ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ηγεσία σε μοντέρνες εποχές. Η Bonnie Godsman δίνει συμβουλές

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
03/06/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ηγεσία σε μοντέρνες εποχές. Η Bonnie Godsman δίνει συμβουλές
Share on Facebook

Η Bonnie Godsman πέρα από Διευθύνουσα Σύμβουλος της GAMA International και πετυχημένη manager σε παγκόσμιο επίπεδο στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση είναι και λάτρης της Ελλάδας. Κάτι που ομολογουμένως μας συμφέρει καθώς είναι η τρίτη φορά που επισκέπτεται τη χώρα μας και έχουμε την ευκαιρία να την ακούσουμε.  

του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

The New Good Life

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

Jul 5, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

Jul 4, 2025

Φέτος η Bonnie μας μίλησε, μεταξύ άλλων, και για την επανάσταση στην επικοινωνία με τους ασφαλισμένους όπως επίσης και για τον καταναλωτή και πώς πρέπει να τον προσεγγίζουμε τώρα που η ζυγαριά έχει γείρει προς το μέρος του.

Στη σημερινή εποχή δεν είμαστε σε θέση να λέμε στον πελάτη ποιο είναι το καλύτερο για εκείνον. Ο πελάτης είναι σε θέση να γνωρίζει τι πρέπει να κάνει και πώς έχοντας πρόσβαση σε αμέτρητες πληροφορίες online. Πλέον ο καταναλωτής μάς κατευθύνει και όχι το αντίθετο όπως συνέβαινε πριν μερικά χρόνια. Το μυστικό για την επιβίωση σε αυτό το επάγγελμα, σύμφωνα με την Bonnie, είναι να παρέχεις υπεραξία μέσα από τις υπηρεσίες σου. Ειδικά σήμερα που ο κόσμος είναι «καλά διαβασμένος». Σε άλλους κλάδους η παραδοσιακή διαμεσολάβηση εξαφανίστηκε γιατί αντικαταστάθηκε από αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Η δημιουργία εναλλακτικής σε επαγγέλματα που δεν παρείχαν προστιθέμενη αξία αλλά ήταν μονόδρομος στην κυριολεξία εξαφάνισε το επάγγελμά τους. Όπως για παράδειγμα στην αγορά αεροπορικών εισιτηρίων ή στο κλείσιμο δωματίων σε ξενοδοχεία όπου ο κόσμος φάνηκε πολύ έτοιμος να προσπεράσει τον παραδοσιακό τρόπο με τον οποίο τον εξυπηρετούσαν. Οι τεχνολογίες στον κόσμο της παροχής υπηρεσιών αλλάζουν ραγδαία και σημαντικός παράγοντας σε αυτό είναι και η επανάσταση στον τρόπο που ο κόσμος επικοινωνεί. Το 1970 ο κόσμος επικοινωνούσε μόνο διά ζώσης. Το 1980 ήταν της μόδας τα μηνύματα στους τηλεφωνητές. Τη δεκαετία του 90’ τα πρώτα κινητά έκαναν την εμφάνισή τους και από τότε το κοινό έμαθε τα e-mail, τα sms, το Facebook, το Whatsapp, το Viber, το messenger και η λίστα μεγαλώνει.

Αυτή η έκθεση σε αμέτρητη πληροφορία και εύκολη επικοινωνία έκανε τον καταναλωτή πολύ πιο ισχυρό μετατρέποντας αγορές ολόκληρες από product oriented σε consumer oriented. Ανάγκασαν δηλαδή τις εταιρείες οι καταναλωτές να ανταποκριθούν περισσότερο στις πραγματικές τους ανάγκες και μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους να τους ικανοποιήσουν ανάγκες όπως επιβράβευση, λιγότερο άγχος, κίνητρα, ευζωία. Και εκεί είναι το μεγάλο παιχνίδι με τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες που «απειλούν» την παραδοσιακή διαμεσολάβηση καθώς η τεχνολογία μπορεί να φέρει «πελατεία» αλλά δεν μπορεί να χτίσει σχέσεις μαζί τους. Μπορεί να παραδώσει μια υπηρεσία, ένα προϊόν αλλά δεν μπορεί να λύσει προβλήματα. Μπορεί να παρέχει βασική εξυπηρέτηση αλλά όχι εξατομικευμένη. Και εκεί εντοπίζεται η ανάγκη για χαρισματικούς ηγέτες με μεταδοτικότητα οι οποίοι μπορούν να εξελίξουν παράλληλα την ομάδα τους, τον εαυτό τους αλλά και την εταιρεία μέσα στην οποία δραστηριοποιούνται.

new-cover-insurancegif

Related Posts

The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ