ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FACES – Θ. Λιώκης: Το σύγχρονο marketing επιτάσσει την αναγνώριση των αναγκών του καταναλωτή

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/01/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Θ. Λιώκης-Δύναμις
Share on Facebook

Θεόδωρος Λιώκης Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας, Δύναμις Ασφαλιστική

Στην ενασχόλησή μου με την ασφαλιστική αγορά έπαιξε καταλυτικό ρόλο… η ευκαιρία που μου δόθηκε από τη Δύναμις Ασφαλιστική να φέρω νέες ιδέες. Η Δύναμις σήμερα, είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, που ιδρύθηκε με τη συμμετοχή της βρετανικής πολυεθνικής, Guardian Royal Exchange Assurance plc. Έχοντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία από την εκπροσώπηση της Guardian, η Δύναμις Ασφαλιστική ξεκίνησε δυναμικά το 1977.

Διαβάστε Επίσης

Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων

Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων

Sep 4, 2025 - Updated on Sep 5, 2025
Τα 45 χρόνια πορείας της γιόρτασε η Δύναμις (video)

Τα 45 χρόνια πορείας της γιόρτασε η Δύναμις (video)

Jun 28, 2022 - Updated on Jun 29, 2022

Το σύγχρονο marketing επιτάσσει… την αναγνώριση των αναγκών του καταναλωτή. Στο επίκεντρο όλων των διεργασιών τοποθετείται ο άνθρωπος, σε αντίθεση με την παραδοσιακή θεωρία των τεσσάρων «P’s» που εστίαζε στο προϊόν, στη διανομή, στην προώθηση και στην τιμή. Στη Δύναμις, πιστεύουμε πάρα πολύ στην προσωπική και άμεση επαφή με τους ανθρώπους, πελάτες-συνεργάτες-δυναμικό-κοινωνία και αυτό διότι η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, υπάγεται στην εταιρική μας κουλτούρα και στις αρχές μας. Μέσα από την ανθρώπινη και την άριστη εξυπηρέτηση, προκύπτει ο ευχαριστημένος πελάτης ο οποίος στη συνέχεια γίνεται πιστός πελάτης και έτσι δημιουργείται το κέρδος. Το κέρδος διανέμεται μέσα από διάφορες ενέργειες ξανά στην κοινωνία είτε υπό μορφή στήριξης είτε υπό μορφή έργου και έτσι ο κύκλος ξεκινά και πάλι από την αρχή.

Τροχοπέδη για την εξέλιξη της αγοράς αποτελεί… αναμφίβολα η έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης! Οι διεθνείς αγορές είναι το πιο δυνατό παράδειγμα για το πώς μπορεί να γίνει και η δική μας αγορά. Η ασφάλιση αποτελεί κομμάτι του πολιτισμού, αφού αυτή επέτρεψε τη ραγδαία ανάπτυξη του δυτικού κόσμου, αντλώντας κομμάτι από το ρίσκο της επιχειρηματικότητας και όχι μόνο. Το περιθώριο ανάπτυξης είναι πάρα πολύ μεγάλο και κατά τη γνώμη μου εξαρτάται από την δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης. Εμείς, ως υπεύθυνοι για την επικοινωνία στην ασφαλιστική αγορά, έχουμε υποχρέωση να βρούμε νέους τρόπους για να δώσουμε στο κοινό να καταλάβει πόσο σημαντική, αλλά και προσιτή, είναι η ασφάλιση.

Η γενιά των millennials… είναι ένα ιδιαίτερο, αλλά αρκετά σαφές, κοινό-στόχος (target group). Συνήθως πρόκειται για μορφωμένους ανθρώπους αλλά με περιορισμένη αγοραστική δύναμη. Το καταλληλότερο μέσο για την προσέγγισή τους είναι το διαδίκτυο, αφού η πλειονότητά τους βασίζεται στη χρήση του. Παραδοσιακές καμπάνιες διαφήμισης δεν φαίνεται να έχουν απήχηση, καθώς, λόγω της ενασχόλησής τους με το διαδίκτυο και την πρόσβασή τους σε όλο αυτό τον όγκο των πληροφοριών, εντυπωσιάζονται-πείθονται πιο δύσκολα. Κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου, αναζητούν κουπόνια και διαδικτυακές προσφορές, ενώ επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωση και τη διασκέδασή τους. Η βελτιστοποιημένη διαδικτυακή εμπειρία, οι επιλογές εξατομίκευσης αλλά και η παροχή ποιοτικού και πολύτιμου περιεχομένου μέσα από ένα κανάλι άμεσης επικοινωνίας, όπως είναι το Facebook, έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα. Η Δύναμις είναι από τις πρώτες εταιρείες στην ασφαλιστική αγορά που αντιλήφθηκε τη δύναμη του συγκεκριμένου μέσου και επένδυσε μέσω της δημιουργίας ενδιαφέροντος περιεχομένου, που στόχο έχει να κρατά το ενδιαφέρον του κοινού αλλά και να ενισχύει την ασφαλιστική του συνείδηση.

Στη Δύναμις… πιστεύουμε στα παραδοσιακά κανάλια πώλησης ασφαλιστηρίων συμβολαίων, δηλαδή στους διαμεσολαβητές. Θεωρούμε πως η ασφάλιση είναι λειτούργημα και πως δεν πρέπει να χάσει τον προσωπικό της χαρακτήρα ή να ευτελίζεται μέσα από συνδυαστικές προσφορές, υπερβολικές εκπτώσεις και γενικά τρόπους προώθησης που ταιριάζουν σε άλλα αγαθά, καθημερινής χρήσης. Η Δύναμις με βοήθησε να καταλάβω τι εστί Πολιτισμός στην Ασφάλιση.

Πηγή: Faces, Ασφαλιστικό Marketing Δεκέμβριος 2018

Tags: FeaturedΔύναμις
np-car-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

17 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Ασφαλιστή: 4 Εγγυήσεις για τον Ασφαλισμένο

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

by Νίκος Μωράκης
Sep 17, 2025
businessman looking the window
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το νέο ΔΣ της Δύναμις Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 17, 2025
Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Νέα στελέχη στις διευθύνσεις Στρατηγικής & Μετασχηματισμού και των ομαδικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Νέα στελέχη στις διευθύνσεις Στρατηγικής & Μετασχηματισμού και των ομαδικών ασφαλίσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Τα ασφάλιστρα κατοικίας στις ΗΠΑ “πέταξαν” +40,4% σε έξι χρόνια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα ασφάλιστρα κατοικίας στις ΗΠΑ “πέταξαν” +40,4% σε έξι χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250-leaderjpg
odc-banner-general-0225gif
sofossummitbannergif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

    Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • FMΙΑ 2025: Κατατέθηκαν οι φάκελοι των υποψηφίων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 17 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Ασφαλιστή: 4 Εγγυήσεις για τον Ασφαλισμένο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ένας απρόσμενος ανταγωνιστής στις ασφαλίσεις κατά φυσικών καταστροφών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ