Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FACES – Θ. Λιώκης: Το σύγχρονο marketing επιτάσσει την αναγνώριση των αναγκών του καταναλωτή


Θεόδωρος Λιώκης Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας, Δύναμις Ασφαλιστική

Στην ενασχόλησή μου με την ασφαλιστική αγορά έπαιξε καταλυτικό ρόλο… η ευκαιρία που μου δόθηκε από τη Δύναμις Ασφαλιστική να φέρω νέες ιδέες. Η Δύναμις σήμερα, είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, που ιδρύθηκε με τη συμμετοχή της βρετανικής πολυεθνικής, Guardian Royal Exchange Assurance plc. Έχοντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία από την εκπροσώπηση της Guardian, η Δύναμις Ασφαλιστική ξεκίνησε δυναμικά το 1977.

Το σύγχρονο marketing επιτάσσει… την αναγνώριση των αναγκών του καταναλωτή. Στο επίκεντρο όλων των διεργασιών τοποθετείται ο άνθρωπος, σε αντίθεση με την παραδοσιακή θεωρία των τεσσάρων «P’s» που εστίαζε στο προϊόν, στη διανομή, στην προώθηση και στην τιμή. Στη Δύναμις, πιστεύουμε πάρα πολύ στην προσωπική και άμεση επαφή με τους ανθρώπους, πελάτες-συνεργάτες-δυναμικό-κοινωνία και αυτό διότι η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, υπάγεται στην εταιρική μας κουλτούρα και στις αρχές μας. Μέσα από την ανθρώπινη και την άριστη εξυπηρέτηση, προκύπτει ο ευχαριστημένος πελάτης ο οποίος στη συνέχεια γίνεται πιστός πελάτης και έτσι δημιουργείται το κέρδος. Το κέρδος διανέμεται μέσα από διάφορες ενέργειες ξανά στην κοινωνία είτε υπό μορφή στήριξης είτε υπό μορφή έργου και έτσι ο κύκλος ξεκινά και πάλι από την αρχή.

Τροχοπέδη για την εξέλιξη της αγοράς αποτελεί… αναμφίβολα η έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης! Οι διεθνείς αγορές είναι το πιο δυνατό παράδειγμα για το πώς μπορεί να γίνει και η δική μας αγορά. Η ασφάλιση αποτελεί κομμάτι του πολιτισμού, αφού αυτή επέτρεψε τη ραγδαία ανάπτυξη του δυτικού κόσμου, αντλώντας κομμάτι από το ρίσκο της επιχειρηματικότητας και όχι μόνο. Το περιθώριο ανάπτυξης είναι πάρα πολύ μεγάλο και κατά τη γνώμη μου εξαρτάται από την δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης. Εμείς, ως υπεύθυνοι για την επικοινωνία στην ασφαλιστική αγορά, έχουμε υποχρέωση να βρούμε νέους τρόπους για να δώσουμε στο κοινό να καταλάβει πόσο σημαντική, αλλά και προσιτή, είναι η ασφάλιση.

Η γενιά των millennials… είναι ένα ιδιαίτερο, αλλά αρκετά σαφές, κοινό-στόχος (target group). Συνήθως πρόκειται για μορφωμένους ανθρώπους αλλά με περιορισμένη αγοραστική δύναμη. Το καταλληλότερο μέσο για την προσέγγισή τους είναι το διαδίκτυο, αφού η πλειονότητά τους βασίζεται στη χρήση του. Παραδοσιακές καμπάνιες διαφήμισης δεν φαίνεται να έχουν απήχηση, καθώς, λόγω της ενασχόλησής τους με το διαδίκτυο και την πρόσβασή τους σε όλο αυτό τον όγκο των πληροφοριών, εντυπωσιάζονται-πείθονται πιο δύσκολα. Κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου, αναζητούν κουπόνια και διαδικτυακές προσφορές, ενώ επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωση και τη διασκέδασή τους. Η βελτιστοποιημένη διαδικτυακή εμπειρία, οι επιλογές εξατομίκευσης αλλά και η παροχή ποιοτικού και πολύτιμου περιεχομένου μέσα από ένα κανάλι άμεσης επικοινωνίας, όπως είναι το Facebook, έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα. Η Δύναμις είναι από τις πρώτες εταιρείες στην ασφαλιστική αγορά που αντιλήφθηκε τη δύναμη του συγκεκριμένου μέσου και επένδυσε μέσω της δημιουργίας ενδιαφέροντος περιεχομένου, που στόχο έχει να κρατά το ενδιαφέρον του κοινού αλλά και να ενισχύει την ασφαλιστική του συνείδηση.

Στη Δύναμις… πιστεύουμε στα παραδοσιακά κανάλια πώλησης ασφαλιστηρίων συμβολαίων, δηλαδή στους διαμεσολαβητές. Θεωρούμε πως η ασφάλιση είναι λειτούργημα και πως δεν πρέπει να χάσει τον προσωπικό της χαρακτήρα ή να ευτελίζεται μέσα από συνδυαστικές προσφορές, υπερβολικές εκπτώσεις και γενικά τρόπους προώθησης που ταιριάζουν σε άλλα αγαθά, καθημερινής χρήσης. Η Δύναμις με βοήθησε να καταλάβω τι εστί Πολιτισμός στην Ασφάλιση.

Πηγή: Faces, Ασφαλιστικό Marketing Δεκέμβριος 2018


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 + four =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
FACES - Θ. Λιώκης: Το σύγχρονο marketing επιτάσσει την αναγνώριση των αναγκών του καταναλωτή! https://www.insurancedaily.gr/faces-th-liokis-sygchrono-marketing-epitassi-tin-anagnorisi-ton-anagkon-tou-katanaloti/