Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Bλέπουμε το μέλλον μας μέσα από τα μάτια των συνεργατών μας


Η ασφάλιση είναι ένας θεσμός που βασίζεται στην εμπιστοσύνη – και η εμπιστοσύνη είναι κάτι που κερδίζεται με χρόνο και προσπάθεια, με συνεχή εγρήγορση αλλά και ευαισθησία απέναντι στις προσδοκίες και τις ανάγκες των ασφαλισμένων μας. Οι ανάγκες αυτές αλλάζουν, καθώς ο κόσμος γύρω μας αλλάζει, καθώς οι ρυθμοί ζωής επιταχύνονται, καθώς η τεχνολογία ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας με νέους «έξυπνους» τρόπους.

του Παύλου Κασκαρέλη, Αντιπροέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Υδρογείου Ασφαλιστικής

Δημιουργούνται προκλήσεις και ευκαιρίες για το ασφαλιστικό επάγγελμα στις οποίες οφείλουμε να απαντήσουμε με προσεκτικό σχεδιασμό. Για εταιρείες όπως εμείς, οι οποίες βασίζονται στην αξία και τη δύναμη των ανθρώπινων δικτύων, ο σχεδιασμός αυτός δεν μπορεί να αφήνει απέξω τους ίδιους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Στην Υδρόγειο Ασφαλιστική θέλουμε να βλέπουμε το μέλλον μας και – φυσικά – το μέλλον της ασφάλισης και μέσα από τα μάτια των συνεργατών μας, να αφουγκραζόμαστε τις ανησυχίες, τις σκέψεις και τα οράματά τους σε σχέση με τις σημαντικές εξελίξεις – κοινωνικές, οικονομικές, τεχνολογικές και άλλες- που τους αφορούν και τους επηρεάζουν.

Η συνεχής ανάπτυξη του δικτύου μας, η προσέλκυση νέων ικανών συνεργατών, η στήριξη, η διευκόλυνση και η επιβράβευση του έργου τους παραμένουν βασικοί μας στόχοι. Παράλληλα, ωστόσο, προσαρμοζόμαστε και εντάσσουμε στο σχεδιασμό μας και τα νέα ζητούμενα που δημιουργούνται για το ασφαλιστικό επάγγελμα. Ποιος θα είναι λοιπόν ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή στο άμεσο μέλλον και πώς μπορούμε να τον ενισχύσουμε;

Κατά την άποψή μας, οι αυριανοί πρωταγωνιστές της ασφάλισης προετοιμάζονται από σήμερα και είναι αυτοί που θα ξεχωρίζουν για τη συμβουλευτική τους δύναμη, το κύρος και τις γνώσεις τους, με όρους όμως «νέας εποχής». Είναι αυτοί που θα μπορούν να απευθυνθούν στη νέα γενιά καταναλωτών μιλώντας τη δική τους γλώσσα, να φέρουν σε επαφή τους πελάτες τους με τις νέες τάσεις της αγοράς και να τους εκπαιδεύσουν πάνω στα πλεονεκτήματα που αυτές προσφέρουν. Είναι αυτοί που θα προσφέρουν στους ασφαλισμένους τους ευκολία, αμεσότητα, ευελιξία – ζητούμενα της εποχής – , επιδεικνύοντας ταυτόχρονα καλή αντίληψη των αναγκών τους, ενσυναίσθηση και ευαισθησία. Είναι επίσης αυτοί που θα αντιληφθούν το ρόλο τους ευρύτερα μέσα στην κοινωνία και ειδικά τις τοπικές κοινότητες όπου δραστηριοποιούνται ως πρεσβευτές του θεσμού της ασφάλισης καθώς και της σημασίας της πρόληψης και προστασίας στη ζωή των πολιτών.

Μια τέτοια προοπτική εξέλιξης του ρόλου τους θέλουμε να παρέχουμε στους συνεργάτες μας και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε πράξη καθημερινά. Το 2ο Διαδραστικό Συνέδριο, η έρευνα γνώμης των συνεργατών μας, τα νέα ψηφιακά εργαλεία που τους παρέχουμε και άλλα θέματα σ’ αυτό το τεύχος, αποτελούν ορισμένα μόνο από τα παραδείγματα αυτής της προσπάθειας.

Πηγή: VOICE, Δεκέμβριος 2018


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × two =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Bλέπουμε το μέλλον μας μέσα από τα μάτια των συνεργατών μας! https://www.insurancedaily.gr/blepoume-mellon-mas-mesa-apo-ta-matia-ton-synergaton-mas/