Την περασμένη εβδομάδα, στο πλαίσιο του 8ου Insurtech Conference είχα τη χαρά να συντονίσω ένα πάνελ με θέμα τις νέες τεχνολογίες στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση & τα νέα ψηφιακά εργαλεία στη φαρέτρα των Μεσιτών Ασφαλίσεων & των Ασφαλιστικών Πρακτόρων.
του Νίκου Μωράκη
Συνομιλητές μου στο πάνελ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Marsh Hellas, Μάνος Αλειφέρης & ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mega Brokers, Τάσος Χατζηθεοδοσίου με τους οποίους αναλύσαμε αρχικά τον βαθμό συνεργασίας των Ασφαλιστών με τις Ασφαλιστικές εταιρείες στο τομέα της εξέλιξης νέων τεχνολογικών εργαλείων για τις εσωτερικές τους λειτουργείες. Στη συνέχεια μιλήσαμε για τεχνολογίες με στόχο “the easiness of doing business” στις εσωτερικές λειτουργείες ενός γραφείου στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση, είτε μιλάμε για Μεσίτες, είτε μιλάμε για πράκτορες αλλά και για νέα ψηφιακά εργαλεία που βοηθούν σε μια απλούστευση των διαδικασιών στην εταιρική τους διακυβέρνηση. Προφανώς η κουβέντα είχε πολλές αναφορές και σε Ai tools που δίνουν θεωρητικά αλλά και πρακτικά αυτή τη δυνατότητα αύξησης της παραγωγικότητας αλλά και τις αποτελεσματικότητας σε λιγότερους χρόνους και με λιγότερη «γραφειοκρατία».
Ψηφιακοί «Βοηθοί» σαν αυτόν που ανέπτυξε η Mega Brokers και μοιράστηκε μαζί μας ο Τάσος Χατζηθεοδοσίου, ανακοινώνοντας επί της ουσίας ένα νέο πρωτοποριακό εργαλείο στη διάθεση των συνεργατών του.
Τι θα κάνει αυτός ο «ψηφιακός βοηθός»;
Αν καταλάβαμε καλά, όλη τη δουλειά «ρουτίνας» που έχει ο κάθε επαγγελματίας Ασφαλιστικός Πράκτορας. Έντυπα, όροι, πληροφορίες, διαδικασίες, εγχειρίδια και ιδιαιτερότητες προϊόντων θα είναι όλα ένα «request» μακριά μέσα από το chatbot στο portal των συνεργατών της Mega Brokers.
Ένα πραγματικά χρήσιμο εργαλείο ούτος ώστε οι Ασφαλιστές να έχουν ακόμα περισσότερο διαθέσιμο χρόνο για τους ασφαλισμένους τους και τις ανάγκες τους.
Ένα πρωτοποριακό εργαλείο που δείχνει το δρόμο για το μέλλον της καθημερινότητας του επαγγελματία Ασφαλιστή.