerican, για τη χρήση της πρωτοποριακής τεχνολογίας των Conversational Ads AdLingo, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να κάνει προσωπικό διάλογο σε online περιβάλλον:

«Η Anytime είναι το πρώτο brand στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε την τεχνολογία του AdLingo, κάνοντας ευκολότερο το journey του χρήστη, συνομιλώντας μαζί του και αναδεικνύοντας την απλότητα της διαδικασίας ασφάλισης.

Διαβάστε Επίσης

Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

Oct 31, 2025
Τι ετοιμάζει η INTERAMERICAN στην πλ. Συντάγματος;

Τι ετοιμάζει η INTERAMERICAN στην πλ. Συντάγματος;

Oct 24, 2025

Με τη συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης, η Anytime από τον Απρίλιο του 2020 προσέγγιζε τους χρήστες στο διαδίκτυο με έναν ευχάριστο τρόπο και συνομιλούσε μαζί τους με τη μορφή ερωταποκρίσεων ή quiz, προκειμένου να πάρουν προσφορά για την ασφάλεια του αυτοκινήτου ή του σπιτιού τους.

Το chatbot εμφανιζόταν κατά την περιήγηση των χρηστών στα διάφορα sites και με αυτό τον τρόπο, η προσέγγιση γινόταν πιο φυσικά, γι’ αυτό και ήταν πολύ μεγάλη η αλληλεπίδραση με το κοινό. H τεχνολογία AdLingo έχει φέρει θετικά αποτελέσματα στην Anytime, αφού σημαντικό πλήθος ανθρώπων είχαν ανταποκριθεί και μάλιστα, τις πρώτες 45 μέρες στάλθηκαν 33.000 μηνύματα στο bot.

Η Anytime πρωτοπορεί για ακόμη μια φορά και είναι δίπλα στους χρήστες με έναν ανθρώπινο, φιλικό και σύγχρονο τρόπο, προσπαθώντας να εντοπίσει τις προτιμήσεις τους και να κατανοήσει τη συμπεριφορά τους, με σκοπό να ανταποκρίνεται άμεσα και με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες τους».

Μπορείτε να δείτε το σχετικό άρθρο στο https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/future-of-marketing/machine-learning/are-you-talking-to-me-how-one-greek-brand-personalised-chatbot-conversations-to-drive-meaningful-engagements/

Tags: AnytimeInteramerican
new-cover-insurancegif

Related Posts

Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 7, 2025
Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση

by Insurancedaily editorial team
Nov 7, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Τα ανασφάλιστα οχήματα είναι κοινωνικό ζήτημα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δ. Γαβαλάκης: Τα ανασφάλιστα οχήματα είναι κοινωνικό ζήτημα

by Insurancedaily editorial team
Nov 7, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 7, 2025
Ο Α. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΑΙ και την ανθεκτικότητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Α. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΑΙ και την ανθεκτικότητα

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Μόνο 1.000 ζημιές από τον κυκλώνα Ιανό είναι ασφαλισμένες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

6 στα 10 ασφαλισμένα οχήματα δεν έχει κάλυψη για φυσικά φαινόμενα

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 6, 2025 - Updated on Nov 7, 2025
AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Τι προβλέπει το ν/σ για τη σύσταση των Επαγγελματικών Ταμείων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υψηλότερα εισοδήματα στην 5ετία για τους διαμεσολαβητές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 6, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης

    Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το Τμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πα.Πει. «Τιμά την Ακαδημαϊκή Αριστεία» – Υποτροφίες από την ΕΑΕΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ