Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλειες Ματσούκη: Αξιοπιστία και αμεσότητα τη στιγμή της αποζημίωσης


MatsoukisnΤο insurancedaily.gr στο πλαίσιο αφιερώματος με τίτλο «Επαρχία Αγάπη μου – Νομός Δράμας» έθεσε μια σειρά από ερωτήσεις στους συνδεδεμένους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές πέντε Ασφαλιστικών εταιρειών (AXA, Εθνική, Ευρωπαϊκή Πίστη, Ιντερσαλόνικα, Υδρόγειος Ασφαλιστική) αλλά και σε δύο του ελεύθερου δικτύου, ζητώντας τους να σκιαγραφήσουν την εικόνα της Ασφαλιστική Αγοράς στο νομό Δράμας.

Σήμερα το λόγο έχει ο Γιώργος Ματσούκης, Ασφάλειες Ματσούκη, ο οποίος διατηρεί και Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων στο 10ο χλμ. Δράμας Καβάλας:

Κύριε Ματσούκη, έχετε παρατηρήσει κρούσματα ανασφάλιστων οχημάτων; Ποια δικαιολογία ακούτε συνήθως όταν ένας πελάτης σας αργεί να ανανεώσει την ασφάλιση του αυτοκινήτου του;

O αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων είναι μεγάλος χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω τον ακριβή αριθμό στο νομό, όπως και των οχημάτων που κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες κυρίως σε χωριά, λόγω έλλειψης αστυνόμευσης. Οι λόγοι της καθυστέρησης και μη έγκαιρης πληρωμής είναι σίγουρα η οικονομική δυσπραγία που έχει δημιουργηθεί, εντείνοντας το πρόβλημα εξαιτίας των capital controls.

Με ποια εταιρεία είστε περισσότερο ευχαριστημένος; Ποια ασφαλιστική εταιρεία ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών σας αλλά και στις δικές σας;  

Με γνώμονα το κοινό συμφέρον με τους πελάτες μας, το ήθος και το βάρος μακροχρόνιας εμπιστοσύνης και την εμπειρία που μας έχουν δώσει τα 25 χρόνια στον ασφαλιστικό χώρο, έχουμε δημιουργήσει συνεργασίες με αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες για να μπορούμε να προτείνουμε στους πελάτες μας υψηλές υπηρεσίες εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα το καλύτερο δυνατό ασφάλιστρο.

Ο κύριος όγκος του χαρτοφυλακίου είναι τοποθετημένος στη ΜΙΝΕΤΤΑ ασφαλιστική, μια συνεργασία που έχει αποδείξει τη διαχρονική αξιοπιστία και το υψηλό επίπεδο συνεργασίας.

Η καλή ασφαλιστική εταιρεία φαίνεται τη στιγμή που θα πρέπει να αποζημιώσει τον πελάτη της, μέσω της αμεσότητας και της αξιοπιστίας της. Ουσιαστικά τότε γίνεται αντιληπτό και στον ίδιο τον πελάτη, αν η επιλογή του ήταν σωστή ή όχι. Ο χρόνος πληρωμής, και οι διαδικασίες, που κακολογούνται για την αποκατάσταση της ζημιάς αποτελούν τις κύριες συνιστώσες, οι οποίες και καθιστούν μία ασφαλιστική εταιρεία φερέγγυα και κατά προέκταση συνεργάτη μας, που πληροί τις απαιτούμενες προϋποθέσεις.

Αντικατάσταση ζημιάς και αποζημίωση ασφαλισμένου. Ποια διαδικασία ακολουθείτε; Αναλαμβάνετε εσείς την αποκατάσταση της ζημιάς ή συνεργάζεστε και με άλλα συνεργεία; 

Από το 1991 στο χώρο των ασφαλειών και του αυτοκινήτου έχουμε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, με κάθετη μονάδα 700 τμ. στο 10ο χλμ. Δράμας Καβάλας προσφέροντας ανταλλακτικά για όλες τις μάρκες αυτοκίνητων, συνεργείο και συνεργαζόμενο φανοποιείο, ώστε να καλύπτουμε όλες τις ανάγκες των πελατών μας με ταχύτητα αποκατάστασης της ζημιάς, εγγυημένη εργασία και απαλλάσσοντάς τους από χρονοβόρες διαδικασίες και επιπλέον κόστη.

Επιπλέον προσφέρουμε τη δυνατότητα παραχώρησης αυτοκινήτου, προς εξυπηρέτηση των πελατών μας. Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι διαθέσιμη κάτω από προϋποθέσεις χρόνου επισκευής.

insurancedaily2

Το κλείσιμο ασφαλιστικών εταιρειών επηρέασε τις εργασίες σας; Αν ναι, υπάρχει κάποιο χαρακτηριστικό παράδειγμα;

Το κλείσιμο μια ασφαλιστικής εταιρείας δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα στην αγορά, χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η δυσπιστία των πελατών, τα χαμένα χρήματα, η επιβάρυνση στο ήδη επιβαρυμένο επικουρικό ταμείο, καθώς και χαμένες θέσεις εργασίας αλλά και πάμπολλες εργατοώρες που απαιτούνται για τη μεταφορά συμβολαίων.

Σίγουρα έχουμε βιώσει σε αυτά τα 25 χρόνια κλείσιμο εταιρειών δίνοντάς μας τη γνώση να προτείνουμε στους πελάτες μας υγιείς εταιρείες χωρίς να εγκλωβιζόμαστε στο φτηνότερο τιμολόγιο.

Τέλος, θα ήθελα να μου πείτε αν έχετε προτάσεις ή ιδέες που θα μπορούσαν να αυξήσουν τόσο τις εργασίες σας αλλά και την εικόνα της Ασφαλιστικής Αγοράς στο νομό σας.

Χαίρομαι ιδιαίτερα για την ερώτηση γιατί είναι μια ιδέα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας και αυτό είναι μια σελίδα που ο ενδιαφερόμενος για να ασφαλιστεί, να μπορεί να βλέπει  αξιολόγηση για την ασφαλιστικής εταιρεία και γιατί όχι και του τοπικού ασφαλιστή που θα έχει  δημιουργηθεί από τους  ιδίους τους ασφαλισμένους.

Ευχαριστώ για την προσέγγιση και το ενδιαφέρον  σας για την υπόλοιπη Ελλάδα  καλύπτοντας καίρια θέματα  που απασχολούν την ασφαλιστική αγορά με εγκυρότητα, πληθώρα θεμάτων και σωστή ενημέρωση.

Συνεχίζουμε το αφιέρωμά μας την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016 με την παρουσίαση του νέου πεντάστερου ξενοδοχείου στη Δράμα Hydrama Grand Hotel.


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen − 15 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Ασφάλειες Ματσούκη: Αξιοπιστία και αμεσότητα τη στιγμή της αποζημίωσης! https://www.insurancedaily.gr/asfaleies-matsouki-aksiopistia-kai-amesotita-ti-stigmi-tis-apozimiosis/