ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FACES – Θ. Λιώκης: Το σύγχρονο marketing επιτάσσει την αναγνώριση των αναγκών του καταναλωτή

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/01/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Θ. Λιώκης-Δύναμις
Share on Facebook

Θεόδωρος Λιώκης Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας, Δύναμις Ασφαλιστική

Στην ενασχόλησή μου με την ασφαλιστική αγορά έπαιξε καταλυτικό ρόλο… η ευκαιρία που μου δόθηκε από τη Δύναμις Ασφαλιστική να φέρω νέες ιδέες. Η Δύναμις σήμερα, είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, που ιδρύθηκε με τη συμμετοχή της βρετανικής πολυεθνικής, Guardian Royal Exchange Assurance plc. Έχοντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία από την εκπροσώπηση της Guardian, η Δύναμις Ασφαλιστική ξεκίνησε δυναμικά το 1977.

Διαβάστε Επίσης

Πολιτική, ενέργειες και υποστήριξη του ΕΣΥ από 24 Ασφαλιστικές Εταιρείες

ΔΥΝΑΜΙΣ: Διευθύνων Σύμβουλος ο Π. Βλαχογεωργακόπουλος

Sep 22, 2025
Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων

Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων

Sep 4, 2025 - Updated on Sep 5, 2025

Το σύγχρονο marketing επιτάσσει… την αναγνώριση των αναγκών του καταναλωτή. Στο επίκεντρο όλων των διεργασιών τοποθετείται ο άνθρωπος, σε αντίθεση με την παραδοσιακή θεωρία των τεσσάρων «P’s» που εστίαζε στο προϊόν, στη διανομή, στην προώθηση και στην τιμή. Στη Δύναμις, πιστεύουμε πάρα πολύ στην προσωπική και άμεση επαφή με τους ανθρώπους, πελάτες-συνεργάτες-δυναμικό-κοινωνία και αυτό διότι η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, υπάγεται στην εταιρική μας κουλτούρα και στις αρχές μας. Μέσα από την ανθρώπινη και την άριστη εξυπηρέτηση, προκύπτει ο ευχαριστημένος πελάτης ο οποίος στη συνέχεια γίνεται πιστός πελάτης και έτσι δημιουργείται το κέρδος. Το κέρδος διανέμεται μέσα από διάφορες ενέργειες ξανά στην κοινωνία είτε υπό μορφή στήριξης είτε υπό μορφή έργου και έτσι ο κύκλος ξεκινά και πάλι από την αρχή.

Τροχοπέδη για την εξέλιξη της αγοράς αποτελεί… αναμφίβολα η έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης! Οι διεθνείς αγορές είναι το πιο δυνατό παράδειγμα για το πώς μπορεί να γίνει και η δική μας αγορά. Η ασφάλιση αποτελεί κομμάτι του πολιτισμού, αφού αυτή επέτρεψε τη ραγδαία ανάπτυξη του δυτικού κόσμου, αντλώντας κομμάτι από το ρίσκο της επιχειρηματικότητας και όχι μόνο. Το περιθώριο ανάπτυξης είναι πάρα πολύ μεγάλο και κατά τη γνώμη μου εξαρτάται από την δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης. Εμείς, ως υπεύθυνοι για την επικοινωνία στην ασφαλιστική αγορά, έχουμε υποχρέωση να βρούμε νέους τρόπους για να δώσουμε στο κοινό να καταλάβει πόσο σημαντική, αλλά και προσιτή, είναι η ασφάλιση.

Η γενιά των millennials… είναι ένα ιδιαίτερο, αλλά αρκετά σαφές, κοινό-στόχος (target group). Συνήθως πρόκειται για μορφωμένους ανθρώπους αλλά με περιορισμένη αγοραστική δύναμη. Το καταλληλότερο μέσο για την προσέγγισή τους είναι το διαδίκτυο, αφού η πλειονότητά τους βασίζεται στη χρήση του. Παραδοσιακές καμπάνιες διαφήμισης δεν φαίνεται να έχουν απήχηση, καθώς, λόγω της ενασχόλησής τους με το διαδίκτυο και την πρόσβασή τους σε όλο αυτό τον όγκο των πληροφοριών, εντυπωσιάζονται-πείθονται πιο δύσκολα. Κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου, αναζητούν κουπόνια και διαδικτυακές προσφορές, ενώ επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωση και τη διασκέδασή τους. Η βελτιστοποιημένη διαδικτυακή εμπειρία, οι επιλογές εξατομίκευσης αλλά και η παροχή ποιοτικού και πολύτιμου περιεχομένου μέσα από ένα κανάλι άμεσης επικοινωνίας, όπως είναι το Facebook, έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα. Η Δύναμις είναι από τις πρώτες εταιρείες στην ασφαλιστική αγορά που αντιλήφθηκε τη δύναμη του συγκεκριμένου μέσου και επένδυσε μέσω της δημιουργίας ενδιαφέροντος περιεχομένου, που στόχο έχει να κρατά το ενδιαφέρον του κοινού αλλά και να ενισχύει την ασφαλιστική του συνείδηση.

Στη Δύναμις… πιστεύουμε στα παραδοσιακά κανάλια πώλησης ασφαλιστηρίων συμβολαίων, δηλαδή στους διαμεσολαβητές. Θεωρούμε πως η ασφάλιση είναι λειτούργημα και πως δεν πρέπει να χάσει τον προσωπικό της χαρακτήρα ή να ευτελίζεται μέσα από συνδυαστικές προσφορές, υπερβολικές εκπτώσεις και γενικά τρόπους προώθησης που ταιριάζουν σε άλλα αγαθά, καθημερινής χρήσης. Η Δύναμις με βοήθησε να καταλάβω τι εστί Πολιτισμός στην Ασφάλιση.

Πηγή: Faces, Ασφαλιστικό Marketing Δεκέμβριος 2018

Tags: FeaturedΔύναμις
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2025
Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επετειακή εκδήλωση 100 ετών του ΕΕΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επετειακή εκδήλωση 100 ετών του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2025
Σκάνδαλο στις ΗΠΑ: Απάτη εκατομμυρίων με κονδύλια για καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σκάνδαλο στις ΗΠΑ: Απάτη εκατομμυρίων με κονδύλια για καταστροφές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 21, 2025
Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς

by Νίκος Μωράκης
Nov 20, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»

by Insurancedaily editorial team
Nov 20, 2025 - Updated on Nov 21, 2025
9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές

by Insurancedaily editorial team
Nov 20, 2025
In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ

    Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η θαυμαστή συμπεριληπτικότητα της Τέχνης και ο διαφορετικός Νικηφόρος 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επετειακή εκδήλωση 100 ετών του ΕΕΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Σκάνδαλο στις ΗΠΑ: Απάτη εκατομμυρίων με κονδύλια για καταστροφές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ