«Ασπίδα» κατά κακόβουλων πράξεων το Cyber Insurance
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
banner468x60-acronis-dayjpg

«Ασπίδα» κατά κακόβουλων πράξεων το Cyber Insurance

Το πιο συχνό περιστατικό παραβίασης ασφάλειας αφορά προγράμματα ransomware

Insurancedaily editorial team Insurancedaily editorial team •
18/06/2020
• Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα
1 min
Share on Facebook

O τουρισμός αποτελεί την βαριά βιομηχανία της χώρας. Η ανάπτυξή του είναι άμεσα συνδεδεμένη με την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών.

άρθρο του Νίκου Γεωργόπουλου, Cyber Risks Insurance Advisor MBA cyRM CDPO, Cromar Insurance Brokers LTD 

H παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών απαιτεί γνώση για τις προτιμήσεις του πελάτη, γνώση η οποία θα προέλθει από τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων του.
Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας «Ξενοδοχεία 2020» της εταιρείας Grant Thornton, οι απαιτήσεις των πελατών εξελίσσονται τόσο γρήγορα όσο και η ίδια η τεχνολογία των κινητών μέσων.

Για να μπορέσουν τα ξενοδοχεία να διατηρήσουν και να αυξήσουν το πελατολόγιό τους θα πρέπει να επενδύσουν σε τεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες με τη βοήθεια των οποίων θα παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες φροντίζοντας παράλληλα την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους.

Το πιο συχνό περιστατικό παραβίασης ασφάλειας αφορά προγράμματα ransomware

Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR)  απαιτεί από τις εταιρείες μεταξύ άλλων από τα ξενοδοχεία: 

  • να έχουν εκπαιδεύσει κατάλληλα το ανθρώπινο δυναμικό τους,
  • να έχουν λάβει τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας,
  • να έχουν δημιουργήσει τις αναγκαίες πολιτικές για την προστασία των πληροφοριών,
  • να σχεδιάζουν προϊόντα και υπηρεσίες λαμβάνοντας υπόψη την προστασία της ιδιωτικότητας,
  • να ενημερώνουν τις αρμόδιες αρχές εντός 72 ωρών από τον εντοπισμό συμβάντος παραβίασης συστημάτων και απώλειας δεδομένων και τους πελάτες των οποίων τα δεδομένα χάθηκαν,
  • να έχουν ορίσει υπεύθυνο για την προστασία των δεδομένων (Data Protection Officer) όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο,
  • να έχουν πλάνο αντιμετώπισης περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας δεδομένων (Incident Response Plan) και
  • να αποζημιώνουν τους πελάτες των οποίων χάθηκαν τα δεδομένα τους και υπέστησαν ζημιά.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο brokerstime.gr

Ετικέτες: CromarΓεωργόπουλος Νίκος
katoikia-banner-468x60pxgif

Διαβάστε Επίσης Posts

Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Insurance Europe: Μεγάλη προσοχή στη δημοσίευση των cyber stress test

Mar 28, 2023
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Υπεύθυνος 1 στους 2 χρήστες για την προστασία των συσκευών του

Mar 20, 2023
freepik
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Guardian: Οι ασφαλιστικές “ακούσια” χρηματοδοτούν τους hackers

Mar 3, 2023
Παράδειγμα phishing σελίδας που παριστάνει το Tinder
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Online dating: Οι 5 κορυφαίες απειλές για την ημέρα του Α. Βαλεντίνου

Feb 14, 2023
portrait-woman-holding-credit-card-using-laptop-home
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Tap-to-pay, insert-to-rob: Μπλοκάρουν και τις ανέπαφες πληρωμές

Feb 3, 2023
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Η αστάθεια των τιμών και ζητήματα κυβερνοασφάλειας εμπόδια για τους χρήστες των κρυπτονομισμάτων

Jan 19, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

11 − eleven =

pr17631allianznewbcampbannerjpg
sofos-new-22021gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Ασφαλισμένο το γνωστό εστιατόριο που κάηκε στη Ν. Σμύρνη

    567 shares
    Share 227 Tweet 142
  • Σε πρόγραμμα ψηφιοποίησης του ΕΣΠΑ η διαμεσολάβηση

    90 shares
    Share 36 Tweet 23
  • Εθνική Ασφαλιστική: Δωρεάν εξετάσεις έως 200 ευρώ στα επείγοντα νοσοκομείων του HHG

    69 shares
    Share 28 Tweet 17
  • «Παρεξηγήσιμη» η προφορική εντολή ασφάλισης

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Επ. Φουφόπουλου: Στόχος τα €120 εκ. σε παραγωγή ασφαλίστρων

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist