ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: 7 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν για το περιβάλλον

Μελέτη της Bain & Company δείχνει ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν 12% επιπλέον για βιώσιμα προϊόντα.

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
20/12/2023
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Έρευνα: 7 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν για το περιβάλλον
Share on Facebook

Καθώς τα ακραία καιρικά φαινόμενα προκαλούν αυξανόμενες περιβαλλοντικές ανησυχίες σε όλο τον κόσμο, νέα μελέτη από την Bain & Company δείχνει ότι περισσότερο από το 60% των επιχειρήσεων είναι εκτός τροχιάς για να επιτύχουν τους τρέχοντες στόχους βιωσιμότητας τους. Η πρόοδος θα απαιτήσει συνδυασμό τεχνολογίας, πολιτικής και αλλαγής συμπεριφοράς. Μια ολοένα και πιο συνειδητή βάση καταναλωτών και εργαζομένων μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμη.

Η Bain & Company δημοσίευσε πρόσφατα μια μελέτη που διερευνά τις πιο σημαντικές ανησυχίες σχετικά με τη βιωσιμότητα που απασχολούν τις διοικήσεις των επιχειρήσεων, τους πελάτες τους και τους υπαλλήλους τους.;

«Έχουμε μιλήσει με χιλιάδες στελέχη σχετικά με τις φιλοδοξίες τους όσον αφορά τη βιωσιμότητα και τα σχετικά αντισταθμιστικά οφέλη», δήλωσε ο François Faelli, Partner και επικεφαλής του παγκόσμιου τομέα Sustainability της Bain & Company. «Γνωρίζουν ότι πρέπει να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση και στη μετάβαση των πόρων. Πολλοί το θεωρούν αυτό κληρονομιά τους, αλλά ανησυχούν για το αυξανόμενο χάσμα μεταξύ της δικής τους προόδου και των δημόσιων δεσμεύσεων. Αν και δεν θα είναι εύκολο, υπάρχουν τρεις μοχλοί που πρέπει να θέσουν σε προτεραιότητα τα διευθυντικά στελέχη: πολιτική, τεχνολογία και συμπεριφορά.

Διαβάστε Επίσης

Από το Burnout στην Ευημερία: Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο Κέντρο της Στήριξης του ΕΕΑ

Από το Burnout στην Ευημερία: Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο Κέντρο της Στήριξης του ΕΕΑ

Jul 11, 2025
33 εκατ. οδηγοί μπορεί να έχουν οχήματα με επικίνδυνους αερόσακους

Ο θάνατος οδηγού στη Γαλλία οδηγεί στην ανάκληση 800.000 οχημάτων

Jul 11, 2025

Η νέα μελέτη της Bain & Company παρέχει κάποια ελπιδοφόρα μηνύματα για τις επιχειρήσεις: οι πελάτες και οι υπάλληλοί τους είναι πρόθυμοι να προσαρμοστούν και να συνεισφέρουν στην πορεία προς την πρόοδο».

Για να αποκτήσει μια ευρεία εικόνα των ανησυχιών που εκφράζονται για το περιβάλλον σε ολόκληρο τον κόσμο, η Bain & Company διεξήγαγε έρευνα σε 23.000 καταναλωτές. Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν τον ολοένα και πιο επιτακτικό χαρακτήρα των θεμάτων βιωσιμότητας.

Αναπάντεχες αλήθειες σχετικά με τους καταναλωτές

– Η γενιά των Baby Boomers ανησυχεί συνήθως το ίδιο με τη γενιά Z. To 72% των καταναλωτών της γενιάς Z και το 68% των Boomers παγκοσμίως ανησυχούν πολύ ή πάρα πολύ για το περιβάλλον, αλλά σε χώρες όπως η Ινδία, η Γαλλία και η Ιαπωνία, οι Boomers ανησυχούν περισσότερο.

– Τόσο οι φιλελεύθεροι όσο και οι συντηρητικοί ανησυχούν για το περιβάλλον. Στις ΗΠΑ, το 96% των καταναλωτών συμφωνεί ότι το κλίμα αλλάζει. Μεταξύ όσων ανησυχούν για το περιβάλλον στις ΗΠΑ, το 85% των ψηφοφόρων που αυτοπροσδιορίζονται ως φιλελεύθεροι ανησυχούν πολύ ή πάρα πολύ για την κλιματική αλλαγή, σε σύγκριση με το 39% των συντηρητικών ψηφοφόρων.

– Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μια προσαύξηση για τα βιώσιμα προϊόντα της τάξης του 12% κατά μέσο όρο, αλλά θεωρούν ότι οι τιμές είναι πολύ υψηλές. Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μια μέση προσαύξηση της τάξης του 11% για προϊόντα με ελαχιστοποιημένο περιβαλλοντικό αντίκτυπο, ενώ στα προϊόντα που προωθούνται ως βιώσιμα η μέση προσαύξηση αγγίζει το 28%. Οι καταναλωτές στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές (όπως την Ινδία, την Ινδονησία, τη Βραζιλία και την Κίνα) είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ακόμη μεγαλύτερη προσαύξηση, μεταξύ 15 και 20%, ενώ οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γερμανία και τη Γαλλία είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μόνο 8 έως 10% επιπλέον.

– Η συμπεριφορά των καταναλωτών μπορεί να αλλάξει πιο γρήγορα από ό,τι προβλέπουν πολλές εταιρείες. Η Κίνα άρχισε να προσφέρει οικονομικά κίνητρα για ηλεκτρικά οχήματα το 2009. Σήμερα, το 19% των Κινέζων καταναλωτών δηλώνει ότι οδηγεί ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε σύγκριση με το 8% των καταναλωτών παγκοσμίως. Στην Αγγλία, η χρήση της πλαστικής σακούλας μιας χρήσης στα σούπερ μάρκετ έχει μειωθεί κατά 98% από τότε που η κυβέρνηση άρχισε να απαιτεί τη χρέωσή της από τα καταστήματα, το 2015.

– Υπάρχει μια αποσύνδεση μεταξύ του τι θέλουν οι καταναλωτές και του τι πωλούν οι περισσότερες εταιρείες. Παγκοσμίως, το 48% των καταναλωτών λαμβάνει υπόψη τον τρόπο χρήσης των προϊόντων όταν σκέφτεται τη βιωσιμότητα και εστιάζουν στον τρόπο που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Αντίθετα, οι περισσότερες εταιρείες πωλούν βιώσιμα προϊόντα με βάση παράγοντες, όπως ο τρόπος παραγωγής τους, τα φυσικά συστατικά τους και οι εφαρμοζόμενες πρακτικές καλλιέργειας. Σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές των ανεπτυγμένων αγορών πιστεύουν ότι η βιώσιμη διαβίωση είναι πολύ ακριβή, όπως και το 35% των καταναλωτών στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές.

– Οι καταναλωτές δυσκολεύονται να εντοπίσουν τα βιώσιμα προϊόντα και δεν εμπιστεύονται τις εταιρείες για την παραγωγή τους. Το 50% των καταναλωτών δήλωσε ότι η βιωσιμότητα είναι ένα από τα τέσσερα βασικά κριτήρια για τις αγορές του. Ωστόσο, οι περισσότεροι δεν ήταν σε θέση να περιγράψουν με ακρίβεια το νόημα που κρύβεται πίσω από τα συνήθη λογότυπα βιωσιμότητας. Η έλλειψη εμπιστοσύνης στις εταιρείες επιτείνει το πρόβλημα. Μόνο το 28% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις μεγάλες εταιρείες για την παραγωγή πραγματικά βιώσιμων προϊόντων, σε σύγκριση με το 45% που εμπιστεύεται τις μικρές, ανεξάρτητες επιχειρήσεις.

Τέσσερις κρίσιμοι τομείς εστίασης για τις εταιρείες

  • Σχεδίαση μιας στρατηγικής που να είναι ανθεκτική και ευέλικτη για το μέλλον. Λίγες εταιρείες σχεδιάζουν πέρα από το τυπικό 3ετές πλαίσιο στρατηγικού σχεδιασμού. Τα σχέδια αυτά δεν λαμβάνουν πλήρως υπόψη δύο άλλους παράγοντες που κινούνται εξίσου γρήγορα και με εξίσου μεγάλο αντίκτυπο: το ρυθμιστικό πλαίσιο και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
  • Αναγνώριση της κατακερματισμένης βάσης των καταναλωτών. Οι εταιρείες πρέπει να αντιμετωπίζουν τους καταναλωτές με διαφοροποιημένο τρόπο, δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα και προτάσεις σχεδιασμού που απευθύνονται σε διαφορετικές πελατειακές ομάδες.
  •  Δοκιμή και εκμάθηση για να προσδιοριστεί ο τρόπος λειτουργίας – και επανάληψη. Σε ένα τέτοιο ρευστό περιβάλλον, οι εταιρείες μπορούν να στηριχθούν αποφασιστικά στο πειραματικό μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία για να δοκιμάσουν γρήγορα τα μηνύματα βιωσιμότητας που βρίσκουν απήχηση σε διαφορετικές πελατειακές ομάδες και να προσαρμοστούν αναλόγως.
  •  Πρόβλεψη των ρυθμιστικών πλαισίων. Η ικανότητα μιας εταιρείας να προβλέπει τις αλλαγές ρυθμιστικών πλαισίων και να δημιουργεί χαρτοφυλάκια ανθεκτικά για το μέλλον καθορίζει τη δυνατότητά της να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της.

Επιμόρφωση των εργαζομένων για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις

Το 75% των διοικήσεων των επιχειρήσεων πιστεύει ότι δεν έχει ενσωματωθεί επαρκώς η βιωσιμότητα στις δραστηριότητες των επιχειρήσεών τους. Ενστικτωδώς, πολλά διευθυντικά στελέχη δίνουν προτεραιότητα στις προσλήψεις εξωτερικών συνεργατών για την αντιμετώπιση των ελλείψεων, συμπεριλαμβανομένης της βιωσιμότητας. Η Bain & Company τάσσεται υπέρ της αντιμετώπισης των προκλήσεων που θέτει η βιωσιμότητα μέσω ενός συνδυασμού έξυπνης επιμόρφωσης και καλλιέργειας μιας νοοτροπίας μάθησης.
Σύμφωνα με μελέτη της Bain & Company σε 4.700 άτομα, το 63% πιστεύει ότι απαιτούνται διαφορετικές δεξιότητες και συμπεριφορές για να μπορέσουν οι εταιρείες να υλοποιήσουν τις φιλοδοξίες ή τις στρατηγικές τους σε θέματα περιβαλλοντικής, κοινωνικής και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG). Ωστόσο, μόνο το 45% των μη διευθυντικών στελεχών δήλωσε ότι ο εργοδότης παρέχει ευκαιρίες επιμόρφωσης και κατάρτισης που θα επέτρεπαν μια εσωτερική κινητικότητα.
Η ίδια η Bain & Company αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση σε αυτό το πεδίο, έχοντας δεσμευτεί να καλλιεργήσει στην ομάδα της μια νοοτροπία ανάπτυξης, συνεργαζόμενη με 12 πανεπιστήμια παγκόσμιας κλάσης –συμπεριλαμβανομένων των MIT, HEC Paris και Melbourne Business School– για την επιμόρφωση των υπαλλήλων της σε θέματα ESG. Μέχρι σήμερα, οι σύμβουλοί της έχουν συμπληρώσει πάνω από 17.000 ώρες κατάρτισης σε θέματα ESG μέσω του εν λόγω προγράμματος.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Από το Burnout στην Ευημερία: Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο Κέντρο της Στήριξης του ΕΕΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από το Burnout στην Ευημερία: Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο Κέντρο της Στήριξης του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
33 εκατ. οδηγοί μπορεί να έχουν οχήματα με επικίνδυνους αερόσακους
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο θάνατος οδηγού στη Γαλλία οδηγεί στην ανάκληση 800.000 οχημάτων

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 11, 2025
Η Howden “ανοίγεται” στη νέα γενιά μέσα από το Youth Academy 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Howden “ανοίγεται” στη νέα γενιά μέσα από το Youth Academy 2025

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
European Climate Pact: Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και τα θύματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

European Climate Pact: Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και τα θύματα

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
Συνάντηση Μερελή – Δρ. Μπεκιάρη στο ΕΕΘ για σύνδεση της έρευνας με την επιχειρηματικότητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση Μερελή – Δρ. Μπεκιάρη στο ΕΕΘ για σύνδεση της έρευνας με την επιχειρηματικότητα

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
Απάτη 8 εκατ. ευρώ εις βάρος του ΕΟΠΥΥ από 227 εταιρείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυσλειτουργίες στην εφαρμογή του νέου συστήματος δωρεάν κατ’ οίκον αποστολής των ΦΥΚ από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 11, 2025
Στελέχη της Carglass®  εισηγητές σε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στελέχη της Carglass®  εισηγητές σε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ

by Insurancedaily editorial team
Jul 10, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Είμαστε μαζί, στην βούληση για απαντήσεις και λύσεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 10, 2025
Στην εποχή της συνδρομής: Αν πληρώνεις Netflix, γιατί όχι και ασφάλιση;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην εποχή της συνδρομής: Αν πληρώνεις Netflix, γιατί όχι και ασφάλιση;

by Insurancedaily editorial team
Jul 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
banner-300x250-03revfinalgif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ