Δ. Μαζαράκης: Αύξηση κερδοφορίας 29% και πωλήσεων 24% για τη MetLife

Δ. Μαζαράκης
Ο κ. Δ. Μαζαράκης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος - MetLife.

Με ανοδικούς δείκτες έκλεισε το 2016 για τη MetLife. Η διοίκηση της Εταιρείας συνεχίζει να επενδύει σε ορθά δομημένη στρατηγική και διαγράφει κερδοφόρο και αναπτυξιακή τροχιά. Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο ID ο Δημήτρης Μαζαράκης, CEO της MetLife στόχευση της Εταιρείας είναι να βελτιώσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα της μέσα από τον έλεγχο του κόστους, την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της και την αξιοποίηση της τεχνολογίας.

Πώς θα κλείσει σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων το 2016 για την Εταιρεία σας;

Και αυτή η χρονιά κλείνει θετικά για τη MetLife. Σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις και δύσκολες οικονομικές συγκυρίες βγήκαμε ακόμα πιο δυνατοί. Μιλώντας με νούμερα, το 2016 παρουσιάσαμε αύξηση των πωλήσεων κατά 24%, του συνόλου εγγεγραμμένων ασφαλίστρων κατά 10%, της κερδοφορίας κατά 29%. Η επιτυχία μας αυτή αποτελεί δικαίωση της στοχευμένης στρατηγικής μας. Το 2016 ήταν γεμάτο προκλήσεις και δυσκολίες, αλλά έχοντας μελετήσει σωστά το εξωτερικό περιβάλλον και λειτουργώντας με σχέδιο και ευελιξία, καταφέραμε σαν εταιρεία να αντεπεξέλθουμε με επιτυχία στην κάθε δυσκολία.

Και τη νέα χρονιά θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την ανταγωνιστικότητά μας αξιοποιώντας την τεχνολογία, ελέγχοντας το κόστος των προϊόντων μας, ανασχεδιάζοντας τις διαδικασίες και επενδύοντας στους ανθρώπους μας, προσφέροντας έτσι ακόμα περισσότερη αξιοπιστία και προστασία προς τους πελάτες μας.

Τι εύχεστε ή πιστεύετε ότι πρέπει να αλλάξει στην ασφαλιστική αγορά;

Είναι γεγονός ότι το σύνολο της αγοράς προσπαθεί να προσαρμοσθεί και να τοποθετηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα μέσα στο σκηνικό που διαμορφώνουν οι εξελίξεις και μέσα σε αυτή τη προσπάθεια υπάρχουν τόσο οι κοινές γραμμές που προάγουν την αγορά και την ιδέα της ιδιωτικής ασφάλισης αλλά και πολλές ξεχωριστές τακτικές και στρατηγικές στο πλαίσιο της ελεύθερης αγοράς, του ανταγωνισμού και της διαφοροποίησης προς όφελος τελικά της προόδου και του καταναλωτή. Θεωρώ ότι η ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα, το χτίσιμο της αξιοπιστίας της αγοράς μας, και η αύξηση της εμπιστοσύνης των πολιτών στο θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης είναι πρωταρχικής σημασίας και κοινός τόπος για όλες τις εταιρίες.

Επίσης, κοινή επιδίωξη όλων είναι η ανάπτυξη της αγοράς μας. Προς αυτή τη κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθούμε όλοι μαζί πιο οργανωμένα και συγκροτημένα και να βοηθήσουμε τόσο τη πολιτεία όσο και τη κοινωνία να αντιληφθεί να κατανοήσει και τελικά να αναγνωρίσει το όφελος του θεσμού της ασφάλισης αλλά και το σημαντικό ρόλο που μπορεί να παίξει η ιδιωτική ασφάλιση σε τομείς όπως το συνταξιοδοτικό, το σύστημα υγείας, και τις φυσικές καταστροφές.

Τέλος, πιστεύω ότι η ασφαλιστική αγορά μπορεί να ανταποκριθεί στο μεγάλο ζητούμενο της χώρας μας για ανάπτυξη, εξασφαλίζοντας οικονομική σταθερότητα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, δίνοντας συμπληρωματικές λύσεις στην κοινωνική ασφάλιση, προσελκύοντας ξένες επενδύσεις, δημιουργώντας θέσεις εργασίας, και τέλος επενδύοντας τα αποθεματικά της στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.


ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Σχολιάστε

δώδεκα − 3 =