ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali Caring Insurance Ecosystem: Ένα μανιφέστο φροντίδας και προστασίας από την Generali

Ένα μοντέλο ασφάλισης 360°

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
24/06/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Generali Caring Insurance Ecosystem
Share on Facebook

Το νέο μανιφέστο με τίτλο “Generali Caring Ecosystem” παρουσιάζει σε Πελάτες και Συνεργάτες της η Εταιρεία, εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή φροντίδας και προστασίας.

Βασισμένο στο στρατηγικό της στόχο να αποτελεί τον Διά Βίου Εταίρο όσων την εμπιστεύονται, η Generali σχεδίασε ένα μοντέλο ασφάλισης 360°, όπου:

Διαβάστε Επίσης

Ανακοίνωση Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της Ευρωπαϊκής Πίστης από την Allianz

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Αποκλειστικός έλεγχος της Ευρωκλινικής από την Generali

Sep 9, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Jul 23, 2025
  • ασφαλιστικά προγράμματα,
  • έξυπνα εργαλεία εξυπηρέτησης,
  • ψηφιακές εφαρμογές και
  • υπηρεσίες, που εκτείνονται πέρα από τον χώρο της ασφάλισης,

αλληλοεπιδρούν παρέχοντας μία συνολική λύση που απαντά σε κάθε σύγχρονη ανάγκη. Το νέο ολιστικό μοντέλο λειτουργίας της Generali, αξιοποιεί την τεχνολογία για να ενσωματώσει λύσεις, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Πελατών και των Συνεργατών της υπό μία ενιαία αξία, τη φροντίδα.

ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

ΤΑΧΥΤΗΤΑ & ΠΡΟΣΒΑΣΗ

Η Generali θέτει αξιολογικά κριτήρια κατά τον σχεδιασμό των προγραμμάτων της, ώστε να παρέχει στους πελάτες της ολοκληρωμένες και ευέλικτες ασφαλιστικές λύσεις που απαντούν στις ανάγκες τους για κάλυψη, ασφάλεια και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Παράλληλα, καθιστά τις λύσεις αυτές ακόμη πιο αποδοτικές με ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές- apps, που επιταχύνουν και διευκολύνουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης των αιτημάτων τους, σε όλα τα στάδια της ασφαλιστικής τους διαδρομής.

ΠΡΟΛΗΨΗ

Εγκαινιάζοντας μία νέα αποχή στην ασφάλιση, η οποία δε σχετίζεται με τον κίνδυνο αλλά δημιουργεί αξία στην καθημερινή ζωή των πελατών, η Generali προάγει την πρόληψη και την ευεξία. Ταυτόχρονα, προσφέρει εφαρμογές και περιεχόμενο προορισμένα να δίνουν συμβουλές, προσωποποιημένα κίνητρα για την ενεργή διαχείριση της υγείας τους και πρακτικές, που μπορούν να εφαρμοστούν σε μικρή ή σε μεγάλη κλίμακα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής σε όλα τα επίπεδα. Χαρακτηριστικά της πρόληψης και της προστασίας ενσωματώνονται σε διαφορετικά επίπεδα κάλυψης και διαφορετικές κατηγορίες καλύψεων, σε όλα τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Διευρύνοντας συνεχώς τις παροχές της προς τους πελάτες, η Generali συνάπτει συνεργασίες με εξειδικευμένους παρόχους από διαφορετικούς κλάδους και παρέχει, όχι απλώς ασφαλιστική κάλυψη, αλλά πρόσβαση σε έναν κόσμο υπηρεσιών ευ ζην και υγείας. Μέσω του νέου οικοσυστήματος της Generali ο καταναλωτής δεν αντιμετωπίζεται μονοδιάστατα αλλά ολιστικά. Η εξυπηρέτηση και οι υπηρεσίες δε σταματούν στην αγορά μίας ασφαλιστικής κάλυψης, αλλά ακολουθούν τον πελάτη σε διαφορετικές φάσεις της ζωής του και της επαφής του με την εταιρεία. Με στόχο να κάνει την εμπειρία του πελάτη πιο ευχάριστη και λειτουργική, εμπλουτίζει το οικοσύστημα με υπηρεσίες, που εκτείνονται πέρα από την ασφαλιστική κάλυψη ή απορρέουν από την αρχική ανάγκη. Για παράδειγμα, δεν περιορίζεται στην παροχή ενός δικτύου γιατρών, αλλά διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό μέσα από την παροχή ψηφιακών εργαλείων τηλεϊατρικής. Δεν παρέχει μόνο νοσοκομειακή κάλυψη, αλλά λαμβάνει υπόψη πώς επηρεάζει αυτό το γεγονός την καθημερινότητα του πελάτη και παρέχει δυνητικές λύσεις για να τον διευκολύνει.

ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Η εταιρεία, έχοντας επενδύσει σημαντικά σε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και σε ψηφιακά τεχνολογικά εργαλεία, έχει ψηφιοποιήσει την πλειοψηφία των ενεργειών, που σχετίζονται τόσο με τη διαδικασία ασφάλισης όσο και με την ενεργοποίηση των ασφαλιστικών καλύψεων για τους πελάτες. O Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώσει πολλαπλές εργασίες, εξυπηρετώντας το σύνολο των πελατών του, μέσα από το e-γραφείο που του προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον του OneView. Mε τη βοήθεια της Generali ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει πρόσβαση σε τεχνολογικά εργαλεία αιχμής, που διευκολύνουν την καθημερινή του εργασία και δίνουν ώθηση στην παραγωγικότητά του.

ΠΟΙΟΤΗΤΑ & TAXYTHTA ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

Έχοντας επενδύσει επί μακρό χρονικό διάστημα στον ψηφιακό και οργανωσιακό της μετασχηματισμό, η Generali κατάφερε να απλοποιήσει χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Με την εισαγωγή end-to-end ψηφιακών διαδικασιών όπως το e-policy απλουστεύει και επιταχύνει όλα τα στάδια έκδοσης ασφαλιστηρίου. Έτσι, παρέχει μία seamless εμπειρία εξυπηρέτησης στον πελάτη και επιτρέπει στον Συνεργάτη να αφοσιωθεί στον συμβουλευτικό του ρόλο. Επίσης, χάρη στη δημιουργία ψηφιακών εργαλείων διαχείρισης, τα οποία παρέχει δίνει τη δυνατότητα στο Συνεργάτη να ανταποκρίνεται άμεσα, 24/7 στα αιτήματα των πελατών από όπου κι αν βρίσκεται και να παρακολουθεί την πορεία των αιτημάτων τους. Η εξυπηρέτηση επιταχύνεται, η ικανοποίηση του πελάτη αυξάνεται και το αίσθημα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας προς τον Ασφαλιστικό Σύμβολο ενισχύεται.

Όπως τονίζει ο CEO της Generali, Πάνος Δημητρίου: «Σε έναν αβέβαιο και ταχέως εναλλασσόμενο κόσμο η απλότητα και η ενσυναίσθηση είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν την Generali να ξεχωρίζει. Ως ένας Lifetime Partner, που δεν δίνει απλώς μία υπόσχεση να είναι δίπλα στους ασφαλισμένους τη στιγμή ενός δυσάρεστου συμβάντος, αλλά αποτελεί συνοδοιπόρος σε κάθε τους βήμα και τους βοηθά να ζήσουν μια καλύτερη ζωή. Η καθημερινή μας προσπάθεια εστιάζει στο να είμαστε «απλοί κι έξυπνοι» στην προσέγγιση μας και στις διαδικασίες μας, σε έναν κόσμο σύνθετο κι απαιτητικό. Να συνδυάζουμε την τεχνολογική καινοτομία με τη φροντίδα και την εξατομικευμένη συμβουλευτική, μέσα από ένα δίκτυο επαγγελματιών ασφαλιστικών συμβούλων και να απαντάμε στις προκλήσεις που αναδύονται κάθε μέρα, ενσωματώνοντας την πρόληψη και την ουσιαστική φροντίδα σε κάθε μας υπηρεσία».

Tags: Generali
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»
asfalistikomarketing

Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2026

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025 - Updated on Nov 4, 2025
Μπορεί η Ασφάλιση Πιστώσεων να σας αποζημιώσει; (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μπορεί η Ασφάλιση Πιστώσεων να σας αποζημιώσει; (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Ενισχύονται οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ενισχύονται οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
ICAP CRIF: Συζήτηση για τις εξαγωγές, το ESG και την καινοτομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 13 Νοεμβρίου το Credit Risk Management της ICAP CRIF

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Mega Brokers Sales Awards 2025: Γιορτάζοντας την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στρατηγικός συνεργάτης ανάπτυξης το HR

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ