«Generali σημαίνει φροντίδα, απλότητα, καινοτομία»
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
hdionlinebannergreek01-2728x90gif

«Generali σημαίνει φροντίδα, απλότητα, καινοτομία»

Νέα διαφημιστική καμπάνια

Insurancedaily editorial team Insurancedaily editorial team •
08/12/2020
• Ασφαλιστικές Ειδήσεις • Διαφημίσεις
1 min
Share on Facebook

Με μία νέα διαφημιστική καμπάνια η Generali συστήνεται στο ευρύ κοινό, εισάγοντάς μας στον κόσμο της #Reditude (<redattitude) φιλοσοφία της.

Το νέο διαφημιστικό βίντεο της καμπάνιας κυκλοφορεί σε 50 χώρες, όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος και επικεντρώνεται στα χαρακτηριστικά που κάνουν την Generali να ξεχωρίζει.

Στην πρώτη της παγκόσμια καμπάνια, η Generali συνεργάζεται με την Dentsu, μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες παγκοσμίως, για να επικοινωνήσει, ότι «το Κόκκινο δεν είναι μόνο το χρώμα της, αλλά η στάση ζωής της!».

Η καμπάνια αναδεικνύει τα καινοτόμα στοιχεία ενός οργανισμού, που με πάνω από 180 χρόνια ιστορίας, συνεχίζει να καινοτομεί. Με πάθος και δυναμισμό η Generali στέκεται καθημερινά δίπλα σε εκατομμύρια ασφαλισμένων ανά τον κόσμο, προστατεύοντας τα όνειρά τους, αλλά και όλα όσα έχουν αξία για αυτούς, μέσα από:

  • Εξατομικευμένη συμβουλευτική, μέσω ενός καταρτισμένου δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων
  • Ψηφιακά εργαλεία και εξυπηρέτηση 24/7
  • Καινοτόμες υπηρεσίες ευ ζην

Το κόκκινο της Generali συμβολίζει:

  • τη φροντίδα, με την οποία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών της, κατανοώντας τις ανάγκες τους
  • το δυναμισμό με τον οποίο αναζητά ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις
  • την απλότητα που ενσωματώνει στις υπηρεσίες της, ώστε να παραμένουν εύκολα προσβάσιμες
  • την ενσυναίσθηση με την οποία προσεγγίζει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται

Όπως τονίζει η καμπάνια,

“We are all about simplicity, innovation, empathy, care

We are all about you!”

To νέο βίντεο σηματοδοτεί τη δεύτερη φάση της 360° καμπάνιας της Generali, η οποία ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο. Η καμπάνια θα προβάλλεται το επόμενο διάστημα  σε διαφορετικά μέσα: ραδιόφωνο, τηλεόραση, τύπο καθώς και στα social media, ανοίγοντας έτσι έναν δυναμικό διάλογο με το καταναλωτικό κοινό.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Marketing & Communication Manager της Generali τονίζει: «H νέα καμπάνια συμπυκνώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά του brand μας που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε και καθορίζουν την καθημερινή μας λειτουργία. Το κόκκινο του δυναμισμού, της φροντίδας και του πάθους δεν είναι απλά το χρώμα του λογοτύπου μας, είναι η φιλοσοφία μας, που δίνει την προστιθέμενη αξία σε ό,τι κι αν κάνουμε. Χάρη σε αυτήν τη φιλοσοφία μπορούμε να διεκδικούμε το προνόμιο να είμαστε συνοδοιπόροι των πελατών μας, να δίνουμε λύσεις που τους διευκολύνουν καθημερινά και όχι απλώς μία υπόσχεση για κάλυψη σε μία δύσκολη στιγμή της ζωής τους. Αυτή είναι και η ουσία της στρατηγικής μας, να αποτελούμε Lifetime Partners των συνεργατών και των πελατών μας και η νέα καμπάνια υπογραμμίζει αυτήν μας τη δέσμευση».

Ετικέτες: Generali
sangbleupng

Διαβάστε Επίσης Posts

Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Εφαρμόζει στην πράξη ανθρωποκεντρική κουλτούρα

Sep 22, 2023
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Πλημμύρες στη Θεσσαλία: Οι αποζημιώσεις από το κράτος και το μεγάλο ασφαλιστικό “κενό”

Sep 22, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Typhoon Saola: Έως 400 εκατ. οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις

Sep 22, 2023
src: neakriti
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προέχει η άμεση αποκατάσταση των κατοίκων της Θεσσαλίας

Sep 21, 2023
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Στις 6.011 οι ασφαλισμένες ζημιές από την επέλαση της καταιγίδας Daniel

Sep 21, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA23: Sustainability Strategy στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Sep 20, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × 2 =

wisedaedalusbannernewgif
asgif
300x250gif
img6811jpeg

TOP#5 Insurancedaily

  • Πώς θα εφαρμοστεί η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων – κατοικιών

    99 shares
    Share 40 Tweet 25
  • MEGA Brokers: Για 8η χρονιά η μεγαλύτερη εταιρεία Ασφαλιστικών Πρακτόρων στη GROUPAMA Ασφαλιστική 

    81 shares
    Share 32 Tweet 20
  • 600 εκατ. λόγοι για να ασφαλίσεις την περιουσία σου

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • Με υποκατάστημα από 1/10 η Triglav στην Ελλάδα

    77 shares
    Share 31 Tweet 19
  • Ασφάλιση περιουσίας: Η Ασφαλιστική αγορά προτείνει κίνητρα & επιδοτήσεις.

    61 shares
    Share 24 Tweet 15
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist