ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali Caring Insurance Ecosystem: Ένα μανιφέστο φροντίδας και προστασίας από την Generali

Ένα μοντέλο ασφάλισης 360°

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
24/06/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Generali Caring Insurance Ecosystem
Share on Facebook

Το νέο μανιφέστο με τίτλο “Generali Caring Ecosystem” παρουσιάζει σε Πελάτες και Συνεργάτες της η Εταιρεία, εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή φροντίδας και προστασίας.

Βασισμένο στο στρατηγικό της στόχο να αποτελεί τον Διά Βίου Εταίρο όσων την εμπιστεύονται, η Generali σχεδίασε ένα μοντέλο ασφάλισης 360°, όπου:

  • ασφαλιστικά προγράμματα,
  • έξυπνα εργαλεία εξυπηρέτησης,
  • ψηφιακές εφαρμογές και
  • υπηρεσίες, που εκτείνονται πέρα από τον χώρο της ασφάλισης,

αλληλοεπιδρούν παρέχοντας μία συνολική λύση που απαντά σε κάθε σύγχρονη ανάγκη. Το νέο ολιστικό μοντέλο λειτουργίας της Generali, αξιοποιεί την τεχνολογία για να ενσωματώσει λύσεις, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Πελατών και των Συνεργατών της υπό μία ενιαία αξία, τη φροντίδα.

Διαβάστε Επίσης

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

Jun 30, 2025 - Updated on Jul 1, 2025
Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Jun 25, 2025 - Updated on Jun 27, 2025

ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

ΤΑΧΥΤΗΤΑ & ΠΡΟΣΒΑΣΗ

Η Generali θέτει αξιολογικά κριτήρια κατά τον σχεδιασμό των προγραμμάτων της, ώστε να παρέχει στους πελάτες της ολοκληρωμένες και ευέλικτες ασφαλιστικές λύσεις που απαντούν στις ανάγκες τους για κάλυψη, ασφάλεια και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Παράλληλα, καθιστά τις λύσεις αυτές ακόμη πιο αποδοτικές με ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές- apps, που επιταχύνουν και διευκολύνουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης των αιτημάτων τους, σε όλα τα στάδια της ασφαλιστικής τους διαδρομής.

ΠΡΟΛΗΨΗ

Εγκαινιάζοντας μία νέα αποχή στην ασφάλιση, η οποία δε σχετίζεται με τον κίνδυνο αλλά δημιουργεί αξία στην καθημερινή ζωή των πελατών, η Generali προάγει την πρόληψη και την ευεξία. Ταυτόχρονα, προσφέρει εφαρμογές και περιεχόμενο προορισμένα να δίνουν συμβουλές, προσωποποιημένα κίνητρα για την ενεργή διαχείριση της υγείας τους και πρακτικές, που μπορούν να εφαρμοστούν σε μικρή ή σε μεγάλη κλίμακα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής σε όλα τα επίπεδα. Χαρακτηριστικά της πρόληψης και της προστασίας ενσωματώνονται σε διαφορετικά επίπεδα κάλυψης και διαφορετικές κατηγορίες καλύψεων, σε όλα τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Διευρύνοντας συνεχώς τις παροχές της προς τους πελάτες, η Generali συνάπτει συνεργασίες με εξειδικευμένους παρόχους από διαφορετικούς κλάδους και παρέχει, όχι απλώς ασφαλιστική κάλυψη, αλλά πρόσβαση σε έναν κόσμο υπηρεσιών ευ ζην και υγείας. Μέσω του νέου οικοσυστήματος της Generali ο καταναλωτής δεν αντιμετωπίζεται μονοδιάστατα αλλά ολιστικά. Η εξυπηρέτηση και οι υπηρεσίες δε σταματούν στην αγορά μίας ασφαλιστικής κάλυψης, αλλά ακολουθούν τον πελάτη σε διαφορετικές φάσεις της ζωής του και της επαφής του με την εταιρεία. Με στόχο να κάνει την εμπειρία του πελάτη πιο ευχάριστη και λειτουργική, εμπλουτίζει το οικοσύστημα με υπηρεσίες, που εκτείνονται πέρα από την ασφαλιστική κάλυψη ή απορρέουν από την αρχική ανάγκη. Για παράδειγμα, δεν περιορίζεται στην παροχή ενός δικτύου γιατρών, αλλά διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό μέσα από την παροχή ψηφιακών εργαλείων τηλεϊατρικής. Δεν παρέχει μόνο νοσοκομειακή κάλυψη, αλλά λαμβάνει υπόψη πώς επηρεάζει αυτό το γεγονός την καθημερινότητα του πελάτη και παρέχει δυνητικές λύσεις για να τον διευκολύνει.

ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Η εταιρεία, έχοντας επενδύσει σημαντικά σε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και σε ψηφιακά τεχνολογικά εργαλεία, έχει ψηφιοποιήσει την πλειοψηφία των ενεργειών, που σχετίζονται τόσο με τη διαδικασία ασφάλισης όσο και με την ενεργοποίηση των ασφαλιστικών καλύψεων για τους πελάτες. O Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώσει πολλαπλές εργασίες, εξυπηρετώντας το σύνολο των πελατών του, μέσα από το e-γραφείο που του προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον του OneView. Mε τη βοήθεια της Generali ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει πρόσβαση σε τεχνολογικά εργαλεία αιχμής, που διευκολύνουν την καθημερινή του εργασία και δίνουν ώθηση στην παραγωγικότητά του.

ΠΟΙΟΤΗΤΑ & TAXYTHTA ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

Έχοντας επενδύσει επί μακρό χρονικό διάστημα στον ψηφιακό και οργανωσιακό της μετασχηματισμό, η Generali κατάφερε να απλοποιήσει χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Με την εισαγωγή end-to-end ψηφιακών διαδικασιών όπως το e-policy απλουστεύει και επιταχύνει όλα τα στάδια έκδοσης ασφαλιστηρίου. Έτσι, παρέχει μία seamless εμπειρία εξυπηρέτησης στον πελάτη και επιτρέπει στον Συνεργάτη να αφοσιωθεί στον συμβουλευτικό του ρόλο. Επίσης, χάρη στη δημιουργία ψηφιακών εργαλείων διαχείρισης, τα οποία παρέχει δίνει τη δυνατότητα στο Συνεργάτη να ανταποκρίνεται άμεσα, 24/7 στα αιτήματα των πελατών από όπου κι αν βρίσκεται και να παρακολουθεί την πορεία των αιτημάτων τους. Η εξυπηρέτηση επιταχύνεται, η ικανοποίηση του πελάτη αυξάνεται και το αίσθημα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας προς τον Ασφαλιστικό Σύμβολο ενισχύεται.

Όπως τονίζει ο CEO της Generali, Πάνος Δημητρίου: «Σε έναν αβέβαιο και ταχέως εναλλασσόμενο κόσμο η απλότητα και η ενσυναίσθηση είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν την Generali να ξεχωρίζει. Ως ένας Lifetime Partner, που δεν δίνει απλώς μία υπόσχεση να είναι δίπλα στους ασφαλισμένους τη στιγμή ενός δυσάρεστου συμβάντος, αλλά αποτελεί συνοδοιπόρος σε κάθε τους βήμα και τους βοηθά να ζήσουν μια καλύτερη ζωή. Η καθημερινή μας προσπάθεια εστιάζει στο να είμαστε «απλοί κι έξυπνοι» στην προσέγγιση μας και στις διαδικασίες μας, σε έναν κόσμο σύνθετο κι απαιτητικό. Να συνδυάζουμε την τεχνολογική καινοτομία με τη φροντίδα και την εξατομικευμένη συμβουλευτική, μέσα από ένα δίκτυο επαγγελματιών ασφαλιστικών συμβούλων και να απαντάμε στις προκλήσεις που αναδύονται κάθε μέρα, ενσωματώνοντας την πρόληψη και την ουσιαστική φροντίδα σε κάθε μας υπηρεσία».

Tags: Generali
new-cover-insurancegif

Related Posts

The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025 - Updated on Jul 6, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
300250png
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ