ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ

Γ. Λύτρας: Καθήκον του Ασφαλιστικού Συμβούλου η «εκπαίδευση» του πελάτη

Γ. Λύτρας

Συνεχίζοντας το ρεπορτάζ μας στην Ασφαλιστική Αγορά του Νομού Φθιώτιδας – στο πλαίσιο της στήλης «Ασφαλιστικό Οδοιπορικό» – επισκεφτήκαμε τον Γεώργιο Λύτρα, Ασφαλιστικό Σύμβουλο στα γραφεία της ΑΧΑ Ασφαλιστική στη Λαμία και μιλήσαμε μαζί του για τη διαδρομή του, όπως επίσης και για την εικόνα που έχει σχηματίσει για την πόλη της Λαμίας στην οποία δραστηριοποιείται.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΥΤΡΑΣ

Μιλήστε μας για τη διαδρομή σας στο επάγγελμα. Πότε αποφασίσατε να γίνεται ασφαλιστικός σύμβουλος;

Ξεκίνησα την ασφαλιστική μου καριέρα τον Μάρτιο του 2001. Η αλήθεια είναι ότι η ενασχόλησή μου με το συγκεκριμένο επάγγελμα δεν ήταν στις άμεσες προθέσεις μου. Όχι από άρνηση αλλά κυρίως από άγνοια καθώς ποτέ δεν είχα αναρωτηθεί για το τι ακριβώς περιλαμβάνει το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου. Η πρώτη επαφή έγινε μετά από πρόταση που δέχθηκα και με στόχο να αποτελέσει μια συμπληρωματική πηγή εισοδήματος. Μάλιστα οι πρώτες εντυπώσεις μου, θυμάμαι δεν ήταν ιδιαιτέρως ενθαρρυντικές, καθώς από το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιήθηκα έλλειπε η ασφαλιστική συνείδηση, με αποτέλεσμα η επαγγελματική καθημερινότητα να είναι κοπιαστική, με αλλεπάλληλες συναντήσεις και …απανωτές απορρίψεις. Ακριβώς στη φάση αυτή βρίσκεται το σημείο καμπής, το σημείο στο οποίο ο σύμβουλος «λυγίζει» μένοντας σε χαμηλές παραγωγές και έχοντας χαμηλές προσδοκίες ή ακόμη και αποχωρώντας από το επάγγελμα ή βρίσκει το σθένος, με αυταπάρνηση, υπομονή, επιμονή, κατάρτιση, αυτοεκπαίδευση και κυρίως αυτό παρακίνηση, να μετεξελιχθεί σε έναν καταξιωμένο ασφαλιστικό σύμβουλο. Στη δική μου περίπτωση, είχα τη δύναμη να μη λυγίσω και με όλα τα παραπάνω, αλλά και πολλή προσπάθεια και ατέλειωτες ώρες εργασίας και χιλιόμετρα κατάφερα να κερδίσω την εμπιστοσύνη του κοινού και έχω την τιμή να αποτελώ τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο, προσφέροντας υπηρεσίες μέσα από το αποκλειστικό δίκτυο της ΑΧΑ Ασφαλιστικής. Χάρη σε αυτή την εμπιστοσύνη και την προσωπική επιμονή κατάφερα με το πέρασμα του χρόνου να σταθώ διπλά σε καταξιωμένους συναδέλφους που μόνο από μακριά κατάφερνα να δω τα παραγωγικά τους αποτελέσματα.

Από πότε δραστηριοποιείται η ΑΧΑ στον νομό σας; Πόσους συνεργάτες έχετε;

Η ΑΧΑ δραστηριοποιείται στη Φθιώτιδα από το έτος της αρχικής της εγκατάστασης στη χώρα, το 2007. Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος που συνεργάζομαι με την κορυφαία ασφαλιστική επωνυμία για 9 συνεχή χρόνια. Ως ένα μικρό κομμάτι της Εταιρείας, μιας και μου δίνεται η ευκαιρία μέσα από αυτή τη δημοσίευση, θα ήθελα να ευχαριστήσω τα 107 εκατομμύρια πελάτες για τη συνεχή τους εμπιστοσύνη. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους και τους ανθρώπους των δικτύων πωλήσεών μας, που συνεισφέρουν, κάθε μέρα, τα μέγιστα και το αποτύπωμα της προσπάθειάς τους καταγράφεται στα αποτελέσματα της Εταιρείας.

«Η ΑΧΑ έχει ως σκοπό να στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα»

Η εμπιστοσύνη που μου δείχνει διαχρονικά και η στήριξη που μου παρέχει δηλώνει ότι είμαστε πραγματικά μια ομάδα, μια οικογένεια και ο δεσμός αυτός γίνεται ακόμη πιο δυνατός και συμπαγής στις δύσκολες καταστάσεις. Μέσα από την πολύχρονη συνεργασία μου με την ΑΧΑ, τόσο με την εταιρεία όσο και με τα πρόσωπα που συνθέτουν αυτή την εταιρεία έχω αναπτύξει σχέσεις αμοιβαίας εκτίμησης και μαζί έχουμε σφυρηλατήσει ένα δέσιμο, που ξεπερνά τη συναδελφικότητα. Όλοι οι άνθρωποι της Διεύθυνσης Πωλήσεων αλλά και το ανθρώπινο δυναμικό των διαφόρων τμημάτων είναι κοντά σε εμένα, στους πελάτες αλλά και σε όλους τους συνεργάτες.

Σήμερα, μετά από όλα αυτά τα χρόνια συνεργασίας, θέλω να δηλώσω ότι αισθάνομαι απόλυτα δικαιωμένος για την απόφασή μου να συνεργαστώ με την ΑΧΑ Ασφαλιστική. Ήταν μια κίνηση που ευνόησε τόσο εμένα, όσο και τους πελάτες μου, οι οποίοι λαμβάνουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες από μια κορυφαία, αξιόπιστη και φερέγγυα ασφαλιστική εταιρεία. Άλλωστε, προσωπική μου πεποίθηση, ότι από κοινού και σε αγαστή συνεργασία η εταιρεία, με την ευρεία έννοια, τους ανθρώπους της και συνεργάτες της μπορούν να παρέχουν ολοκληρωμένο αίσθημα ασφάλειας στους ανθρώπους έτσι ώστε αυτοί να νιώθουν ξέγνοιαστοι.

Στο γραφείο μας αυτήν τη στιγμή υπάρχουν 3 συνεργάτες. Πρόκειται για πλήρως καταρτισμένα άτομα στον τομέα των ασφαλειών με όρεξη, οξυδέρκεια και υπευθυνότητα. Η συνεργασία μας, βάσει αποτελεσμάτων αλλά και βάση κλίματος στο χώρο εργασίας κρίνεται απολύτως επιτυχής και αποδοτική και άμεσος στόχος μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του γραφείου μας και διεύρυνση της ομάδας μας.

Στους κλάδους ζωής και υγείας υπάρχει ανταγωνισμός; Υπάρχουν ευκαιρίες ανάπτυξης;

Η ερώτηση είναι ενδιαφέρουσα, αλλά για να την θέσουμε στη σωστή βάση θα πρέπει να ορίσουμε τι σημαίνει ανταγωνισμός σε μια χώρα, όπου τα ποσοστά διείσδυσης είναι μικρά. Θα έλεγα ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός, αλλά μάλλον εξαιρετικές ευκαιρίες. Το ίδιο όμως το φαινόμενο αποκτά διαφορετικές διαστάσεις, καθώς καλούμαστε να ανταγωνιστούμε άλλες υπηρεσίες και προϊόντα, άσχετα με τον κλάδο των ασφαλειών. Το καθημερινό μας στοίχημα είναι η διαφωτιστική ενημέρωση των υποψήφιων πελατών και η ανάδειξη της σημασίας της ίδιας της ζωής, της υγείας ή/και της ποιότητας ζωής, έτσι ώστε αντικειμενικά και νηφάλια – έξω από τον αβυσσαλέο λαβύρινθο της καθημερινότητας και της συνήθειας – να προβεί στην προτεραιοποίηση των αναγκών του. Σε κάθε περίπτωση και υπό αυτό το πρίσμα, καθήκον όλων των συμβούλων θεωρώ ότι αποτελεί η «εκπαίδευση» του πελάτη για την κάλυψη των ασφαλιστικών αναγκών του.

Στους γενικούς; Εκτός από το αυτοκίνητο.

Στους γενικούς κλάδους υπάρχει περιθώριο και ακόμη μεγαλύτερες ευκαιρίες, καθώς σε μια χώρα, στην οποία το μεγαλύτερο και σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο του μέσου καταναλωτή, δηλαδή η κατοικία, είναι διαρκώς εκτεθειμένο σε μια σειρά από κινδύνους. Ενδεικτικά αναφέρω την πυρκαγιά, την κλοπή, την πλημμύρα και τον σεισμό. Κίνδυνοι, οι οποίοι στην πλειονότητά τους είναι ασφαλισμένοι μέσω ενυπόθηκων δανείων κι εδώ γεννάται το ερώτημα: «αξίζει να έχουμε καλύψει το σπίτι μας από αγάπη προς τον ενυπόθηκο δανειστή και όχι από αγάπη για την οικογένειά μας;»

Πώς θα χαρακτηρίζατε την αντίληψη που έχουν οι κάτοικοι της Λαμίας για την ιδιωτική ασφάλιση;

Θα έλεγα πως οι κάτοικοι της Λαμίας δεν διαφέρουν από τους κατοίκους της υπόλοιπης Ελλάδας, είναι όμως διατεθειμένοι, με τη σωστή προσέγγιση, να συζητήσουν για την κάλυψη των τρεχουσών αναγκών, ανεξάρτητα από το αν θα καλύψουν μέρος ή το σύνολο αυτών των αναγκών. Επίσης, θα έλεγα από την εμπειρία του δικού μου πελατολογίου ότι, έχουν προσεγγίσει και καλύψει αυτό που λέγεται κάλυψη προστασίας και είναι αρκετά ενημερωμένοι και «εκπαιδευμένοι».

Η τοπική ασφαλιστική αγορά τι προβλήματα έχει κατά την άποψή σας; Πώς θα μπορούσε να γίνει καλύτερη και ποια η σχέση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών μεταξύ τους; Υπάρχει ενότητα;

Βασικό χαρακτηριστικό της τοπικής ασφαλιστικής αγοράς είναι ο κατακερματισμός. Το μοντέλο, κατά την άποψή μου, είναι ένα μοντέλο παλαιότερης εποχής, με μικρές παραγωγικές μονάδες, οι οποίες στηρίζουν τη δραστηριότητά τους στα αυτοκίνητα και σε μικρότερο βαθμό σε άλλους κλάδους. Πιστεύω πως οι επαγγελματίες ασφαλιστικοί σύμβουλοι έχουν να κερδίσουν μέσα από συμπράξεις, μέσα από την ενδυνάμωση των σχέσεων με ασφαλιστικές εταιρείες αλλά και την εκπαίδευση και την αυτοβελτίωση. Σε κάθε περίπτωση όπως σε κάθε άλλη αγορά σε ένα απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον για το καλό των καταναλωτών, οι μη επαγγελματίες ασφαλιστικοί σύμβουλοι δεν πρέπει να έχουν ρόλο. Όποιο ρόλο έχουν διαδραματίσει ή συνεχίζουν να διαδραματίζουν, πλέον, πνέει τα λοίσθια καθώς βρίσκονται σε διαδικασία απόρριψης από την ίδια την αγορά. Αναφορικά με την ενότητα, σε κάθε περίπτωση είναι το ζητούμενο μεταξύ των επαγγελματιών ασφαλιστικών συμβούλων. Οι προσπάθειες συνεχίζονται!


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 × 4 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Γ. Λύτρας: Καθήκον του Ασφαλιστικού Συμβούλου η «εκπαίδευση» του πελάτη! https://www.insurancedaily.gr/g-lytras-kathikon-tou-asfalistikou-symvoulou-ekpedefsi-tou-pelati/